Wordt hij nu ook weer netjes teruggebracht?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:51 schreef n__n het volgende:
Ik hoor net dat die jongen die met witte pakken werd opgehaald de griep had, geen COVID19 dus.
Ik heb ze ook nog niet gezien, maar ze bestaan weldegelijkquote:Op maandag 2 maart 2020 20:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen mondkapjes in huis hoor. Geloof niet zo in die mondkapjes.
Kijk even naar zijn ondertitel.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:53 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik dacht dat zo'n test 24 uur op het resultaat laat wachten?
Ze beginnen in ieder geval voorruit te denken ipv achteraf te reageren.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
Minister: extra zorgpersoneel nodig
In de Kamerbrief waarin minister Bruins de besmettingen-teller aankondigt, zegt hij verder "een volgende stap" te nemen in de voorbereiding op een uitbraak in Nederland.
Zo wordt gezocht naar extra zorgpersoneel. Ook adviseert de minister ziekenhuizen om op zoek te gaan naar alternatieve locaties voor de zorg voor coronapatiënten, zoals verpleeghuizen.
Om tekorten aan beschermingsmiddelen te voorkomen, komt er overleg met leveranciers. Ook kijkt Bruins of het mogelijk is om in Europees verband mondkapjes en pakken in te kopen.
Morgen is er crisisoverleg met een groot deel van het kabinet, over de gevolgen van het virus voor de economie en het openbare leven.
Nos
Beter halen we wat chinezen en bouwen extra ziekenhuizen
oh god... hij is geïnformeerd... hoeveel briefjes?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
in de voorbereiding op een uitbraak in Nederland.
Sorry, maar ze hebben niet in die paar uren al een test uitgevoerd en al de bevestiging binnen.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:51 schreef n__n het volgende:
Ik hoor net dat die jongen die met witte pakken werd opgehaald de griep had, geen COVID19 dus.
Ik hoop sowieso binnen een jaar te kunnen verhuizen en dan zijn die mondkapjes ook handig voor bij het schurenquote:Op maandag 2 maart 2020 20:46 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
precies dat ik heb er 20 gekocht voor 40 euro destijds gelijk toen bekend werd dat er een run op zou komen.... ik dacht al pleur ik ze later weg of ik gebruik ze wel een keer voor het klussen oid, wat boeit mij het.
Ik denk niet dat ik ze ook echt ga dragen behalve als er echt de pleuris uitbreekt
Een vacature op monsterboard plaatsen telt niet echtquote:Op maandag 2 maart 2020 20:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ze beginnen in ieder geval voorruit te denken ipv achteraf te reageren.
quote:Op maandag 2 maart 2020 20:55 schreef eenjongen... het volgende:
Weet niet of iemand iemand het boeit, maar de uitslag van de hier gister gemelde persoon die ik ken en gister getest is op Corona is negatief gebleken
gothsquote:Op maandag 2 maart 2020 20:55 schreef Lafoy het volgende:
Ik heb 3 weken geleden in toen ik teveel Reddit heb gelezen 20 zwarte mondkapjes besteld hehe
Ik ben een 2de kring persoon van iemand in de lijst van personen die besmet zijn.quote:
Kinky welquote:Op maandag 2 maart 2020 20:55 schreef Lafoy het volgende:
Ik heb 3 weken geleden in toen ik teveel Reddit heb gelezen 20 zwarte mondkapjes besteld hehe
Maar zijn dat niet van die meer hippe smog maskertjes? Die helpen natuurlijk weinig...quote:Op maandag 2 maart 2020 20:55 schreef Lafoy het volgende:
Dat is gunstigquote:Op maandag 2 maart 2020 20:55 schreef eenjongen... het volgende:
Weet niet of iemand iemand het boeit, maar de uitslag van de hier gister gemelde persoon die ik ken en gister getest is op Corona is negatief gebleken
Mij wel. Fijn!quote:Op maandag 2 maart 2020 20:55 schreef eenjongen... het volgende:
Moet je wel ffp3 filters hebben...quote:Op maandag 2 maart 2020 20:55 schreef Lafoy het volgende:
De daklozen hebben wel één voordeel, in de buitenlucht loop je minder kans besmet te worden...quote:Op maandag 2 maart 2020 20:53 schreef Tengano het volgende:
Als je als zwerver daar in Amerika ligt te creperen in zo'n aangekocht hotel krijg je wss geen behandeling en ook geen zuurstof; een soort Dachau hotel zeg maar.
Niets welteverstaan, gaan de deeltjes gewoon doorheenquote:Op maandag 2 maart 2020 20:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar zijn dat niet van die meer hippe smog maskertjes? Die helpen natuurlijk weinig...
Ja, en andere mensen komen ook niet zo gauw bij jou in de buurt.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:58 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De daklozen hebben wel één voordeel, in de buitenlucht loop je minder kans besmet te worden...
Eerst de zorg kapotbezuinigen en nu dit. Tsja. Er zijn steeds meer bullshitjobs. Het echte werk moet gaan naar de basisbehoeftes van leven.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
Minister: extra zorgpersoneel nodig
In de Kamerbrief waarin minister Bruins de besmettingen-teller aankondigt, zegt hij verder "een volgende stap" te nemen in de voorbereiding op een uitbraak in Nederland.
Zo wordt gezocht naar extra zorgpersoneel. Ook adviseert de minister ziekenhuizen om op zoek te gaan naar alternatieve locaties voor de zorg voor coronapatiënten, zoals verpleeghuizen.
Om tekorten aan beschermingsmiddelen te voorkomen, komt er overleg met leveranciers. Ook kijkt Bruins of het mogelijk is om in Europees verband mondkapjes en pakken in te kopen.
Morgen is er crisisoverleg met een groot deel van het kabinet, over de gevolgen van het virus voor de economie en het openbare leven.
Nos
Beter halen we wat chinezen en bouwen extra ziekenhuizen
Zet al die managers maar met een pak en masker neer in de ziekenhuizen jaquote:Op maandag 2 maart 2020 20:58 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Eerst de zorg kapotbezuinigen en nu dit. Tsja. Er zijn steeds meer bullshitjobs. Het echte werk moet gaan naar de basisbehoeftes van leven.
Fijn!quote:Op maandag 2 maart 2020 20:55 schreef eenjongen... het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |