Dan klopt Trump z’n marktherstellende bezwering ook niet! Jaja, 1 april.quote:Op maandag 2 maart 2020 07:41 schreef einzeinz het volgende:
Dat van dat warme weer klopt niet en zei ik al begin januari.
Kun je evengoed stellen dat koud weer ideaal is om het uit te roeien want op Antarctica is niemand besmet.
Ja!quote:Op maandag 2 maart 2020 07:44 schreef _I het volgende:
[..]
Heb de redditlink geplakt in de vorige comment. Werkt dat?
Die studenten gaan zelf, lekker de beest uithangen.quote:Op maandag 2 maart 2020 05:59 schreef Adrie072 het volgende:
Vivian op radio1 zojuist, ging helemaal los op het Rivm, prachtig! Wij sturen 900 studenten nog even op wintersport in N-italie als preventie maatregelen, hollandse nuchterheid voorop..
Vast niet. De trein zit ook nog vol.quote:Op maandag 2 maart 2020 07:49 schreef hjansen82 het volgende:
Is het al wat rustiger op de weg vanwege het virus?
Heftigquote:Op maandag 2 maart 2020 07:50 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Vast niet. De trein zit ook nog vol.
Opvallend hoeveel mensen hier in de coupe aan het hoesten zijn en vooral dat ze dat gewoon in hun handen doen...
Waarom meld je je niet ziek?quote:Op maandag 2 maart 2020 07:50 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Opvallend hoeveel mensen hier in de coupe aan het hoesten zijn en vooral dat ze dat gewoon in hun handen doen...
Dan zullen ze geen kaartjes gaan controleren.quote:Op maandag 2 maart 2020 07:50 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Krijg je met zo'n human-made-virus.quote:Op maandag 2 maart 2020 07:45 schreef KingRadler het volgende:
Als je zweetdruppels van iemand op je lichaam krijgt van iemand die Corona heeft kan je dan besmet raken.
Ik ga niet met de trein, voorlopig in ieder geval nietquote:Op maandag 2 maart 2020 07:53 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Waarom meld je je niet ziek?
Onverantwoord dit
Valt mee hoor, dat virus is al lang verspreid onder iedereen.quote:
Okquote:Op maandag 2 maart 2020 07:54 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Valt mee hoor, dat virus is al lang verspreid onder iedereen.
Maar je kan toch op zijn minst doen alsof je je best doet? Al is het enkel in je elleboog hoesten. Maar dat is blijkbaar teveel gevraagd voor de gemiddelde Nederlander...
wat doet singapore anders dan wij hier? Misschien een idee om hen hierin te volgen (uberhaupt meer met aNdere landen communiceren) ipv te doen of we alle wijsheid in pacht hebben.quote:Op maandag 2 maart 2020 07:46 schreef Noek het volgende:
Maar eh, Singapore heeft toch helemaal geen gekke cijfers? Als je nagaat hoeveel vliegverkeer daar is en hoeveel Chinezen daar zijn geweest. 0 doden?
Gevallen van griep, zijn ook mooi rechtevenredig verdeeld over het jaar en seizoen?quote:Op maandag 2 maart 2020 07:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit het warme weer, in Singapore is het ook hartstikke warm.
Nee, maar het is niet dat als het heel warm is het virus uitsterft, ofzo.quote:Op maandag 2 maart 2020 07:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gevallen van griep, zijn ook mooi rechtevenredig verdeeld over het jaar en seizoen?
Ik denk dat het klimaat wel degelijk invloed heeft ook al schrijft men hierboven dat dit niet het geval is.quote:Op maandag 2 maart 2020 07:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
wat doet singapore anders dan wij hier? Misschien een idee om hen hierin te volgen (uberhaupt meer met aNdere landen communiceren) ipv te doen of we alle wijsheid in pacht hebben.
lijkt mij dat met warm weer je weerstand wt beter is?quote:Op maandag 2 maart 2020 07:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet dat als het heel warm is het virus uitsterft, ofzo.
Nee, er komen natuurlijk wel mensen het land binnen die het virus al hebben. Daar doe je niks aan.quote:Op maandag 2 maart 2020 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt mij dat met warm weer je weerstand wt beter is?
Koude lucht is droger en droge lucht zorgt standaard voor een gemakkelijker verspreiding.quote:Op maandag 2 maart 2020 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt mij dat met warm weer je weerstand wt beter is?
Tuurlijk heeft klimaat invloed.quote:Op maandag 2 maart 2020 07:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk dat het klimaat wel degelijk invloed heeft ook al schrijft men hierboven dat dit niet het geval is.
Dit zijn hartstikke goede cijfers voor zo'n druk land met enorm veel vliegverkeer, lijkt mij.
En ik ben allesbehalve een downplayer.
Je zal maar in een flat wonen en op liftknopjes moeten drukkenquote:Op maandag 2 maart 2020 07:54 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik ga niet met de trein, voorlopig in ieder geval niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |