Al besproken in de app op twitterquote:Op maandag 2 maart 2020 14:38 schreef PicoMMP het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)en-in-mindering.html
@:scrummie2.1
*Lijdttwitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 02-03-2020 om 14:14:06Volgens de deskundigen leidt hij niet aan godsdienstwanen. Gökmen T. wilde niet voor de zitting horen wat de bevindingen waren van de deskundigen. ,,Ik hoor het wel van de rechter." #tramschutter reageer retweet
Afgemaakt.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:47 schreef Zipportal het volgende:
*Lijdttwitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 02-03-2020 om 14:14:06Volgens de deskundigen leidt hij niet aan godsdienstwanen. Gökmen T. wilde niet voor de zitting horen wat de bevindingen waren van de deskundigen. ,,Ik hoor het wel van de rechter." #tramschutter reageer retweet
@:GGMM
gr gr
Hopelijk krijgt die gozer een kogel.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:47 schreef Zipportal het volgende:
@:GGMM
gr gr
Nou zeg.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt die gozer een kogel.
quote:Op maandag 2 maart 2020 14:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt die gozer een kogel.
Gewoon even normaal doen Scrummie.quote:
Hij heeft een persoonlijkheidsstoornis en is verminderd toerekeningsvatbaar. Het had erger geweest als hij gewoon toerekeningsvatbaar was.quote:
Waarom staat er een spatie tussen doodt en de afsluitende punt?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon even normaal doen Scrummie.
We wonen in Nederland, niet in één of ander achterlijk achterstandsland dat mensen doodt .
ik had eerst doodmaakt getypt maar ik denk ik doe doodt, maar bij het verbeteren is er blijkbaar een spatie terecht gekomen die daar niet hoort!quote:Op maandag 2 maart 2020 14:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom staat er een spatie tussen doodt en de afsluitende punt?
Eens, ben daar ook niet voor. Maar snap zijn punt ergens wel.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon even normaal doen Scrummie.
We wonen in Nederland, niet in één of ander achterlijk achterstandsland dat mensen doodt .
Je hebt helemaal gelijk. Toch zou ik graag willen dat figuren als Gokmen T. gewoon stoppen met ademen.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij heeft een persoonlijkheidsstoornis en is verminderd toerekeningsvatbaar. Het had erger geweest als hij gewoon toerekeningsvatbaar was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |