Omdat ze kennelijk achterlopen met updaten van hun oh zo betrouwbare site met de enige juiste gegevens.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:56 schreef Tailless het volgende:
Waarom praat RIVM over 10 en we hier over 11?
Invriezen? Ik neem aan dat Nederland genoeg opslagcapaciteit (voor diepvriesprodukten) heeft om enkele miljoenen lijken op te slaan.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:43 schreef kladderadatsch het volgende:
Vraag me iets af, stel dat het echt helemaal fout gaat en er inderdaad zoveel doden vallen als sommige onheilsprofeten voorspellen, wat gaan we dan met al die lijken doen? Paar honderd extra doden per dag is geen probleem, maar wat als het er 10.000 worden? We kunnen ze niet weken in de voortuin laten liggen want de temperatuur is inmiddels ruim boven het vriespunt en dan krijgen we behalve dat Corona virus straks ook de Zwarte Pest nog op bezoek.
dit virus heeft helemaal niks met de normale griep te maken, dus erg bijzonder dat je dan zulke cijfers uit je reet trektquote:Op maandag 2 maart 2020 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon zoals de gewone griepgolf ja. Dus zo'n 650.000 tot 1.200.000 besmette Nederlanders met 500 tot 3500 doden of zo.
Ik heb niet veel vertrouwen in iemand die duizenden euro's aan Waves verliest eigenlijk.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en ik hoef niet in de rij voor de supermarkt
hoop dat onlo gelijk heeft, maar zoals wel vaker zit hij er hoogstwaarschijnlijk faliekant naast
genot
Griep: 0,1%.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
34 keer hoger dan de griep zei je?![]()
![]()
![]()
Want ik kan beter afgaan op de aannames die een anonieme fokker vanaf zijn zolderkamer doet?quote:Op maandag 2 maart 2020 12:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jij denkt dat wat je hoort ook is waarom ze dingen doen?
Schattig
34x hoger dan de griep!!!!quote:Op maandag 2 maart 2020 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Griep: 0,1%.
Als je hier in een eerder deel van dit topic kijkt, zie je dat men gekeken heeft naar hoeveel mensen officieel wereldwijd besmet waren en hoeveel er officieel er door overleden zijn, en dan kom je op een mortaliteitsgraad van 3,4%.
Ga vooral verder met lachen hoor!
quote:
quote:Hihaho-posts en trollpogingen voegen niks toe aan de discussie en verslechteren de leesbaarheid. We begrijpen dat het leeft maar gelieve ontopic en relevant te posten.
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 12:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb niet veel vertrouwen in iemand die duizenden euro's aan Waves verliest eigenlijk.
Maart = wavesmaandquote:Op maandag 2 maart 2020 12:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb niet veel vertrouwen in iemand die duizenden euro's aan Waves verliest eigenlijk.
ja oke maar wat is wel te vertrouwenquote:Op maandag 2 maart 2020 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ze kennelijk achterlopen met updaten van hun oh zo betrouwbare site met de enige juiste gegevens.
Al is het maar 15x hoger, nog steeds veel.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
34 keer hoger dan de griep zei je?![]()
![]()
![]()
de officiële cijfers nietquote:Op maandag 2 maart 2020 13:00 schreef Tailless het volgende:
[..]
ja oke maar wat is wel te vertrouwen
Kennelijk lezen ook mods de OP niet.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit virus heeft helemaal niks met de normale griep te maken, dus erg bijzonder dat je dan zulke cijfers uit je reet trekt
Goede vergelijking als er nog geen gezondheidszorg bestaat een 100% van je bevolking onderliggende aandoeningen heeft. :,)quote:Op maandag 2 maart 2020 13:01 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Die zwarte pest had pas een indrukwekkende mortality rate van iets van 40%. Hoe veel keer meer dan de griep is dat @:ToT?
quote:Op maandag 2 maart 2020 13:01 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Die zwarte pest had pas een indrukwekkende mortality rate van iets van 40%. Hoe veel keer meer dan de griep is dat @:ToT?
en dan?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:03 schreef Tailless het volgende:
[..]
Maarja dan kan ik ook zeggen ja vriend van mij heeft corona maar nog niet getest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |