Ik denk dat we onze zorgen beter op ons eigen land en continent moeten richten, wij zijn er niet veel beter aan toe met een veel te lage IC capaciteit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:21 schreef Felixa het volgende:
Ik hou mijn hart vast voor de USA. Straks miljoenen mensen werkloos, dakloos.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:54 schreef I.C.O.N. het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom er weinig over de situatie in Amerika wordt gerapporteerd. Eens
Alle maatregelen in de rest van de wereld zijn al desastreus, maar in Amerika gaat dit leiden tot ongekende werkloosheid, dakloosheid, faillissementen, etc. Eens
Ik denk dat Amerika een westers land is wat het hardst getroffen gaat worden door Covid-19
Zéér zeker eens
omdat het nieuws van eigen land veel belangrijker is... als je informatie uit de VS wilt dan kan je dat gewoon op internet vinden voor de nieuwsgierige...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:54 schreef I.C.O.N. het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom er weinig over de situatie in Amerika wordt gerapporteerd. Alle voorverkiezingen worden breed uitgemeten maar nu het land op een tikkende tijdbom zit is het verdacht stil vind ik.
Alle maatregelen in de rest van de wereld zijn al desastreus, maar in Amerika gaat dit leiden tot ongekende werkloosheid, dakloosheid, faillissementen, etc.
Alleen het feit al dat er nu 'guns & ammo' wordt gehamsterd i.p.v. WC-papier is ook veelzeggend...
Ik denk dat Amerika een westers land is wat het hardst getroffen gaat worden door Covid-19
Dat is mooi om het in kaart te brengen maar zonder vaccin of medicijn is de wetenschap dat je het op een bepaald moment wel of niet hebt en er 3000usd voor neertikt ook niet zaligmakend.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Grootste probleem is dat niemand zich laat checken aangezien dat ruim 3000 Dollar kost.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:41 schreef wokkelfok het volgende:
Denk je dat Xi Jinpin nog open staat voor het delen van beademingsapparatuur met de VS?
Je kan je echt afvragen hoe lang deze clown president nog blijft.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:49 schreef Basp1 het volgende:
Een journalist vraagt Donald Trump wat hij wil zeggen tegen de Amerikanen die bang zijn voor de gevolgen van het coronavirus, maar daar is de president niet van gediend: "Ik zeg ze dat jij een verschrikkelijk slechte journalist bent."
https://twitter.com/PodSa(...)041962871881728?s=20
Trump ten voeten uit.
't is Murrica, die krijgt gewoon weer 4 jaar van het stemveequote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:53 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Je kan je echt afvragen hoe lang deze clown president nog blijft.
Dat hele land is toch een grote grap gewordenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:55 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
't is Murrica, die krijgt gewoon weer 4 jaar van het stemvee
Dit is heel pijnlijk voor Trump en dit is nog maar het begin. Zal hij vandaag tijdens de persbriefing het virus weer als Chinese Virus gaan bestempelen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:59 schreef Basp1 het volgende:
Verenigde Staten doen mogelijk stap terug in handelsconflict met China
https://www.nu.nl/economi(...)flict-met-china.html
Amerika first met de staart tussen de benen zijn ze daar bang dat er voor hun noodzakelijke spullen niet meer komen. Dan moet trump maar oproepen om de koolmijners zich te laten omscholen tot mondkapjesnaaiers.
Ik lach niemand uit, maar die man is een van de weinigen die gewoon eerlijk is en met voorbeelden direct uit de maatschappij komt. Zijn persconferenties barsten van de daadkracht en leiderschap. Daar kan Trump nog een puntje aan zuigen.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:02 schreef Spanky78 het volgende:
Ze hebben een enorm probleem. Maar waarom zouden we ze uitlachen hier? Wij hebben hier net zo’n probleem, misschien met straks iets kleinere gevolgen.
Maak je geen illusies, dit heeft een omvang zoals we sinds wo2 niet gezien hebben.
Tja, in hoeverre krijgt iedereen daar toegang toe als het misgaat, en is dat wel genoeg als je niet zoals de rest van de westerse wereld werknemers en werkgevers ondersteunt om even te stoppen zonder dat ze direct bang moeten zijn om alles te verliezen? Alles is daar nu al op de pofquote:Op zondag 22 maart 2020 19:18 schreef polderturk het volgende:
De VS heeft 35 beademingsapparaten per 100.000 inwoners. Één van de hoogste ter wereld.
twitter:BillyCorben twitterde op zondag 22-03-2020 om 15:54:40Okeechobee County Commissioner Bryant Culpepper at emergency meeting says you can kill coronavirus by holding a blow dryer up to your nose after he saw it on “reliable source” OANN, warns “there’s a lot of baloney out there on social media” #BecauseFlorida https://t.co/n9dGDBQ4WW reageer retweet
$9116 ?!?!??!??quote:Op zondag 22 maart 2020 21:28 schreef Peter het volgende:
Ik hoorde al een verhaal van iemand die symptomen had, naar een ER ging, getest en ondervraagd werd en 9116 dollar mocht aftikken. En zijn test werd niet geanalyseerd want anderen hadden prioriteit.
Als ik dat hoor, dan denk ik dat véél mensen zich niet eens gaan melden bij de zorg.
twitter:eha_news twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 21:15:18📹 Watch how the #coronavirus test kit of the Turkish company GENKORD works
▪️#Turkey plans to conduct 15 thousand tests per day with kits such as the one of GENKORD that deliver results in just 15 minutes
https://t.co/8rzCFzhvsL reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |