Dat tikte ik van de week al hierquote:Op maandag 2 maart 2020 15:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik krijg een idee ik ga voortaan als ik ergens in de rij moet staan opeens heel hard hoesten.
Dat wordt dusquote:Op maandag 2 maart 2020 15:50 schreef Filosoofert het volgende:
@:pumpalov gaat voor de winst deze maand
absoluut niet zelfs.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:50 schreef Filosoofert het volgende:
@:pumpalov gaat voor de winst deze maand
toen ik nog zo ziek was paar dagen terug hoopte ik ook niet een hoestbui te krijgen in openbare ruimtes.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat tikte ik van de week al hier
Het is mijj overkomen
Kreeg een giga prikkelhoest aanval in de winkel. Die verschrikte blikken van mensen en dat ze toch langzaam bij je weglopen.
Je moet het echt eens uitproberen Moet je wel flink hoesten
18:30quote:Op maandag 2 maart 2020 15:48 schreef Pumpalov het volgende:
Hoe laat gaat het zonnetje in Nederland momenteel onder?
Soms kan je het niet tegenhouden. Maar ik snap als mensen schrikken.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
toen ik nog zo ziek was paar dagen terug hoopte ik ook niet een hoestbui te krijgen in openbare ruimtes.
ja andersom ook als ik andere mensen ziet snotteren doe je niks aan wel gelijk bij thuiskomt even de handen gewassen.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms kan je het niet tegenhouden. Maar ik snap als mensen schrikken.
nee, afscheid van een collega nog. anders was ik al thuis geweest bijnaquote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zoveel berichtjes nog, ga ze wel even lezen..omdat het er zoveel zijn..
Ik had vanmorgen vergadering, die man was verkouden en kwam mij een hand geven.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja andersom ook als ik andere mensen ziet snotteren doe je niks aan wel gelijk bij thuiskomt even de handen gewassen.
Slim, wie weet heeft die wel in die hand geniestquote:Op maandag 2 maart 2020 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen vergadering, die man was verkouden en kwam mij een hand geven.
Ik zeg vind u heel lief maar die sla ik even over
mmm das dan weer ff minder.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee, afscheid van een collega nog. anders was ik al thuis geweest bijna
[..]
haha ja begrijpelijkquote:Op maandag 2 maart 2020 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen vergadering, die man was verkouden en kwam mij een hand geven.
Ik zeg vind u heel lief maar die sla ik even over
Hij ging ook netjes aan het eind van de tafel zitten.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Slim, wie weet heeft die wel in die hand geniest
ach ja, het is niet anders. vind het ook lullig om niet te gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |