abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 maart 2020 @ 08:28:09 #51
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_191807489
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 01:26 schreef Jimbo het volgende:

[..]

?
Zoals ik zei, ik wist niet dat ie er voor de PS4 was, dus ik dacht dat je het over een specifieke trophy in een ander spel had. Waarbij de trophy "Shadow Complex" heet ofzo :D
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 07:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

MMarsu post inderdaad weer op FOK!
_O-
pi_191807519
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 07:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

MMarsu post inderdaad weer op FOK!
Ik had hem in eerste instantie op classic gezet, maar toen ik toch maar zelf begon te slashen omdat cloud te traag was heb ik hem maar op normal gezet.
pi_191807817
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 07:37 schreef DKUp het volgende:
Ik lees vooral dat mensen de combat van FF VII Remake kut vinden.
Is wel vermakelijk. Als Barrett ‘Soldier Boy’ roept dan hoor ik ‘Soulja Boy’, was wel grappig.

Ga hem denk ik wel halen omdat ik het origineel nooit gespeeld heb maar zeker niet bij release.
  Moderator dinsdag 3 maart 2020 @ 09:39:31 #54
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_191808284
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 07:37 schreef DKUp het volgende:
Ik lees vooral dat mensen de combat van FF VII Remake kut vinden.
Die moeten niet zeiken, t speelt juist chill :6
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 3 maart 2020 @ 09:50:22 #55
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_191808443
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 19:27 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

mis rain reptile Ermac Smoke etc nog zie toch liever alle ninjas ipv van poppetjes als moeder natuur en de zandneger.
De zandneger..... figures.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_191808453
De normale combat in Final Fantasy VII was anders dan ik had verwacht, maar viel niet tegen. Al kan ik wel zien dat het even gaat duren voordat ik er echt bedreven ik ga raken. Zeker als ze straks meer party members, summons en materia gaan toevoegen. In de demo had ik nog niet echt het gevoel dat ik "in control" was. Ik deed maar wat. :{

Classic combat is niet de oude klassieke combat, maar eerder een soort auto-mode waarin je party members automatisch standaard aanvallen uitvoeren en guarden. Je kunt je als speler dan concentreren op de special abilities, items en magie. Handig bij sterke vijanden, maar gewone vijanden worden automatisch verslagen zonder input van de speler.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 09:52:04 #57
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_191808468
quote:
Leuk *O*
Toch altijd wel geinige spellen om een keer te doen.
Ondanks replay value heb ik dat nooit meer gedaan met medan.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 09:54:06 #58
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_191808501
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 09:51 schreef Aurelius het volgende:
De normale combat in Final Fantasy VII was anders dan ik had verwacht, maar viel niet tegen. Al kan ik wel zien dat het even gaat duren voordat ik er echt bedreven ik ga raken. Zeker als ze straks meer party members, summons en materia gaan toevoegen. In de demo had ik nog niet echt het gevoel dat ik "in control" was. Ik deed maar wat. :{
Ik vond t ook nogal wat chaotisch. Switchte alleen als er een long range target was, of ik thunder nodig had ipv fire. Verder deed de ander idd "maar iets" had ik t gevoel. :D

quote:
Classic combat is niet de oude klassieke combat, maar eerder een soort auto-mode waarin je party members automatisch standaard aanvallen uitvoeren en guarden. Je kunt je als speler dan concentreren op de special abilities, items en magie. Handig bij sterke vijanden, maar gewone vijanden worden automatisch verslagen zonder input van de speler.
Ik wil m vanavond nog een x doen in deze modus.
Maar als ik dan de thunder zou willen gebruiken moet ik alsnog actief switchen?
Ze zijn dus niet om en om aan de beurt?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_191808562
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 09:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond t ook nogal wat chaotisch. Switchte alleen als er een long range target was, of ik thunder nodig had ipv fire. Verder deed de ander idd "maar iets" had ik t gevoel. :D
Maar was Barret eigenlijk wel "iets" aan het doen terwijl ik Cloud bestuurde? Ik had niet echt het idee dat hij zat te schieten. Maar kan zijn dat ik me vergis. Was lastig te zien. Ik gebruikte Barret ook vooral bij de eindbaas als hij zijn schild ophad om gericht op die generator te schieten.

quote:
Ik wil m vanavond nog een x doen in deze modus.
Maar als ik dan de thunder zou willen gebruiken moet ik alsnog actief switchen?
Ze zijn dus niet om en om aan de beurt?
Nee. Eigenlijk hoef je in Classic mode pas iets te doen als de ATB balk vol is. Dan duw je op X, wordt de tijd vertraagd en kun je een special abiliteit, een item of magie kiezen. Nadeel is dat de game dan ook meteen in "easy" mode wordt gezet.
pi_191808604
Op zich wel respect dat Square voor een volledige remake gaat, i.p.v. voor een remaster. Deze game voelt retro aan, maar speelt toch echt meer als een moderne actiegame.

Maar ergens had ik toch wel graag jaren geleden een echte HD update van de “oude” Final Fantasy VII gewild, met uniforme karakter modellen.
pi_191809255
Wordt een goed spel, al is het alleen al de sfeer en graphics. Combat vond ik ook wat wisselend. Bij gewone vijanden is het simpel buttonbashen, maar bij de boss moet je weer wat meer tactiek gebruiken (die ik niet echt onder de knie had). Voor mijn gevoel had ik ook nog niet echt controle over m'n personages. Ik hoop dat het uiteindelijk niet zo ongebalanceerd wordt als bij FF14.
pi_191809411
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 10:46 schreef Bananenpap het volgende:
delijk niet zo ongeb
Ik hoop dat ze in de volledige game wat meer controle geven over het battle system. En dat je de moeilijkheidsgraad apart kan instellen.

Classic mode lijkt me handig bij eindbazen zodat ik me kan focussen op taktiek, maar bij "gewone" vijanden wil ik meer directe controle.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 11:08:07 #63
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_191809545
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 10:01 schreef Aurelius het volgende:
Op zich wel respect dat Square voor een volledige remake gaat, i.p.v. voor een remaster. Deze game voelt retro aan, maar speelt toch echt meer als een moderne actiegame.

Maar ergens had ik toch wel graag jaren geleden een echte HD update van de “oude” Final Fantasy VII gewild, met uniforme karakter modellen.
Ja maar we moeten nog maar zien hoeveel jaar we mogen wachten voordat we uit midgar zijn :/
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_191809565
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 11:08 schreef MMaRsu het volgende:
Ja maar we moeten nog maar zien hoeveel jaar we mogen wachten voordat we uit midgar zijn :/
Beetje genaaid worden we toch met die episodes. Maar daarentegen lijken ze de tijd/ruimte nu wel te gebruiken om het verhaal verder uit te diepen. :)

https://www.polygon.com/2(...)s-on-impressions-ps4
pi_191809742
Final Fantasy VII remake part VII in 2077
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_191809768
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 11:20 schreef KennyPowers het volgende:
Final Fantasy VII remake part VII in 2077
PS28 launchtitel *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 3 maart 2020 @ 11:49:01 #67
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_191810127
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 09:50 schreef Ang3l het volgende:

[..]

De zandneger..... figures.
ja geras ofzo dat is een beetje Jacxs on steroïds normaal poppetje met eindbaas moves die je een half balkje kosten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_191810187
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 11:08 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja maar we moeten nog maar zien hoeveel jaar we mogen wachten voordat we uit midgar zijn :/
Daar ben je 10 april uit als je het snel speelt :P alleen het wachten daarna ... team is nu wel full force al op part 2 bezig, de basis ligt; dus ik denk eigenlijk dat we niet zo lang hoeven te wachten. De artiesten zullen het meeste werk hebben om de andere omgevingen en characters te fixen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 3 maart 2020 @ 11:55:35 #69
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_191810223
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 09:58 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Maar was Barret eigenlijk wel "iets" aan het doen terwijl ik Cloud bestuurde? Ik had niet echt het idee dat hij zat te schieten. Maar kan zijn dat ik me vergis. Was lastig te zien.
Ik had t ook niet echt in de gaten. Zag hem wel af en toe blocken als er geschoten werd, maar verderw einig. Misschien dat dit in t spel in te stellen is als een soort AI rules? "When..... thern....". Zoals bij andere FF's ook wel eens t geval was.

quote:
Ik gebruikte Barret ook vooral bij de eindbaas als hij zijn schild ophad om gericht op die generator te schieten.
Ik zat maar wat te schieten :D Was er een generator? :@

quote:
[..]

Nee. Eigenlijk hoef je in Classic mode pas iets te doen als de ATB balk vol is. Dan duw je op X, wordt de tijd vertraagd en kun je een special abiliteit, een item of magie kiezen. Nadeel is dat de game dan ook meteen in "easy" mode wordt gezet.
O, dat klinkt niet direct als heel leuk eigenlijk. Dus normal attacks gaan gewoon automatisch en je bedient dan alleen de speicla moves onder X als de ATB daarvoor vol is?
In principe wordt in normal mode ook de tijd vertraagd bij bepaalde keuzes, dus dat zit daar al in toch?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 11:56:50 #70
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_191810241
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 11:53 schreef Pheno het volgende:

[..]

Daar ben je 10 april uit als je het snel speelt :P alleen het wachten daarna ... team is nu wel full force al op part 2 bezig, de basis ligt; dus ik denk eigenlijk dat we niet zo lang hoeven te wachten. De artiesten zullen het meeste werk hebben om de andere omgevingen en characters te fixen
Is er een indicatioe van t aantal speeluren voor Episode 1? Want ze garandeerden eigenlijk wel een "volledig spel" qua tijd toch?
Ik heb FF VII nooit gespeeld (startte pas bij VIII), dus geen idee hoe groot dat volledige spel is. Behoorlijk huge toch? :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 11:58:22 #71
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_191810266
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 11:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Is er een indicatioe van t aantal speeluren voor Episode 1? Want ze garandeerden eigenlijk wel een "volledig spel" qua tijd toch?
Ik heb FF VII nooit gespeeld (startte pas bij VIII), dus geen idee hoe groot dat volledige spel is. Behoorlijk huge toch? :D
Ik las dat elke episode ongeveer dezelfde speeltijd moest hebben als heel FF7 origineel. Dus dan zou je rond de 40 uur per episode uitkomen.
pi_191810295
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 11:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Is er een indicatioe van t aantal speeluren voor Episode 1? Want ze garandeerden eigenlijk wel een "volledig spel" qua tijd toch?
Ik heb FF VII nooit gespeeld (startte pas bij VIII), dus geen idee hoe groot dat volledige spel is. Behoorlijk huge toch? :D
Dat zeggen ze ja. Ik heb chapter 1, 2 en 7 en een bossfight van 12 in vier uur gespeeld. Maar dat is zonder enige sidequest in Midgar, alleen maar verhaal.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_191810362
quote:
10s.gif Op maandag 2 maart 2020 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik ga proberen stand te houden. De demo moet wel heul erg vet zijn wil ik de game toch weer in pre-order plaatsen...
I caved, too much nostalgia.
pi_191810394
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 12:00 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat zeggen ze ja. Ik heb chapter 1, 2 en 7 en een bossfight van 12 in vier uur gespeeld. Maar dat is zonder enige sidequest in Midgar, alleen maar verhaal.
Jij kent de game waarschijnlijk al? Als je er blind ingaat.... wat ben ik jaloers op die mensen zeg. 1 van de beste games ooit maar dan niet met die gare ps1 graphics die in onze tijd "mooi" waren maar met wat er nu mogelijk is.
pi_191810435
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 12:07 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Jij kent de game waarschijnlijk al? Als je er blind ingaat.... wat ben ik jaloers op die mensen zeg. 1 van de beste games ooit maar dan niet met die gare ps1 graphics die in onze tijd "mooi" waren maar met wat er nu mogelijk is.
Het is 23 jaar terug, ik weet natuurlijk niet alles meer :P Maar als ik nu weer terugkijk naar de oude graphics, holy shit, ik wil niet terug. Maar dat heb ik wel met meer spellen. Had ooit voor de fun C&C voor DOS weer eens gestart. In mijn hoofd had ik al het overzicht van de map, maar wtf, ik zag alleen een harvester en een minimap. 320x200 mode x. Ja, ietsje te oud :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')