Haalde net de kleine van school en die mogen vanaf morgen niemand op school meer een hand gevenquote:Op maandag 2 maart 2020 15:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, het poldermodel werkt niet voor Corona, over 16 dgn een congres. Mij benieuwen of het doorgaat
quote:
WHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAquote:
Dan hoesten ze wel in elkaars gezichtquote:Op maandag 2 maart 2020 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haalde net de kleine van school en die mogen vanaf morgen niemand op school meer een hand geven
Lekker de mond volblaffenquote:Op maandag 2 maart 2020 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan hoesten ze wel in elkaars gezicht
Nee, dat betekend dus vandaag nog ff alle klassen afgaan en een handje geven voor het verboden wordt.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben voorquote:Op maandag 2 maart 2020 15:15 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee, dat betekend dus vandaag nog ff alle klassen afgaan en een handje geven voor het verboden wordt.
maak er al dit is de corona van.quote:
Echt hè. Ziekteverspreiders dat het zijn die jong.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik las mod.quote:
Zijn het ook.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè. Ziekteverspreiders dat het zijn die jong.
Xdquote:Op maandag 2 maart 2020 15:15 schreef dud0r het volgende:
moet ik straks op school nog moeilijker gaan doen om milfs te scoren
Is dit nu sacarsme of echt lachenquote:Op maandag 2 maart 2020 15:12 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
WHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHA
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op maandag 2 maart 2020 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dit nu sacarsme of echt lachenIk weet dat haha niet mag maar hahaha wel weer ha ha ha is ook niet goed. dus ik weet het niet meer
quote:Op maandag 2 maart 2020 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dit nu sacarsme of echt lachenIk weet dat haha niet mag maar hahaha wel weer ha ha ha is ook niet goed. dus ik weet het niet meer
Ja, bij kinderen helemaal.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2020 15:15 schreef dud0r het volgende:
moet ik straks op school nog moeilijker gaan doen om milfs te scoren
Messen etc.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom. Als je ziet wat die allemaal overdragen...
okquote:
We doen niet meer aan OP aanpassen kaapmevrouwtjequote:Op maandag 2 maart 2020 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Wil ik de OP aanpassen kan dat niet man man
LEKKER VOOR JEquote:Op maandag 2 maart 2020 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik wou de UI's er weer in zettenquote:Op maandag 2 maart 2020 15:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We doen niet meer aan OP aanpassen kaapmevrouwtje
quote:
Ik zei vanmorgen ha ha ha haquote:
ALLE KINDEREN IN QUARANTAINEquote:Op maandag 2 maart 2020 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En toch schijnen kinderen gespaard te blijven bij deze griep las ik.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
voorquote:
Waarom zou je die aan willen passen dan?quote:Op maandag 2 maart 2020 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
DE Ui's zijn er uit gehaald, die wou ik er weer in zetten..verder niks hoorquote:Op maandag 2 maart 2020 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou je die aan willen passen dan?
speciale kampen georganiseerd door martijn en zijn vrienden.quote:
Ja maar de afspraak is er dus dat we dat niet meer doen, dus doe maar niet.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
DE Ui's zijn er uit gehaald, die wou ik er weer in zetten..verder niks hoor
wat sherrif zegtquote:Op maandag 2 maart 2020 15:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
O, dacht dat dat niet meer mocht?quote:Op maandag 2 maart 2020 15:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je bent zelfquote:
diefquote:
+1quote:Op maandag 2 maart 2020 15:23 schreef skysherrif het volgende:
Niet dat het me verder ook maar iets boeit die OP maar afspraak is afspraak.
Van m'n hart 🥰quote:
Bah.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
speciale kampen georganiseerd door martijn en zijn vrienden.
quote:
hebben die mensen ook een keer een verzetjequote:
Is super leerzaam! Daar leren ze over de bolk en over het jottem zijnquote:
Smerig.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hebben die mensen ook een keer een verzetje
kotsbakje?quote:
Waarom wil je dat?quote:Op maandag 2 maart 2020 15:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben ongeduldig, wanneer gaan we nou eens allemaal dood?
Of zombie uitbraak.
Nou, begin eens bij jezelfquote:Op maandag 2 maart 2020 15:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben ongeduldig, wanneer gaan we nou eens allemaal dood?
voor mij?quote:
Kan toch ook op een andere manierquote:
Maak jij je geen zorgen joh, zombies eten hersenen.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan toch ook op een andere manier
Ik hou niet zo van zombies brr
Oja, die heb ik inderdaad nietquote:Op maandag 2 maart 2020 15:32 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Maak jij je geen zorgen joh, zombies eten hersenen.
Ja pump postequote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja pump poste![]()
Dus dacht geef hem een bakkie
ok zondequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |