Dat is van vroeger.quote:
Kan maar zoquote:
Centimeter?quote:
Ook weer aan het werk Dud, vakantie voorbijquote:
Geheelonthouders vereniging.quote:
Eerst kind wegbrengenquote:Op maandag 2 maart 2020 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook weer aan het werk Dud, vakantie voorbij
Ja, die beginnen ook weer hequote:
HIer zit er ook al een te popelen om naar school te gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 2 maart 2020 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIer zit er ook al een te popelen om naar school te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Jawohlquote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIer zit er ook al een te popelen om naar school te gaanZo zit ik bij iedere post van @haags_kwartiertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 maart 2020 08:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zo zit ik bij iedere post van @:haags_kwartiertje
Centimeter, fier, hard en kloppendquote:
Wanneer mag ik jouw chick eens uit elkaar trekken terwijl jij verstopt vanuit de kast toekijkt en een fapje zet?quote:Op maandag 2 maart 2020 08:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zo zit ik bij iedere post van @:haags_kwartiertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |