Als het überhaupt doorgaatquote:Op maandag 2 maart 2020 17:51 schreef dewaal het volgende:
binnen enkele weken start ook het festival seizoen weer. Met vele mensen die er naar toe gaan ook vanuit het buitenland komen ze weer met grote getalen naar nederland. Eind van de maand Masters of hardcore ook een event van 20.000 bezoekers waar velen uit italie en spanje komen.
Ze zijn vrijdag al begonnen met iedereen te testen die een dubbele longontsteking heeft. Er moeten al meer uitslagen zijn, maar ze komen gedoseerd naar buiten.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:48 schreef Jojoke het volgende:
Als blijkt dat de dubbele test ook altijd positief is, dan zouden ze de tweede test moeten inzetten voor nieuwe gevallen. Beetje onnodig anders.
In ieder geval dat, daarnaast schijnt het snel te muteren (wat zeker bij een enorm wijde verspreiding zo maar eens in een nieuwe variant met heel andere eigenschappen zou kunnen resulteren) en herbesmetting in ieder geval onder bepaalde omstandigheden mogelijk te zijn.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het probleem is meer de capaciteit van ziekenhuizen dan dat het zo dodelijk is op zichzelf. Begrijp ik dat goed?
Dat is bijzonder te noemen.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kort door de bocht klopt dat inderdaad.
Het verschil tussen Nederland en China is echter dat ze in China binnen tien dagen een ziekenhuis uit de grond kunnen stampen. Hier sluiten wij twee ziekenhuizen na 18 gevallen.
Daarnaast durven ze in China maatregelen te treffen om verdere verspreiding te voorkomen, terwijl ze tienduizenden besmettingen hebben. Hier geeft het RIVM het na een paar dagen en 18 besmetting op en roept juist iedereen op om vooral niet te bellen naar de huisarts, zolang je niet hele ernstige klachten hebt.
Dat ze dan niet meer in kaart kunnen brengen waar besmettingen kunnen plaatsvinden boeite ze niet.
Lach me dood als Zandvoort niet door gaatquote:Op maandag 2 maart 2020 17:51 schreef dewaal het volgende:
binnen enkele weken start ook het festival seizoen weer. Met vele mensen die er naar toe gaan ook vanuit het buitenland komen ze weer met grote getalen naar nederland. Eind van de maand Masters of hardcore ook een event van 20.000 bezoekers waar velen uit italie en spanje komen.
Zolang niemand uit een risicogebied komt en mensen geen klachten hebben zou alles door moeten kunnen gaan.quote:
En misschien zegt een andere arts weer iets andersquote:Op maandag 2 maart 2020 17:54 schreef Sunri5e het volgende:
Zojuist een arts gesproken die in mijn vriendenkring zit. Ze gaf aan dat we echt alles aan het opblazen zijn in dit land en dat de media daar een hele grote invloed op heeft.
Ik haal er even een expert bij: @Lenny_Leonardquote:Op maandag 2 maart 2020 17:54 schreef Sunri5e het volgende:
Zojuist een arts gesproken die in mijn vriendenkring zit. Ze gaf aan dat we echt alles aan het opblazen zijn in dit land en dat de media daar een hele grote invloed op heeft.
Media is 1 grote sensatie maker, die leven op views en clicks.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:54 schreef Sunri5e het volgende:
Tja, heeft ze kennisgenomen van de situatie in Wuhan of baseert ze zich op het beetje stoute RIVM en het WHO dat naar CCP pijpen danst?quote:Op maandag 2 maart 2020 17:54 schreef Sunri5e het volgende:
dat is ook zo. Het is maar een simpel griepje.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:54 schreef Sunri5e het volgende:
Maar ze vindt dus ook dat de WHO poep praat dan?quote:Op maandag 2 maart 2020 17:54 schreef Sunri5e het volgende:
Ja, ziekenhuizen bereiden zich voor omdat de media het aan het opblazen is. Er worden crisis- en coordinatieteams opgezet, puur omdat de media het aan het opblazen is.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:54 schreef Sunri5e het volgende:
De media heeft het in de weken dat dat nog kon en er tegelijkertijd nog verschil te maken viel alleen maar gedownplayed.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Media is 1 grote sensatie maker, die leven op views en clicks.
twitter:BNODesk twitterde op maandag 02-03-2020 om 17:51:19BREAKING: Latvia and Senegal report first cases of coronavirus https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Nou niet echt hoorquote:Op maandag 2 maart 2020 17:57 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
De media heeft het in de weken dat dat nog kon en er tegelijkertijd nog verschil te maken viel alleen maar gedownplayed.
Terwijl de kans op besmetting en kans op overlijden groter zijn dan de standaard griep en er dorpen/steden/schepen in quarantaine worden gezet.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:54 schreef Sunri5e het volgende:
Moest lachenquote:Op maandag 2 maart 2020 17:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik heb zojuist een courgette gekocht en zonder zakje op de kassarolbank gelegd.
#yolo
Ja en ESF enzo, altijd hilarisch als dingen die duizenden mensen leuk vinden niet door kunnen gaan, vind ik ookquote:Op maandag 2 maart 2020 17:54 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Lach me dood als Zandvoort niet door gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |