Deze tweet lijkt een eeuwigheid geleden maar is maar 10 dagen oudquote:Op maandag 2 maart 2020 18:37 schreef Momo het volgende:
In anderhalf week van 1 naar 2000+ in Italie ...
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 11:09:23UPDATE: Italy reports 2 new cases of coronavirus, raising country's total to 6 https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Omdat deze man nou toevallig aan een hardloopwedstrijd mee kon doen.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het dus niet zoveel zin heeft om zo enorm hysterisch te doen.
Dit is NL gisteren/eergisteren....quote:Op maandag 2 maart 2020 18:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Deze tweet lijkt een eeuwigheid geleden maar is maar 10 dagen oud
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 11:09:23UPDATE: Italy reports 2 new cases of coronavirus, raising country's total to 6 https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Die lijden gewoon aan de hype.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat deze man nou toevallig aan een hardloopwedstrijd mee kon doen.
Ok... ja nee, dan zullen die mensen die op de IC liggen zich wel een partij liggen aanstellen.
En waarom zou het hier anders gaan?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Deze tweet lijkt een eeuwigheid geleden maar is maar 10 dagen oud
Normalcy bias.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:56 schreef asco het volgende:
[..]
En waarom zou het hier anders gaan?
Ik snap niet zo goed waarom mensen dat denken.
Sterker nog, Italie had het eerst allemaal in 1 regio maar. Bij ons zit het nu al letterlijk van noord tot zuid.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:56 schreef asco het volgende:
[..]
En waarom zou het hier anders gaan?
Ik snap niet zo goed waarom mensen dat denken.
Wij hebben nog vakantie. Ben dus ook in DL. Sauerland. Mss hier maar blijven.quote:
Mijn hemel zegquote:Op maandag 2 maart 2020 18:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat deze man nou toevallig aan een hardloopwedstrijd mee kon doen.
Ok... ja nee, dan zullen die mensen die op de IC liggen zich wel een partij liggen aanstellen.
Volgens mij is heel NL wel kleiner nog dan Noord-Italie.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sterker nog, Italie had het eerst allemaal in 1 regio maar. Bij ons zit het nu al letterlijk van noord tot zuid.
Italië is ook een stuk groter dan Nederland. Noorden van Italië is al groter dan Nederland.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sterker nog, Italie had het eerst allemaal in 1 regio maar. Bij ons zit het nu al letterlijk van noord tot zuid.
?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:58 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Mijn hemel zeg![]()
![]()
dat beweer ik niet.
Welk percentage ligt op de IC?
Naar ga vooral preventief aan de beademing hoor. Of regel gelijk je euthanasie
Dat doet er allemaal niet toe!quote:Op maandag 2 maart 2020 18:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mij is heel NL wel kleiner nog dan Noord-Italie.
Zeker, maar het zat eerst alleen maar in 2-3 plaatsen die bij elkaar lagen. Dat gebied is veel kleiner dan Nederland.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:58 schreef Collide het volgende:
[..]
Italië is ook een stuk groter dan Nederland. Noorden van Italië is al groter dan Nederland.
90% boven de 70+ iig.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
Was er al bekend wat de leeftijden zijn van de mensen die zijn overleden in italie?
De eerste 10 doden zeiden ze het erbij dat iedereen oud was (75+), daarna niet meer volgens mijquote:Op maandag 2 maart 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
Was er al bekend wat de leeftijden zijn van de mensen die zijn overleden in italie?
Mwah. Zo'n regio kan best onze gevallen omvatten qua grootte.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Alleen bij die nieuwe hebben ze geen leeftijden erbij vermeld, bij alle anderen wel. Het is alleen even zoeken want niet elke nieuwssite geeft de leeftijden erbij.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:00 schreef Momo het volgende:
[..]
De eerste 10 doden zeiden ze het erbij dat iedereen oud was (75+), daarna niet meer volgens mij
En die oude mensen hadden dan ook nog kanker of diabetes.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:00 schreef Momo het volgende:
[..]
De eerste 10 doden zeiden ze het erbij dat iedereen oud was (75+), daarna niet meer volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |