Bron?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:09 schreef Salina het volgende:
Spanje gaat hard nu en gaat France en Duitsland inhalen.
Straks nog dat miljoenenfeest door laten gaan en hoppakee.
Nee klopt, maar ik heb het alleen over die 8 nieuwe gevallen.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coevorden en die figuren uit Tilburg toch ook niet? Die zonodig carnaval hebben moeten vieren?
zodra ik een baan heb waarbij dat kanquote:Op maandag 2 maart 2020 14:13 schreef Richestorags het volgende:
Wanneer is voor jullie het moment om te zeggen, ik ga thuiswerken?
Morgen sowieso.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:13 schreef Richestorags het volgende:
Dit.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zodra ik een baan heb waarbij dat kan
dat deed ik al, dus niet virus relatedquote:Op maandag 2 maart 2020 14:13 schreef Richestorags het volgende:
Welja het hogere Duitsland en Frankrijk nummer moeten nog komen.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:09 schreef Salina het volgende:
Spanje gaat hard nu en gaat France en Duitsland inhalen.
Straks nog dat miljoenenfeest door laten gaan en hoppakee.
zijn er mensen die op fok zitten buiten het werk om? Dan heb je toch wel wat anders te doen?quote:
Hopelijk snel. Ik heb een baan waarbij dat prima kan.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:13 schreef Richestorags het volgende:
Ik ook maar een extra dagje morgen.quote:
quote:
Hoest je?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:13 schreef Richestorags het volgende:
Ik voel me sowieso al een beetje vaag een tijd. Veel slijm in mijn keel, had gisteren duidelijk temperatuurverhoging, rillingen en pijn op de borst, spierpijn in mijn lichaam, gewoon slapjes gevoel zeg maar. Heb ook verhoogde hartslag enzo. Zou ook een gewone longontsteking kunnen zijn, die heb ik vorig jaar ook gehad
Met koorts adviseer ik je gewoon om je ziek te melden. Kom op hey, dan ben je ziek.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:13 schreef Richestorags het volgende:
Ik voel me sowieso al een beetje vaag een tijd. Veel slijm in mijn keel, had gisteren duidelijk temperatuurverhoging, rillingen en pijn op de borst, spierpijn in mijn lichaam, gewoon slapjes gevoel zeg maar. Heb ook verhoogde hartslag enzo. Zou ook een gewone longontsteking kunnen zijn, die heb ik vorig jaar ook gehad
Ook maar halve informatie op zo'n website hé. Er staat bij Netherlands dat er één kritisch is. Als je dan doorklikt naar de bron staat er alleen maar dat deze persoon eerder op de IC heeft gelegenquote:Op maandag 2 maart 2020 14:13 schreef Salina het volgende:
[..]
BNO News.
https://bnonews.com/index(...)t-coronavirus-cases/
Zojuist 36 bijgekomen.
Euh ja, dat is toch de definitie van kritisch, dat iemand op de IC ligt.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook maar halve informatie op zo'n website hé. Er staat bij Netherlands dat er één kritisch is. Als je dan doorklikt naar de bron staat er alleen maar dat deze persoon eerder op de IC heeft gelegen
Op maandag 2 maart 2020 14:18 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Dan ben je ziek! En doe iedereen een plezier en blijf thuis 😘quote:Op maandag 2 maart 2020 14:13 schreef Richestorags het volgende:
want?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:20 schreef KingRadler het volgende:
Ik hoop niet dat het zo ver gaat komen dat iedereen een mondkapje draagt in het OV
Ja. Ook zonder corona. Waarom zou je met koorts gaan werken en het risico nemen dat je andere mensen aansteekt en zeld niet goed uitziekt. Kunnen ze dan echt niet even zonder je?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Met koorts adviseer ik je gewoon om je ziek te melden. Kom op hey, dan ben je ziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |