joh, de beurzen zijn alleen al een week aan het zakken, als een banksteen, die crisis komt heus welquote:Op maandag 2 maart 2020 00:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Jawel, maar daar ben ik nog mee bezig. Verkoopklaar maken. Tuin, zooi opruimen, poetsen etc. Dus dat duurt nog minstens 2 weken. En dan nog foto's maken en op funda en bezichtigingen en bod en onderhandelen en 6 weken financiering regelen voor de kopers etc.
For all we know zitten we dan al in een dikke huizencrisis.
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Wedje dat over 4 weken het nieuws is afgekabbeld net als het virus, wat gewoon een griep is.
Ik geloof oprecht dat er een aanzienlijke kans is dat dit virus voor een volgende recessie gaat zorgen.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Jawel, maar daar ben ik nog mee bezig. Verkoopklaar maken. Tuin, zooi opruimen, poetsen etc. Dus dat duurt nog minstens 2 weken. En dan nog foto's maken en op funda en bezichtigingen en bod en onderhandelen en 6 weken financiering regelen voor de kopers etc.
In Italië is het alleen maar erger geworden... Hopelijk heb je gelijkquote:Op maandag 2 maart 2020 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Wedje dat over 4 weken het nieuws is afgekabbeld net als het virus, wat gewoon een griep is.
Futures voor de Amerikaanse beurs zijn net open, staan alweer 3% lager.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
joh, de beurzen zijn alleen al een week aan het zakken, als een banksteen, die crisis komt heus wel
Ja, precies onze bevolking wordt iedere maand netjes aangevuldquote:Op maandag 2 maart 2020 00:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de "vluchtelingen" nog.
Die stonden sowieso al te hoog.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
joh, de beurzen zijn alleen al een week aan het zakken, als een banksteen,
Lijkt mij prima voor de huizenmarkt als de prijzen flink dalen.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht dat er een aanzienlijke kans is dat dit virus voor een volgende recessie gaat zorgen.
Maar een full-blown huizencrisis met bijbehorende al sterk gedaalde huizenprijzen in 3 maanden?
Nah.
is altijd zo, de media wordt virus moe, betekent niet dat het afneemt ofzoquote:Op maandag 2 maart 2020 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Een ook een goede crisis brengt altijd mooie kansen.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
joh, de beurzen zijn alleen al een week aan het zakken, als een banksteen, die crisis komt heus wel
Is een ministerpost niks voor jou?quote:Op maandag 2 maart 2020 00:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met dit soort dingen heb ik altijd gelijk.
Slaap maar lekker.
Welke signalen zie jij daar precies voor?quote:Op maandag 2 maart 2020 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Vosss is steeds de lul.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:05 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Lijkt mij prima voor de huizenmarkt als de prijzen flink dalen.
Oh ja. Ik ga van de zomer verhuizen. Alles is wel rond en op zich zal ik niet wakker liggen van dalende prijzen omdat ik daar toch heel lang wil wonen.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Ga je mantelzorg verlenen.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:59 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik maak me niet zorgen om zelf ziek te worden.
Maar wel als het straks exponentieel gaat (en dat is al begonnen).. we hebben in NL 2000 IC bedden, dus als er teveel (ernstig) zieken zijn hebben we een probleem. (zeker als men wekenlang ziek is)
Ik maak me wel zorgen om mijn ouders, mocht het zover komen dat alle IC bedden bezet zijn.
COR / Het is maar een griepquote:Op maandag 2 maart 2020 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Het maakt allemaal toch niks uit. Als je je huis voor minder verkoopt en je een ander huis koopt, dan betaal je daar ook minder voor.quote:
Niet als je je andere huis al gekocht hebt.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het maakt allemaal toch niks uit. Als je je huis voor minder verkoopt en je een ander huis koopt, dan betaal je daar ook minder voor.
Het is allemaal gebakken lucht.
De grond die maakt de waarde.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het maakt allemaal toch niks uit. Als je je huis voor minder verkoopt en je een ander huis koopt, dan betaal je daar ook minder voor.
Het is allemaal gebakken lucht.
Precies, in Wuhan hadden ze gewoon niet zo in paniek moeten raken. Dan was er niets aan de hand geweest.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:33 schreef R-woud93 het volgende:
De ophef/paniek rond het virus is veel schadelijker dan het virus zelf
Ja, ok, als je je huis daarna nog verkoopklaar moet maken, dan is dat niet heel handig. Dan heb je een probleem.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:09 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Niet als je je andere huis al gekocht hebt.
Uiteindelijk moet dat geld ergens naartoe. Het is niet er veel opties zijn met negative yield bonds.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |