RTL4 GTSTquote:
Dat is toch geen link?quote:
die jaquote:
je maakt nog kans op de dubbelquote:Op maandag 2 maart 2020 16:06 schreef Dotteke het volgende:
Het is stillekes vandaag
Er wordt niet echt gestreden voor de puntjes
quote:
Eens met FF.quote:
Ik ook al jaren niet meer.quote:
leuk gezichtje welquote:Op maandag 2 maart 2020 16:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
Eens met FF.
Zou geen nee zeggen hoor, maja, dat doe ik eigenlijk nooit.
Wordt een beetje te saai nu ook,vroeger was echt 10 x leuker..quote:
Koeien zijn geen personeelquote:Op maandag 2 maart 2020 16:01 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bij een bedrijf gewerkt waar 10% van het personeel maandelijks "Ververst" moest worden
Hij wil niet meer vriend genoemd worden door mij. Dus noem ik hem maar aartsvijandquote:Op maandag 2 maart 2020 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ff naar de lijst gekeken
drie met zelfde punten en dan ook nog eens de drie grootste vrienden ook
Jij aKbpR en Mario
Ik doe niet meer mee. zit hier om de gezelligheid en een beetje om te pestenquote:
Hij zal het leuk vinden met jullie een gedeelde plaatst te hebbenquote:Op maandag 2 maart 2020 16:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Koeien zijn geen personeel
[..]
Hij wil niet meer vriend genoemd worden door mij. Dus noem ik hem maar aartsvijand
zelfs zonder moeite sta je makkelijk derde en eerste als ik nu niet had gepost.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe niet meer mee. zit hier om de gezelligheid en een beetje om te pesten
Maar ga niet meer voor de winst.
Gelukkig maar anders had hij een #MeMooooo aan z'n broekquote:Op maandag 2 maart 2020 16:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Koeien zijn geen personeel
[..]
Hij wil niet meer vriend genoemd worden door mij. Dus noem ik hem maar aartsvijand
Ga je weg Niz. Wat ben je stillekesquote:
Leuk is het hè @mario390quote:Op maandag 2 maart 2020 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zal het leuk vinden met jullie een gedeelde plaatst te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |