quote:Op maandag 2 maart 2020 00:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Precies, in Wuhan hadden ze gewoon niet zo in paniek moeten raken. Dan was er niets aan de hand geweest.
In 2008 ook. Handtekening was nog niet droog, bam, huizencrisis waar niet tegenop te sparen viel. Met 40k moeten verkopen paar jaar terug.quote:
Ik vind de economie belangrijker dan een paar dode chinezen ja, sorryquote:Op maandag 2 maart 2020 00:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Precies, in Wuhan hadden ze gewoon niet zo in paniek moeten raken. Dan was er niets aan de hand geweest.
Pharmaceutische bedrijven zullen het nog wel goed doen.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:10 schreef PirE het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet dat geld ergens naartoe. Het is niet er veel opties zijn met negative yield bonds.
Mocht je nog een keer gaan verhuizen, meld het dan even.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:11 schreef vosss het volgende:
[..]
In 2008 ook. Handtekening was nog niet droog, bam, huizencrisis waar niet tegenop te sparen viel. Met 40k moeten verkopen paar jaar terug.
Nu kan ik van de overwaarde gratis van mn restschuld af, maar ik zie de bui al hangen dat ik dalijk verhuisd ben en ipv dat mn restschuld weg is verdrievoudigd is
Ps: die recessie zal me jeuken verder.
En begrafenisondernemers.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:12 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Pharmaceutische bedrijven zullen het nog wel goed doen.
quote:Op maandag 2 maart 2020 00:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Mocht je nog een keer gaan verhuizen, meld het dan even.
Leef met je mee, heb zelf 2x 100% winst gemaakt.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:11 schreef vosss het volgende:
[..]
In 2008 ook. Handtekening was nog niet droog, bam, huizencrisis waar niet tegenop te sparen viel. Met 40k moeten verkopen paar jaar terug.
Nu kan ik van de overwaarde gratis van mn restschuld af, maar ik zie de bui al hangen dat ik dalijk verhuisd ben en ipv dat mn restschuld weg is verdrievoudigd is
Ps: die recessie zal me jeuken verder.
Zijn die beursgenoteerd?quote:
In Egypte 1443 verdachte gevallen.twitter:BNODesk twitterde op maandag 02-03-2020 om 00:13:46Coronavirus updates:- Egypt reports 2nd case of coronavirus- Ecuador reports 5 new cases of coronavirus, just 1 day after reporting the first case https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
twitter:Joyce_Karam twitterde op maandag 02-03-2020 om 00:09:33BREAKING: #Egypt Gov. confirms first case of #Coronavirus and says "1443 Suspected." (HT @tekaldas )Egypt has highest population in Middle East and Africa, > 97 Million, sits on crossroads between med. & Red Seas.Qatar and Kuwait imposed travel restrictions on Egyptians today reageer retweet
Gisteren de koopakte getekendquote:Op maandag 2 maart 2020 00:09 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Niet als je je andere huis al gekocht hebt.
Inderdaad gewoon snel alles in orde maken en verkopen dat huis!quote:Op maandag 2 maart 2020 00:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Gisteren de koopakte getekend
Geen voorbehoud verkoop eigen woning want populaire buurt. In principe ben ik dit waarschijnlijk binnen een week kwijt, maarja, met dit virus,het zit met niks lekker. Dus zo snel mogelijk de verkoop in.
quote:Op maandag 2 maart 2020 00:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Mocht je nog een keer gaan verhuizen, meld het dan even.
Ja maar dat duurt me te lang.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:16 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon snel alles in orde maken en verkopen dat huis!
In welke stad?quote:Op maandag 2 maart 2020 00:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen voorbehoud verkoop eigen woning want populaire buurt. In principe ben ik dit waarschijnlijk binnen een week kwijt, maarja, met dit virus,het zit met niks lekker. Dus zo snel mogelijk de verkoop in.
De economie is gebaseerd op vertrouwen en dat is nu ver te zoeken ongeacht wie er ziek worden of dood gaan. Waar komt dit virus vandaan, is het er altijd al geweest, is het losgebroken (ergens vandaan) of losgelaten. Allemaal vragen waar iedereen mee zit en waar weer geen antwoorden op komen. Bijv. van het RIVMquote:Op maandag 2 maart 2020 00:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind de economie belangrijker dan een paar dode chinezen ja, sorry
Ah je hebt 2 huizen binnenkort.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Weert, uitgebouwde tweekapper.quote:
Ja dus laten we allemaal even normaal gaan doenquote:Op maandag 2 maart 2020 00:17 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
De economie is gebaseerd op vertrouwen en dat is nu ver te zoeken ongeacht wie er ziek worden of dood gaan. Waar komt dit virus vandaan, is het er altijd al geweest, is het losgebroken (ergens vandaan) of losgelaten. Allemaal vragen waar iedereen mee zit en waar weer geen antwoorden op komen. Bijv. van het RIVM
En mijn huis kopen!quote:Op maandag 2 maart 2020 00:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dus laten we allemaal even normaal gaan doen
Als het in Drenthe staat ben ik geïnteresseerdquote:
This is me, normaal aan het doen en velen met mij. Geen paniek, maar er klopt iets niet.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dus laten we allemaal even normaal gaan doen
Nou Steve zegt net op de stream dat de testkits in een lab in Atlanta zelf zijn 'contaminated' en dat het lab ontruimt moet wordenquote:
De AOW leeftijd kan gelijk weer omlaag.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:24 schreef Elan het volgende:
Is vergrijzing een wereldwijd probleem? Blijft bizar dat hoe hoger de leeftijd des te hoger de mortaliteit. Er zijn nog amper kinderen overleden.
Ik denk dat puur economisch ons kabinet het best uit zou komen als 10% van alle 70+ ouderen het leven zou laten.
Twaalf doden erbij in één dag?quote:
Binnen een jaar is er een vaccin. Dus in tegenstelling tot de banken crisis/recessie van 2009 zal dit echt geen langdurige schade toebrengen aan de huizenmarkt.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Doden loopt altijd een week of wat achter bij nieuwe cases.... die hele blob cases die er vandaag bijkwam (566) gaan pas over een week of wat doden opleveren.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Twaalf doden erbij in één dag?Gaat hard daar.
Benieuwd of het allemaal nog steeds bejaarden en eerder-zieken zijn. (Ja dat is uiteraard nog steeds heel erg maar toch benieuwd..)
Heb je hier bronnen voor of verzin je dit nu zelf?quote:Op maandag 2 maart 2020 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Binnen een jaar is er een vaccin. Dus in tegenstelling tot de banken crisis/recessie van 2009 zal dit echt geen langdurige schade toebrengen aan de huizenmarkt.
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je doodgaat nadat je besmet bent?quote:Op maandag 2 maart 2020 00:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Doden loopt altijd een week of wat achter bij nieuwe cases.... die hele blob cases die er vandaag bijkwam (566) gaan pas over een week of wat doden opleveren.
Dat zag je in China iig.
Gaat gruwelijk hard dan alsnog toch.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Doden loopt altijd een week of wat achter bij nieuwe cases.... die hele blob cases die er vandaag bijkwam (566) gaan pas over een week of wat doden opleveren.
Dat zag je in China iig.
Paar maanden.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je doodgaat nadat je besmet bent?
quote:Op maandag 2 maart 2020 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Twaalf doden erbij in één dag?Gaat hard daar.
Benieuwd of het allemaal nog steeds bejaarden en eerder-zieken zijn. (Ja dat is uiteraard nog steeds heel erg maar toch benieuwd..)
Ik ga me steeds meer zorgen maken om m'n oudere ouders. Bah.
Das wel heel extreem. Paar weken eerder.quote:
https://www.nd.nl/nieuws/(...)us-in-half-jaar-tijdquote:Op maandag 2 maart 2020 00:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb je hier bronnen voor of verzin je dit nu zelf?
twitter:lookner twitterde op maandag 02-03-2020 om 00:27:23"CDC lab for coronavirus test kits may have been contaminated"h/t @MatthewKeysLive https://t.co/UiYpWpynKO reageer retweet
Dat is dan een behoorlijke aanslag op je ziekenhuiscapaciteit qua bedden, resources en verzorging.quote:
Kan maar zo.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Die 41 doden in Italië hadden dit toch niet een paar maanden?
Hoe kom je aan een paar maanden? Het is een week of 2-3.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |