abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192166429
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:21 schreef Felixa het volgende:
Ik hou mijn hart vast voor de USA. Straks miljoenen mensen werkloos, dakloos. :{
Ik denk dat we onze zorgen beter op ons eigen land en continent moeten richten, wij zijn er niet veel beter aan toe met een veel te lage IC capaciteit.
pi_192167474
Sowieso kan je beter een vuurwapen aanschaffen en een bidet dan WC-papier.
pi_192168276
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:54 schreef I.C.O.N. het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom er weinig over de situatie in Amerika wordt gerapporteerd. Eens

Alle maatregelen in de rest van de wereld zijn al desastreus, maar in Amerika gaat dit leiden tot ongekende werkloosheid, dakloosheid, faillissementen, etc. Eens

Ik denk dat Amerika een westers land is wat het hardst getroffen gaat worden door Covid-19
Zéér zeker eens
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_192168292
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:54 schreef I.C.O.N. het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom er weinig over de situatie in Amerika wordt gerapporteerd. Alle voorverkiezingen worden breed uitgemeten maar nu het land op een tikkende tijdbom zit is het verdacht stil vind ik.

Alle maatregelen in de rest van de wereld zijn al desastreus, maar in Amerika gaat dit leiden tot ongekende werkloosheid, dakloosheid, faillissementen, etc.

Alleen het feit al dat er nu 'guns & ammo' wordt gehamsterd i.p.v. WC-papier is ook veelzeggend...

Ik denk dat Amerika een westers land is wat het hardst getroffen gaat worden door Covid-19
omdat het nieuws van eigen land veel belangrijker is... als je informatie uit de VS wilt dan kan je dat gewoon op internet vinden voor de nieuwsgierige...
net zoals dat de oorlog in syrie nu niet meer bestaat, de vluchtelingencrisis niet meer bestaat en de vluchtelingenkampen op lesbos bestaan ook niet meer.... O-)
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192168320
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 10:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Grootste probleem is dat niemand zich laat checken aangezien dat ruim 3000 Dollar kost.
Dat is mooi om het in kaart te brengen maar zonder vaccin of medicijn is de wetenschap dat je het op een bepaald moment wel of niet hebt en er 3000usd voor neertikt ook niet zaligmakend.

Als je het hebt dan is het maar zien wat er gebeurd en als de uitslag een negatieve is dan kun je t de dag erna alsnog opdoen.
pi_192168525
Cuomo orders all non-essential New York workers to stay home

Poeh, dit gaat zondagavond in.

https://edition.cnn.com/2(...)stay-home/index.html
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_192182407
Denk je dat Xi Jinpin nog open staat voor het delen van beademingsapparatuur met de VS? ;(
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 21 maart 2020 @ 11:46:44 #208
426493 crew  PippenScottie
pi_192182495
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 11:41 schreef wokkelfok het volgende:
Denk je dat Xi Jinpin nog open staat voor het delen van beademingsapparatuur met de VS? ;(
Natuurlijk.
Dat zou een geweldige propaganda win zijn voor China.
My friends all drive horses
pi_192182540
Een journalist vraagt Donald Trump wat hij wil zeggen tegen de Amerikanen die bang zijn voor de gevolgen van het coronavirus, maar daar is de president niet van gediend: "Ik zeg ze dat jij een verschrikkelijk slechte journalist bent."

https://twitter.com/PodSa(...)041962871881728?s=20

Trump ten voeten uit. :')
pi_192182599
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 11:49 schreef Basp1 het volgende:
Een journalist vraagt Donald Trump wat hij wil zeggen tegen de Amerikanen die bang zijn voor de gevolgen van het coronavirus, maar daar is de president niet van gediend: "Ik zeg ze dat jij een verschrikkelijk slechte journalist bent."

https://twitter.com/PodSa(...)041962871881728?s=20

Trump ten voeten uit. :')
Je kan je echt afvragen hoe lang deze clown president nog blijft.
pi_192182631
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 11:53 schreef wokkelfok het volgende:

[..]

Je kan je echt afvragen hoe lang deze clown president nog blijft.
't is Murrica, die krijgt gewoon weer 4 jaar van het stemvee :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_192182696
Verenigde Staten doen mogelijk stap terug in handelsconflict met China

https://www.nu.nl/economi(...)flict-met-china.html

Amerika first met de staart tussen de benen zijn ze daar bang dat er voor hun noodzakelijke spullen niet meer komen. Dan moet trump maar oproepen om de koolmijners zich te laten omscholen tot mondkapjesnaaiers. :D
pi_192182780
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 11:55 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

't is Murrica, die krijgt gewoon weer 4 jaar van het stemvee :')
Dat hele land is toch een grote grap geworden :')
pi_192183140
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 11:59 schreef Basp1 het volgende:
Verenigde Staten doen mogelijk stap terug in handelsconflict met China

https://www.nu.nl/economi(...)flict-met-china.html

Amerika first met de staart tussen de benen zijn ze daar bang dat er voor hun noodzakelijke spullen niet meer komen. Dan moet trump maar oproepen om de koolmijners zich te laten omscholen tot mondkapjesnaaiers. :D
Dit is heel pijnlijk voor Trump en dit is nog maar het begin. Zal hij vandaag tijdens de persbriefing het virus weer als Chinese Virus gaan bestempelen?
pi_192208170
Gouverneur Cuomo van New York: "Don't play basketball! You can't be social distancing and play basketball! You can't! Well you can, but then you're a lousy basketball player."
_O_ _O-
pi_192208657
Ze hebben een enorm probleem. Maar waarom zouden we ze uitlachen hier? Wij hebben hier net zo’n probleem, misschien met straks iets kleinere gevolgen.

Maak je geen illusies, dit heeft een omvang zoals we sinds wo2 niet gezien hebben.
Whatever...
pi_192208721
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 17:02 schreef Spanky78 het volgende:
Ze hebben een enorm probleem. Maar waarom zouden we ze uitlachen hier? Wij hebben hier net zo’n probleem, misschien met straks iets kleinere gevolgen.

Maak je geen illusies, dit heeft een omvang zoals we sinds wo2 niet gezien hebben.
Ik lach niemand uit, maar die man is een van de weinigen die gewoon eerlijk is en met voorbeelden direct uit de maatschappij komt. Zijn persconferenties barsten van de daadkracht en leiderschap. Daar kan Trump nog een puntje aan zuigen.
Cuomo _O_
pi_192208796
De VS heeft zeker een probleem maar dit leest af en toe meer als het zoveelste anti-Amerika of anti-Trump topic, en dat is wel een beetje sneu. :T
-nee-
pi_192211123
Hun anti-zorg politiek en doorgeslagen individualisme gaat hen nu opbreken. Jammer dat daardoor ook de economie in de rest van de wereld naar de klote gaat.
pi_192211160
14.000 nieuwe gevallen (waarvan ruim 12.000 in de staat New York) vandaag.
pi_192211263
De VS heeft 35 beademingsapparaten per 100.000 inwoners. Één van de hoogste ter wereld.
pi_192211532
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 19:18 schreef polderturk het volgende:
De VS heeft 35 beademingsapparaten per 100.000 inwoners. Één van de hoogste ter wereld.
Tja, in hoeverre krijgt iedereen daar toegang toe als het misgaat, en is dat wel genoeg als je niet zoals de rest van de westerse wereld werknemers en werkgevers ondersteunt om even te stoppen zonder dat ze direct bang moeten zijn om alles te verliezen? Alles is daar nu al op de pof :')
pi_192214133
Ik hoorde al een verhaal van iemand die symptomen had, naar een ER ging, getest en ondervraagd werd en 9116 dollar mocht aftikken. En zijn test werd niet geanalyseerd want anderen hadden prioriteit.

Als ik dat hoor, dan denk ik dat véél mensen zich niet eens gaan melden bij de zorg.
dag
pi_192216053
De VS heeft serieus een groot probleem, hoor. En we proberen niet constant te bashen op Trump en co. ;)
Nouja, een beetje dan. En ja, wij staan er net zo slecht voor. Zeker.

Maar dan zie ik dit soort dingen op het internet en dan moet ik toch weer een beetje lachen eerlijk gezegd:

https://crooksandliars.co(...)ioner-suggests-using

Florida County Official Suggests Using A Blow Dryer Up Your Nose To Kill Coronavirus
Bryant Culpepper referenced a program he said he saw on One American News Network about the coronavirus.

BillyCorben twitterde op zondag 22-03-2020 om 15:54:40 Okeechobee County Commissioner Bryant Culpepper at emergency meeting says you can kill coronavirus by holding a blow dryer up to your nose after he saw it on “reliable source” OANN, warns “there’s a lot of baloney out there on social media” #BecauseFlorida https://t.co/n9dGDBQ4WW reageer retweet
:X O-)

[ Bericht 2% gewijzigd door Salina op 22-03-2020 23:21:14 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_192216608
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 21:28 schreef Peter het volgende:
Ik hoorde al een verhaal van iemand die symptomen had, naar een ER ging, getest en ondervraagd werd en 9116 dollar mocht aftikken. En zijn test werd niet geanalyseerd want anderen hadden prioriteit.

Als ik dat hoor, dan denk ik dat véél mensen zich niet eens gaan melden bij de zorg.
$9116 ?!?!??!??

Zo een testkit kan niet meer dan een paar tientjes kosten. Zie de video hieronder.
Ik zou 1000 van zulke tests meenemen naar de VS en $1000 per test vragen als de grenzen open waren.

eha_news twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 21:15:18 📹 Watch how the #coronavirus test kit of the Turkish company GENKORD works

▪️#Turkey plans to conduct 15 thousand tests per day with kits such as the one of GENKORD that deliver results in just 15 minutes

https://t.co/8rzCFzhvsL reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')