Zou me niets verbazen.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zelfs na mijn dood kom ik hier bolken
Dat gebeurt ook. Alleen kom je er ff niet meer zomaar binnen.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
maar moeten toch ook mensen verzorgen die geen corona hebben enzo.
Oh dat is pas echt onbeschrijflijk lijdenquote:Op maandag 2 maart 2020 12:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan geen bolkrijm krijgen omdat de zwarte panter Bolke&Bolke ziek zijn.
Leef jij dan nog?quote:Op maandag 2 maart 2020 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zelfs na mijn dood kom ik hier bolken
Dan stamp ik voor straf iedere dag op een kuikentje en steek een koe dood, net zo lang tot ik die rijm heb.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan geen bolkrijm krijgen omdat de zwarte panter Bolke&Bolke ziek zijn.
Ja, Haags leeft nog na zijn doodquote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 12:10 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dan stamp ik voor straf iedere dag op een kuikentje en steek een koe dood, net zo lang tot ik die rijm heb.
Dat doe jij niet, veels te lief.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:10 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dan stamp ik voor straf iedere dag op een kuikentje en steek een koe dood, net zo lang tot ik die rijm heb.
Je gaat toch niet winnen.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:10 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Waar was je boerderij ook alweer?quote:
"Nederlander opgepakt in Bulgarije na mishandelen vee."quote:Op maandag 2 maart 2020 12:10 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, hondjedraai is hier topsportquote:Op maandag 2 maart 2020 12:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Nederlander opgepakt in Bulgarije na mishandelen vee."
In Fryslânquote:
nee hoorquote:Op maandag 2 maart 2020 12:15 schreef Jippie68 het volgende:
De OP staat nog op slot @:noodgang, heeft dat consequenties voor het openen van het volgende topic?
Ieder jaar begin maart. Morgen weerquote:
Geloof daar niets vanquote:Op maandag 2 maart 2020 12:15 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ieder jaar begin maart. Morgen weer
Heb m'n eigen honden ook opgegeven
Dit kan ik hier thuis niet laten zien.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:15 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ieder jaar begin maart. Morgen weer
Heb m'n eigen honden ook opgegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |