Groen is gedaan, rood moet nog gebeurenquote:Op maandag 2 maart 2020 12:31 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Fijn dat jullie ook snelwegen krijgen
Ik moet wel zeggen dat je mij nieuwsgierig maakt naar Bulgarije.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:36 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Groen is gedaan, rood moet nog gebeuren
[ afbeelding ]
Dus nu soms een half uur lang achter een vrachtwagen met 80 km/h ipv met 160 over de baan te knallen.
Levensgevaarlijk daar, nooit naartoe gaanquote:Op maandag 2 maart 2020 12:40 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat je mij nieuwsgierig maakt naar Bulgarije.
Zal wel meevallen denk.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:43 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk daar, nooit naartoe gaan
Is het niet een klein beetje hetzelfde als Hongarije? Heb kennissen wonen daar. Heel gemoedelijk, en strenger met straffen dan hier.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:44 schreef Pumpalov het volgende:
Uiteraard weer de warmste plek van het land en één van de warmste plekken in Europa![]()
![]()
Enige overeenkomsten is de 'garije'quote:Op maandag 2 maart 2020 12:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Is het niet een klein beetje hetzelfde als Hongarije? Heb kennissen wonen daar. Heel gemoedelijk, en strenger met straffen dan hier.
Wel handig maar niet noodzakelijk.quote:
Wel lastig op sommige plekken te komen.quote:
Maar taxi zal niet duur zijn daar neem ik aan...die combinatie kom je toch wel een heel eind mee?quote:Op maandag 2 maart 2020 12:51 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Wel lastig op sommige plekken te komen.
oud nieuws. hadden ze van de week al met haar gedeeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |