Graag een foto van de wachtrij.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:44 schreef asco het volgende:
Ben echt benieuwd hoe het in Nederland zal gaan verlopen als er net als in Zuid-Korea ook 2000 mensen buiten de ziekenhuizen staan te wachten op een bed.
Over 2 a 3 weken gaan we het zien.
Laten we maar hopen dat ik het mis heb.
Als je met Corona nog aan een hardloopwedstrijd kan meedoen is wel een hele milde ziekte.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Was toch een vent die had gedineerd met wat chinezen?
[ link | afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)irus-in-noord-italie
Wat wil je er aan doen dan?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:44 schreef asco het volgende:
Ben echt benieuwd hoe het in Nederland zal gaan verlopen als er net als in Zuid-Korea ook 2000 mensen buiten de ziekenhuizen staan te wachten op een bed.
Over 2 a 3 weken gaan we het zien.
Laten we maar hopen dat ik het mis heb.
Wat is een incubatietijd/progressief ziekteverloop?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:46 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Als je met Corona nog aan een hardloopwedstrijd kan meedoen is wel een hele milde ziekte.
Je zou bijna gaan denken dat de symptomen per persoon kunnen verschillen!!!!!11!!11!quote:Op maandag 2 maart 2020 18:46 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Als je met Corona nog aan een hardloopwedstrijd kan meedoen is wel een hele milde ziekte.
Voor een groot aantal wel, maar sommige geliefden behoren niet tot die grote aantallenquote:Op maandag 2 maart 2020 18:46 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2020 18:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat de symptomen per persoon kunnen verschillen!!!!!11!!11!
Is het niet meer zo dat die kerel uiteindelijk ook gewoon in het ziekenhuis beland is met zwaardere ziekteverschijnselen? In tegenstelling tot Super Spreader Steve die nergens last van had maar zich realiseerde dat ie waarschijnlijk allerhande anderen besmet had.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat de symptomen per persoon kunnen verschillen!!!!!11!!11!
Komt misschien door de agressieve aanpak. Ze testen actief.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:37 schreef Momo het volgende:
In anderhalf week van 1 naar 2000+ in Italie ...
Wat een stomme genuanceerde redenering van je.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Sorryquote:Op maandag 2 maart 2020 18:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een stomme genuanceerde redenering van je.
Je zou bijna denken dat het dus niet zoveel zin heeft om zo enorm hysterisch te doen.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Fake newsquote:Op maandag 2 maart 2020 18:37 schreef Momo het volgende:
Als jij dat wil denken naar aanleiding van dat bericht, ga je gangquote:Op maandag 2 maart 2020 18:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het dus niet zoveel zin heeft om zo enorm hysterisch te doen.
Ik denk dat artsen en GGDs burgerlijke ongehoorzaamheid gaan tonen als het RIVM op deze voet doorgaat. Dat wordt nog interessant.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Komt misschien door de agressieve aanpak. Ze testen actief.
Als je zoals Nederland beperkt test dan kom je nooit aan die getallen. Als het de komende dagen afvlakt in Italië dan kan het misschien zo zijn dat ze het onder controle krijgen terwijl we hier in Nederland verdergaan met beperkte testjes zodat je nooit controle krijgt over het probleem.
De WHO heeft het over containment en hier gooit het RIVM de handoek in de ring omdat het teveel werkt is om de gemeentes van nieuwe besmettingen bekend te maken.
Ik overdrijf een beetje, maar de tijd zal leren welke aanpak de beste is.
Omdat een italiaan niet direct na besmetting met een dubbele longontsteking dood neerviel maar het even duurde voor hij dusdanige ziekteverschijnselen ontwikkelde dat hij zich bij het plaatselijke ziekenhuis meldde?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het dus niet zoveel zin heeft om zo enorm hysterisch te doen.
Vakantie.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:39 schreef xminator het volgende:
Het openbaar vervoer is wel erg rustig zeg... heeft iemand anders dit ook ervaren?
2000/56 komt overeen met de standen van China op 25 januari.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Komt misschien door de agressieve aanpak. Ze testen actief.
Als je zoals Nederland beperkt test dan kom je nooit aan die getallen. Als het de komende dagen afvlakt in Italië dan kan het misschien zo zijn dat ze het onder controle krijgen terwijl we hier in Nederland verdergaan met beperkte testjes zodat je nooit controle krijgt over het probleem.
De WHO heeft het over containment en hier gooit het RIVM de handoek in de ring omdat het teveel werkt is om de gemeentes van nieuwe besmettingen bekend te maken.
Ik overdrijf een beetje, maar de tijd zal leren welke aanpak de beste is.
Deze tweet lijkt een eeuwigheid geleden maar is maar 10 dagen oudquote:Op maandag 2 maart 2020 18:37 schreef Momo het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 11:09:23UPDATE: Italy reports 2 new cases of coronavirus, raising country's total to 6 https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Omdat deze man nou toevallig aan een hardloopwedstrijd mee kon doen.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Dit is NL gisteren/eergisteren....quote:Op maandag 2 maart 2020 18:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Deze tweet lijkt een eeuwigheid geleden maar is maar 10 dagen oud
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 11:09:23UPDATE: Italy reports 2 new cases of coronavirus, raising country's total to 6 https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Die lijden gewoon aan de hype.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat deze man nou toevallig aan een hardloopwedstrijd mee kon doen.
Ok... ja nee, dan zullen die mensen die op de IC liggen zich wel een partij liggen aanstellen.
En waarom zou het hier anders gaan?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Deze tweet lijkt een eeuwigheid geleden maar is maar 10 dagen oud
Normalcy bias.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:56 schreef asco het volgende:
[..]
En waarom zou het hier anders gaan?
Ik snap niet zo goed waarom mensen dat denken.
Sterker nog, Italie had het eerst allemaal in 1 regio maar. Bij ons zit het nu al letterlijk van noord tot zuid.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:56 schreef asco het volgende:
[..]
En waarom zou het hier anders gaan?
Ik snap niet zo goed waarom mensen dat denken.
Wij hebben nog vakantie. Ben dus ook in DL. Sauerland. Mss hier maar blijven.quote:
Mijn hemel zegquote:Op maandag 2 maart 2020 18:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat deze man nou toevallig aan een hardloopwedstrijd mee kon doen.
Ok... ja nee, dan zullen die mensen die op de IC liggen zich wel een partij liggen aanstellen.
Volgens mij is heel NL wel kleiner nog dan Noord-Italie.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sterker nog, Italie had het eerst allemaal in 1 regio maar. Bij ons zit het nu al letterlijk van noord tot zuid.
Italië is ook een stuk groter dan Nederland. Noorden van Italië is al groter dan Nederland.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sterker nog, Italie had het eerst allemaal in 1 regio maar. Bij ons zit het nu al letterlijk van noord tot zuid.
?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:58 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Mijn hemel zeg![]()
![]()
dat beweer ik niet.
Welk percentage ligt op de IC?
Naar ga vooral preventief aan de beademing hoor. Of regel gelijk je euthanasie
Dat doet er allemaal niet toe!quote:Op maandag 2 maart 2020 18:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mij is heel NL wel kleiner nog dan Noord-Italie.
Zeker, maar het zat eerst alleen maar in 2-3 plaatsen die bij elkaar lagen. Dat gebied is veel kleiner dan Nederland.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:58 schreef Collide het volgende:
[..]
Italië is ook een stuk groter dan Nederland. Noorden van Italië is al groter dan Nederland.
90% boven de 70+ iig.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
Was er al bekend wat de leeftijden zijn van de mensen die zijn overleden in italie?
De eerste 10 doden zeiden ze het erbij dat iedereen oud was (75+), daarna niet meer volgens mijquote:Op maandag 2 maart 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
Was er al bekend wat de leeftijden zijn van de mensen die zijn overleden in italie?
Mwah. Zo'n regio kan best onze gevallen omvatten qua grootte.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Alleen bij die nieuwe hebben ze geen leeftijden erbij vermeld, bij alle anderen wel. Het is alleen even zoeken want niet elke nieuwssite geeft de leeftijden erbij.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:00 schreef Momo het volgende:
[..]
De eerste 10 doden zeiden ze het erbij dat iedereen oud was (75+), daarna niet meer volgens mij
En die oude mensen hadden dan ook nog kanker of diabetes.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:00 schreef Momo het volgende:
[..]
De eerste 10 doden zeiden ze het erbij dat iedereen oud was (75+), daarna niet meer volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |