Zoals ik zei, ik wist niet dat ie er voor de PS4 was, dus ik dacht dat je het over een specifieke trophy in een ander spel had. Waarbij de trophy "Shadow Complex" heet ofzoquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MMarsu post inderdaad weer op FOK!
Ik had hem in eerste instantie op classic gezet, maar toen ik toch maar zelf begon te slashen omdat cloud te traag was heb ik hem maar op normal gezet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MMarsu post inderdaad weer op FOK!
Is wel vermakelijk. Als Barrett ‘Soldier Boy’ roept dan hoor ik ‘Soulja Boy’, was wel grappig.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:37 schreef DKUp het volgende:
Ik lees vooral dat mensen de combat van FF VII Remake kut vinden.
Die moeten niet zeiken, t speelt juist chillquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:37 schreef DKUp het volgende:
Ik lees vooral dat mensen de combat van FF VII Remake kut vinden.
De zandneger..... figures.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
mis rain reptile Ermac Smoke etc nog zie toch liever alle ninjas ipv van poppetjes als moeder natuur en de zandneger.
Leukquote:
Ik vond t ook nogal wat chaotisch. Switchte alleen als er een long range target was, of ik thunder nodig had ipv fire. Verder deed de ander idd "maar iets" had ik t gevoel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:51 schreef Aurelius het volgende:
De normale combat in Final Fantasy VII was anders dan ik had verwacht, maar viel niet tegen. Al kan ik wel zien dat het even gaat duren voordat ik er echt bedreven ik ga raken. Zeker als ze straks meer party members, summons en materia gaan toevoegen. In de demo had ik nog niet echt het gevoel dat ik "in control" was. Ik deed maar wat.
Ik wil m vanavond nog een x doen in deze modus.quote:Classic combat is niet de oude klassieke combat, maar eerder een soort auto-mode waarin je party members automatisch standaard aanvallen uitvoeren en guarden. Je kunt je als speler dan concentreren op de special abilities, items en magie. Handig bij sterke vijanden, maar gewone vijanden worden automatisch verslagen zonder input van de speler.
Maar was Barret eigenlijk wel "iets" aan het doen terwijl ik Cloud bestuurde? Ik had niet echt het idee dat hij zat te schieten. Maar kan zijn dat ik me vergis. Was lastig te zien. Ik gebruikte Barret ook vooral bij de eindbaas als hij zijn schild ophad om gericht op die generator te schieten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond t ook nogal wat chaotisch. Switchte alleen als er een long range target was, of ik thunder nodig had ipv fire. Verder deed de ander idd "maar iets" had ik t gevoel.
Nee. Eigenlijk hoef je in Classic mode pas iets te doen als de ATB balk vol is. Dan duw je op X, wordt de tijd vertraagd en kun je een special abiliteit, een item of magie kiezen. Nadeel is dat de game dan ook meteen in "easy" mode wordt gezet.quote:Ik wil m vanavond nog een x doen in deze modus.
Maar als ik dan de thunder zou willen gebruiken moet ik alsnog actief switchen?
Ze zijn dus niet om en om aan de beurt?
Ik hoop dat ze in de volledige game wat meer controle geven over het battle system. En dat je de moeilijkheidsgraad apart kan instellen.quote:
Ja maar we moeten nog maar zien hoeveel jaar we mogen wachten voordat we uit midgar zijn :/quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:01 schreef Aurelius het volgende:
Op zich wel respect dat Square voor een volledige remake gaat, i.p.v. voor een remaster. Deze game voelt retro aan, maar speelt toch echt meer als een moderne actiegame.
Maar ergens had ik toch wel graag jaren geleden een echte HD update van de “oude” Final Fantasy VII gewild, met uniforme karakter modellen.
Beetje genaaid worden we toch met die episodes. Maar daarentegen lijken ze de tijd/ruimte nu wel te gebruiken om het verhaal verder uit te diepen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:08 schreef MMaRsu het volgende:
Ja maar we moeten nog maar zien hoeveel jaar we mogen wachten voordat we uit midgar zijn :/
PS28 launchtitelquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:20 schreef KennyPowers het volgende:
Final Fantasy VII remake part VII in 2077
ja geras ofzo dat is een beetje Jacxs on steroïds normaal poppetje met eindbaas moves die je een half balkje kosten.quote:
Daar ben je 10 april uit als je het snel speelt alleen het wachten daarna ... team is nu wel full force al op part 2 bezig, de basis ligt; dus ik denk eigenlijk dat we niet zo lang hoeven te wachten. De artiesten zullen het meeste werk hebben om de andere omgevingen en characters te fixenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja maar we moeten nog maar zien hoeveel jaar we mogen wachten voordat we uit midgar zijn :/
Ik had t ook niet echt in de gaten. Zag hem wel af en toe blocken als er geschoten werd, maar verderw einig. Misschien dat dit in t spel in te stellen is als een soort AI rules? "When..... thern....". Zoals bij andere FF's ook wel eens t geval was.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:58 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Maar was Barret eigenlijk wel "iets" aan het doen terwijl ik Cloud bestuurde? Ik had niet echt het idee dat hij zat te schieten. Maar kan zijn dat ik me vergis. Was lastig te zien.
Ik zat maar wat te schieten Was er een generator?quote:Ik gebruikte Barret ook vooral bij de eindbaas als hij zijn schild ophad om gericht op die generator te schieten.
O, dat klinkt niet direct als heel leuk eigenlijk. Dus normal attacks gaan gewoon automatisch en je bedient dan alleen de speicla moves onder X als de ATB daarvoor vol is?quote:[..]
Nee. Eigenlijk hoef je in Classic mode pas iets te doen als de ATB balk vol is. Dan duw je op X, wordt de tijd vertraagd en kun je een special abiliteit, een item of magie kiezen. Nadeel is dat de game dan ook meteen in "easy" mode wordt gezet.
Is er een indicatioe van t aantal speeluren voor Episode 1? Want ze garandeerden eigenlijk wel een "volledig spel" qua tijd toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar ben je 10 april uit als je het snel speelt alleen het wachten daarna ... team is nu wel full force al op part 2 bezig, de basis ligt; dus ik denk eigenlijk dat we niet zo lang hoeven te wachten. De artiesten zullen het meeste werk hebben om de andere omgevingen en characters te fixen
Ik las dat elke episode ongeveer dezelfde speeltijd moest hebben als heel FF7 origineel. Dus dan zou je rond de 40 uur per episode uitkomen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is er een indicatioe van t aantal speeluren voor Episode 1? Want ze garandeerden eigenlijk wel een "volledig spel" qua tijd toch?
Ik heb FF VII nooit gespeeld (startte pas bij VIII), dus geen idee hoe groot dat volledige spel is. Behoorlijk huge toch?
Dat zeggen ze ja. Ik heb chapter 1, 2 en 7 en een bossfight van 12 in vier uur gespeeld. Maar dat is zonder enige sidequest in Midgar, alleen maar verhaal.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is er een indicatioe van t aantal speeluren voor Episode 1? Want ze garandeerden eigenlijk wel een "volledig spel" qua tijd toch?
Ik heb FF VII nooit gespeeld (startte pas bij VIII), dus geen idee hoe groot dat volledige spel is. Behoorlijk huge toch?
I caved, too much nostalgia.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga proberen stand te houden. De demo moet wel heul erg vet zijn wil ik de game toch weer in pre-order plaatsen...
Jij kent de game waarschijnlijk al? Als je er blind ingaat.... wat ben ik jaloers op die mensen zeg. 1 van de beste games ooit maar dan niet met die gare ps1 graphics die in onze tijd "mooi" waren maar met wat er nu mogelijk is.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja. Ik heb chapter 1, 2 en 7 en een bossfight van 12 in vier uur gespeeld. Maar dat is zonder enige sidequest in Midgar, alleen maar verhaal.
Het is 23 jaar terug, ik weet natuurlijk niet alles meer Maar als ik nu weer terugkijk naar de oude graphics, holy shit, ik wil niet terug. Maar dat heb ik wel met meer spellen. Had ooit voor de fun C&C voor DOS weer eens gestart. In mijn hoofd had ik al het overzicht van de map, maar wtf, ik zag alleen een harvester en een minimap. 320x200 mode x. Ja, ietsje te oudquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:07 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Jij kent de game waarschijnlijk al? Als je er blind ingaat.... wat ben ik jaloers op die mensen zeg. 1 van de beste games ooit maar dan niet met die gare ps1 graphics die in onze tijd "mooi" waren maar met wat er nu mogelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |