Lekker bezig.quote:
Je piept wel anders als het een gezinslid van je betreft.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Tsja, botte pech. Ontzettend klote.
Top zodra er een vaccin is hoor, maar die is er nu toch nog niet. Kortom; gewoon lekker zijn gang laten gaan.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee dan hebben we het over alles als we toch dood gaan. Dus niet je kinderen vaccineren, kinkhoest, mazelen en polio krijgen ze misschien dan ook wel.
Dat is eventjes klote ja, rouwperiode en weer door. Het leven gaat doooorrrrrrrrquote:Op maandag 2 maart 2020 11:47 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Je piept wel anders als het een gezinslid van je betreft.
Je lult uit je nek.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is eventjes klote ja, rouwperiode en weer door. Het leven gaat doooorrrrrrrr
Nee vaccin dan ook niet gebruiken. Dood ga je toch wel. Dus waarom zou je er wat tegen doen.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Top zodra er een vaccin is hoor, maar die is er nu toch nog niet. Kortom; gewoon lekker zijn gang laten gaan.
Dat mag jij vinden.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:52 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Je lult uit je nek.
Maar goed, ieder zijn mening
Als je jong en gezond bent heb je dat vaccin sowieso niet nodig.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee vaccin dan ook niet gebruiken. Dood ga je toch wel. Dus waarom zou je er wat tegen doen.
Voortaan ook gewoon oversteken en door rood rijden want dood ga je toch wel dus waarom zou je het voorkomen
Ben je niet goed bij je hoofd ofzoquote:Op maandag 2 maart 2020 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Begin eerst aan de eerste dvennie
Nou nou nou.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:54 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ben je niet goed bij je hoofd ofzo
Kinderen
Via deze linkquote:
woensdagquote:Op maandag 2 maart 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WORDT HET NOG EEN KEER DROOG OF HOE ZIT HET
Kijk in je wijf haar gleufquote:Op maandag 2 maart 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WORDT HET NOG EEN KEER DROOG OF HOE ZIT HET
govverquote:
Dat vind ik dus ook.quote:
Heb je toch zelf geen invloed op. Laat gaan joh.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook.
Ben niet bang om Corona te krijgen, want als het mijn tijd is ga ik. Maar ik voorzie met de huidige aanpak meer problemen ontstaan dan nodig zou zijn, en dan doel ik niet eens op verdere Coronabesmettingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |