Jij hebt kennelijk de lagere school niet afgerond, want het gaat niet enkel om de afgeronde cases. Vooral in die waan blijven hoor, mij heb je er niet mee, en ze gebruiken jouw gelimiteerde kennis van wiskunde tenminste niet voor officiële cijfers. Sterftecijfer van 33% ga toch fietsen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:17 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Feitelijk waren op dat moment van alle afgeronde cases in Italie, ongeveer 1/3 van de geregistreerde gevallen dood gegaan.... hoe moeilijk kan het zijn. Dat is is gewoon lagere school wiskunde pik
Schrödingers patient, zolang hij nog ziek is weet je niet of hij dood is of leeftquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:21 schreef illusions het volgende:
[..]
Jij hebt kennelijk de lagere school niet afgerond, want het gaat niet enkel om de afgeronde cases. Vooral in die waan blijven hoor, mij heb je er niet mee, en ze gebruiken jouw gelimiteerde kennis van wiskunde tenminste niet voor officiële cijfers. Sterftecijfer van 33% ga toch fietsen.![]()
Ja maar als je degenen die niet méér ziek zijn, nóg ziek zijn én degenen die helemaal niet ziek zijn niet meetelt, dan heb je een sterftecijfer van 100%!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:21 schreef illusions het volgende:
[..]
Jij hebt kennelijk de lagere school niet afgerond, want het gaat niet enkel om de afgeronde cases. Vooral in die waan blijven hoor, mij heb je er niet mee, en ze gebruiken jouw gelimiteerde kennis van wiskunde tenminste niet voor officiële cijfers. Sterftecijfer van 33% ga toch fietsen.![]()
Ik denk wel eens dat Corona de gemiddelde intelligentie van de samenleving enorm op gaat drijven. Only the smart survive.quote:
Dat virus is te slim voor ons. We weten de echte CFR pas nadat de pandemie over is. Als je de beelden uit Iran ziet lijkt 33% niet eens zo extreem. Het zou ook verklaren waarom China zo extreem heeft ingegrepen dat de fabrieken na 2 maanden nog stilliggen (getuige de NO2 uitstoot).quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:21 schreef illusions het volgende:
Jij hebt kennelijk de lagere school niet afgerond, want het gaat niet enkel om de afgeronde cases. Vooral in die waan blijven hoor, mij heb je er niet mee, en ze gebruiken jouw gelimiteerde kennis van wiskunde tenminste niet voor officiële cijfers. Sterftecijfer van 33% ga toch fietsen.
Het gemiddeld IQ blijft gewoon 100 denk ikquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:19 schreef HoldOnTight het volgende:
[..]
Ik denk wel eens dat Corona het gemiddelde IQ van de samenleving enorm op gaat drijven. Only the smart survive.
Hmm, ik geloof dat ik ook af ga vallen... ;-)quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:23 schreef Drekkoning het volgende:
Het gemiddeld IQ blijft gewoon 100 denk ik
Vooralsnog gaat het enkel bergafwaarts.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:19 schreef HoldOnTight het volgende:
[..]
Ik denk wel eens dat Corona het gemiddelde IQ van de samenleving enorm op gaat drijven. Only the smart survive.
Kan snel gaan in een paar dagenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
en die vieze teringberlusconi lachen we gewoon in zijn bek uit met zijjn gore coronavirus en zijn moeder.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:48 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Dus als er bij de sociale werkplaats in de kantine grapjes over worden gemaakt is het wel een goede graadmeter over hoe erg de situatie is?
Soms is paniek goed. Als het je aanzet tot actie. Hamsteren hoeft niet, bezorgdiensten zijn prima. Meld je ziek of neem 3 weken vakantie. Kijk 3 weken netflix en kijk dan nog eens hoe de wereld eruit ziet. Valt het mee, dan kun je altijd nog gewoon weer aan het werk gaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:14 schreef woxxel het volgende:
Ik begin in paniek te raken en wil het niet.
En dan ben je half door je vakantiedagen heen en is er nog steeds niets veranderd. Heb je 3 weken jezelf opgesloten voor niets.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:29 schreef HoldOnTight het volgende:
[..]
Soms is paniek goed. Als het je aanzet tot actie. Hamsteren hoeft niet, bezorgdiensten zijn prima. Meld je ziek of neem 3 weken vakantie. Kijk 3 weken netflix en kijk dan nog eens hoe de wereld eruit ziet. Valt het mee, dan kun je altijd nog gewoon weer aan het werk gaan.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:28 schreef MCH het volgende:
Zelfs een groepje fokkers heeft nu hun jaarlijkse treinfaprondje afgelast vanwege de perniek in Italië
PTA / [PTA TT NYR] PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde 2020 #4
@:dr_flash
@:liesje1979
@:dennistd
@:bitterbal
@:chia
Heel veel landen melden gewoon niks. Of ze doen er simpelweg niks aan/mee.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gek zeg
Zijn bijna net zoveel gevallen hier als in Thailand.
Volgens Thailand![]()
Uiteindelijk komt het toch naar buiten want dan komen er plots besmette toeristen terug zoals nu ook met Egypte het geval lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heel veel landen melden gewoon niks. Of ze doen er simpelweg niks aan/mee.
quote:https://bnonews.com/index(...)t-coronavirus-cases/
2 new cases in Ontario, Canada. One patient recently returned from Egypt and the other returned from Iran.
Dat is een risico dat ik moet nemen en ik ben niet de enige, lees dit bijv. maar eens:quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:31 schreef Poem_ het volgende:
En dan ben je half door je vakantiedagen heen en is er nog steeds niets veranderd. Heb je 3 weken jezelf opgesloten voor niets.
In humans and in all animals, the purpose of fear is to promote survival. In the course of human evolution, the people who feared the right things survived to pass on their genes. In passing on their genes, the trait of fear and the response to it were selected as beneficial to the race.quote:Angst is een slechte raadgever, enzo.
Ik geloof het ook jaquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:28 schreef HoldOnTight het volgende:
[..]
Hmm, ik geloof dat ik ook af ga vallen... ;-)
"Ik ben niet de enige" is historisch gezien het slechtste argument ooit om iets wel of niet te doen. Denk aan de gemiddelde intelligentie van de mens, en besef dan dat de helft van de wereld nóg dommer is dan dat.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:55 schreef HoldOnTight het volgende:
[..]
Dat is een risico dat ik moet nemen en ik ben niet de enige, lees dit bijv. maar eens:
https://www.technologyrev(...)coronavirus-covid19/
[..]
In humans and in all animals, the purpose of fear is to promote survival. In the course of human evolution, the people who feared the right things survived to pass on their genes. In passing on their genes, the trait of fear and the response to it were selected as beneficial to the race.
https://science.howstuffw(...)d/emotions/fear3.htm
Blijkbaar doe ik precies wat mijn genen willen net als het Coronavirus. May the best organism win!
waarom zou je? dat is normaal gesproken prima verkrijgbaar en je doet een eeuwigheid met 1 flaconquote:Op maandag 2 maart 2020 17:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens mij zijn sommige mensen echt ranzig. Het is toch normaal om standaard 2/3 flacons handzeep te hebben...
gewoon werken voelt net zo veilig..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:29 schreef HoldOnTight het volgende:
[..]
Soms is paniek goed. Als het je aanzet tot actie. Hamsteren hoeft niet, bezorgdiensten zijn prima. Meld je ziek of neem 3 weken vakantie. Kijk 3 weken netflix en kijk dan nog eens hoe de wereld eruit ziet. Valt het mee, dan kun je altijd nog gewoon weer aan het werk gaan.
Het voelt echt veel veiliger als de deur dicht is.
Ja klopt je voorouders gingen ook reageren op basis van internetposts en daarom kon jij uiteindelijk bij elkaar geneukt worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:55 schreef HoldOnTight het volgende:
[..]
Dat is een risico dat ik moet nemen en ik ben niet de enige, lees dit bijv. maar eens:
https://www.technologyrev(...)coronavirus-covid19/
[..]
In humans and in all animals, the purpose of fear is to promote survival. In the course of human evolution, the people who feared the right things survived to pass on their genes. In passing on their genes, the trait of fear and the response to it were selected as beneficial to the race.
https://science.howstuffw(...)d/emotions/fear3.htm
Blijkbaar doe ik precies wat mijn genen willen net als het Coronavirus. May the best organism win!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |