Zeker anderhalf maandquote:Op maandag 2 maart 2020 04:50 schreef Ferrous het volgende:
Je moet heel wat doen om bij de eerste 20 te komen zie ik al. Wat een tijd gaat hier inzitten
Hier niet. Maar duurde een eeuwigheid voor ik sliep en ben alweer wakker terwijl de wekker pas om 0730 gaatquote:Op maandag 2 maart 2020 04:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pfff, iedereen ziek hier. Helpt ook niet mee.
Dan zou ik even terug duikenquote:Op maandag 2 maart 2020 04:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier niet. Maar duurde een eeuwigheid voor ik sliep en ben alweer wakker terwijl de wekker pas om 0730 gaat
Nou en.quote:Op maandag 2 maart 2020 04:53 schreef mario390 het volgende:
hier komen soms mensen de alles blokken en niet onder de 20 zijn
bedanktquote:
Ik ben er nog niet uitquote:Op maandag 2 maart 2020 04:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zou ik even terug duiken
Het is een schandequote:Op maandag 2 maart 2020 04:53 schreef mario390 het volgende:
hier komen soms mensen de alles blokken en niet onder de 20 zijn
pizza partyquote:
Wacht maar tot hij woest wordtquote:
Hij verzint z'n eigen spelregels erbij en wordt dan boos als mensen zich er niet aan houdenquote:
Niemand houdt monitof voor de gekquote:Op maandag 2 maart 2020 04:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij verzint z'n eigen spelregels erbij en wordt dan boos als mensen zich er niet aan houden
Heeft hij soms een beperking?quote:Op maandag 2 maart 2020 04:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij verzint z'n eigen spelregels erbij en wordt dan boos als mensen zich er niet aan houden
Vast wel. Hebben we toch allemaalquote:
Lolquote:Op maandag 2 maart 2020 05:02 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Pfff. Ja vervelend voor die mensen hoor. Ik kan het weten, vervoer ze de hele dag met de bus.
quote:Op maandag 2 maart 2020 05:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom als Hagenees nog redelijk in de buurt van perfectie.
quote:
Prima werkquote:Op maandag 2 maart 2020 05:02 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Pfff. Ja vervelend voor die mensen hoor. Ik kan het weten, vervoer ze de hele dag met de bus.
zeker heel dankbaar werk.quote:Op maandag 2 maart 2020 05:02 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Goed begin van de dagquote:
Morguh Dev.quote:Op maandag 2 maart 2020 04:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Het wachten is op @:Noodgang en @:dotteke
Werksequote:Op maandag 2 maart 2020 05:05 schreef Ferrous het volgende:
Maar ik moet nu gaan. De plicht roept. Misschien tot een vlgd keer. Daag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |