Daar wacht ik ook al 12 jaar op.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:06 schreef mokkiemok het volgende:
zegt er nou iemand dat hij daadkracht verwacht van Rutte?![]()
RIVM = kompas = baken van licht = Goden.quote:
Coevorden en die figuren uit Tilburg toch ook niet? Die zonodig carnaval hebben moeten vieren?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het RIVM zegt alleen:
[..]
Aan ons om in te vullen dat "bijna" slaat op het ene nieuwe geval uit Houten, die niet in Italie (lijkt) te zijn geweest.
Bron?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:09 schreef Salina het volgende:
Spanje gaat hard nu en gaat France en Duitsland inhalen.
Straks nog dat miljoenenfeest door laten gaan en hoppakee.
Nee klopt, maar ik heb het alleen over die 8 nieuwe gevallen.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coevorden en die figuren uit Tilburg toch ook niet? Die zonodig carnaval hebben moeten vieren?
zodra ik een baan heb waarbij dat kanquote:Op maandag 2 maart 2020 14:13 schreef Richestorags het volgende:
Wanneer is voor jullie het moment om te zeggen, ik ga thuiswerken?
Morgen sowieso.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:13 schreef Richestorags het volgende:
Dit.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zodra ik een baan heb waarbij dat kan
dat deed ik al, dus niet virus relatedquote:Op maandag 2 maart 2020 14:13 schreef Richestorags het volgende:
Welja het hogere Duitsland en Frankrijk nummer moeten nog komen.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:09 schreef Salina het volgende:
Spanje gaat hard nu en gaat France en Duitsland inhalen.
Straks nog dat miljoenenfeest door laten gaan en hoppakee.
zijn er mensen die op fok zitten buiten het werk om? Dan heb je toch wel wat anders te doen?quote:
Hopelijk snel. Ik heb een baan waarbij dat prima kan.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:13 schreef Richestorags het volgende:
Ik ook maar een extra dagje morgen.quote:
quote:
Hoest je?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:13 schreef Richestorags het volgende:
Ik voel me sowieso al een beetje vaag een tijd. Veel slijm in mijn keel, had gisteren duidelijk temperatuurverhoging, rillingen en pijn op de borst, spierpijn in mijn lichaam, gewoon slapjes gevoel zeg maar. Heb ook verhoogde hartslag enzo. Zou ook een gewone longontsteking kunnen zijn, die heb ik vorig jaar ook gehad
Met koorts adviseer ik je gewoon om je ziek te melden. Kom op hey, dan ben je ziek.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:13 schreef Richestorags het volgende:
Ik voel me sowieso al een beetje vaag een tijd. Veel slijm in mijn keel, had gisteren duidelijk temperatuurverhoging, rillingen en pijn op de borst, spierpijn in mijn lichaam, gewoon slapjes gevoel zeg maar. Heb ook verhoogde hartslag enzo. Zou ook een gewone longontsteking kunnen zijn, die heb ik vorig jaar ook gehad
Ook maar halve informatie op zo'n website hé. Er staat bij Netherlands dat er één kritisch is. Als je dan doorklikt naar de bron staat er alleen maar dat deze persoon eerder op de IC heeft gelegenquote:Op maandag 2 maart 2020 14:13 schreef Salina het volgende:
[..]
BNO News.
https://bnonews.com/index(...)t-coronavirus-cases/
Zojuist 36 bijgekomen.
Euh ja, dat is toch de definitie van kritisch, dat iemand op de IC ligt.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook maar halve informatie op zo'n website hé. Er staat bij Netherlands dat er één kritisch is. Als je dan doorklikt naar de bron staat er alleen maar dat deze persoon eerder op de IC heeft gelegen
Dan ben je ziek! En doe iedereen een plezier en blijf thuis 😘quote:Op maandag 2 maart 2020 14:13 schreef Richestorags het volgende:
want?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:20 schreef KingRadler het volgende:
Ik hoop niet dat het zo ver gaat komen dat iedereen een mondkapje draagt in het OV
Ja. Ook zonder corona. Waarom zou je met koorts gaan werken en het risico nemen dat je andere mensen aansteekt en zeld niet goed uitziekt. Kunnen ze dan echt niet even zonder je?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Met koorts adviseer ik je gewoon om je ziek te melden. Kom op hey, dan ben je ziek.
snotterig heeft niks te maken met Coronaquote:Op maandag 2 maart 2020 14:25 schreef raptorix het volgende:
Ik ben eigenlijk al iets van anderhalve maand snotterig, hoesten doe ik ook, maar dat doe ik altijd omdat ik veel rook.
sommige mensen hebben niet de luxe dat andere het werk overnemen. ik ken zat mensen die gewoon gaan werken omdat als ze 5 dagen thuis blijven, ze de eerste werkdag gewoon 5 dagen kunnen inhalen.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:24 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Ja. Ook zonder corona. Waarom zou je met koorts gaan werken en het risico nemen dat je andere mensen aansteekt en zeld niet goed uitziekt. Kunnen ze dan echt niet even zonder je?
quote:voor de OP:
12. 45-Jarige vrouw uit Helmond, met gezin op vakantie geweest in Noord-Italië
quote:Een 45-jarige inwoonster van Helmond is besmet geraakt met het coronavirus (COVID-19). De RIVM heeft dat zondag na laboratoriumonderzoek vastgesteld. De vrouw was met haar gezin vorige week in Lombardije, in Italië. Ze kwam zaterdag thuis en nam contact op met haar huisarts, omdat ze zich onderweg niet lekker voelde. Er is geen link tussen deze patiënt en de eerder in Nederland gevonden gevallen, meldt de GGD. De patiënt zit in thuisisolatie. Ook gezinsleden blijven de komende 14 dagen thuis.
https://www.bd.nl/dossier(...)gt-naar-18~a43f7b86/
Klagen kan in FB.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:26 schreef syroto het volgende:
Waarom wordt dat lijstje keer op keer verwijderd? Mensen kunnen toch zelf wel hun eigen conclusies trekken over de echtheid, verkeerde censuur imo.
Blijf thuis, laat je vertroetelen, en beterschap!quote:Op maandag 2 maart 2020 14:13 schreef Richestorags het volgende:
Nederlanders benaderen dit als griep en dan komt de logica van niet aanstellen/gewoon gaan werken weer terug.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:24 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Ja. Ook zonder corona. Waarom zou je met koorts gaan werken en het risico nemen dat je andere mensen aansteekt en zeld niet goed uitziekt. Kunnen ze dan echt niet even zonder je?
Dit dus, er kan gewoon besproken worden hoe zo een lijstje tot stand komt.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:26 schreef syroto het volgende:
Waarom wordt dat lijstje keer op keer verwijderd? Mensen kunnen toch zelf wel hun eigen conclusies trekken over de echtheid, verkeerde censuur imo.
quote:13. Man uit Oss, met gezin op vakantie geweest in Noord-Italië
quote:Man uit Oss besmet met coronavirus, ook in Noord-Italië geweest
OSS - Een man uit de gemeente Oss is positief getest op het coronavirus. Dit is een van de acht nieuwe gevallen die maandagmiddag door het RIVM zijn gemeld. In totaal zijn achttien Nederlanders nu besmet met het nieuwe coronavirus.
Deze man is in het gebied in Noord-Italië geweest waar twee weken geleden besmettingen met het coronavirus zijn vastgesteld. De patiënt en zijn gezinsleden zijn thuis in isolatie.
De GGD brengt in kaart met wie de patiënt contact heeft gehad en houdt twee weken toezicht op hun gezondheid. Krijgen zij klachten, dan test de GGD hen op het coronavirus.
'Direct laten testen'
Burgemeester Wobine Buijs-Glaudemans van de gemeente Oss heeft de man inmiddels gesproken. "Het is erg vervelend wat de Osse patiënt en zijn familie meemaken. Ik heb hen inmiddels gesproken. Zij hebben goed gehandeld, precies zoals RIVM en GGD aanraden."
De man heeft zich direct laten testen toen hij klachten kreeg na zijn Italië-reis. Hij heeft zichzelf en zijn gezin meteen thuis in quarantaine gezet. Er is daardoor geen contact met anderen geweest. "De informatie van RIVM en GGD heeft zeker geholpen, maar het is vooral een groot compliment aan dit gezin."
https://www.omroepbrabant(...)Noord-Italie-geweest
Nee, ik heb graag dat dit topic goed loopt.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:27 schreef syroto het volgende:
[..]
Je hebt er ervaring mee? Haha
Zal eens kijken.
Open er een topic over. Hier graag meer bevestigde bronnen.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dit dus, er kan gewoon besproken worden hoe zo een lijstje tot stand komt.
Ja dat snap ik. Als je niet in loondienst werkt ligt het wat lastiger. Je kunt je wel verzekeren voor ziekte maar vaak loop je toch inkomsten mis.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
sommige mensen hebben niet de luxe dat andere het werk overnemen. ik ken zat mensen die gewoon gaan werken omdat als ze 5 dagen thuis blijven, ze de eerste werkdag gewoon 5 dagen kunnen inhalen.
of wat denk je van zzpers of freelancers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |