Ben je zo goed in risicoberekening?quote:Op zondag 1 maart 2020 23:21 schreef Tengano het volgende:
Eigenlijk zie je hier bijna dezelfde prioritering als bij het milieu; de economie gaat voor; maakt niet uit wat het kost.
In het ergste geval wordt het een flink dodental. Een veelvoud van de Spaanse griep.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat de economie voor. Er gaat bijna niemand aan dood.
En veelal ouderen. T zelfde als in t verkeer.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In het ergste geval wordt het een flink dodental. Een veelvoud van de Spaanse griep.
Heel klinisch beredeneerd: Dat is in no-time weer ingehaald.
quote:Op zondag 1 maart 2020 22:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wil weten hoeveel gevallen er in Verona zijn.
Elke arts staat in het BIG register. Als die daar niet in staat dan is het geen arts. Zo simpel is het.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:20 schreef d.k. het volgende:
Blijft raar dat die arts niet te traceren valt.
Ergens wel begrijpelijk, je kunt niet iedereen in ellende brengen door een virusquote:Op zondag 1 maart 2020 23:21 schreef Tengano het volgende:
Eigenlijk zie je hier bijna dezelfde prioritering als bij het milieu; de economie gaat voor; maakt niet uit wat het kost.
quote:Op zondag 1 maart 2020 23:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ok ik ben weg hier. Jezus, volgens mij tast corona het is aan van mensen.
Roken, alcohol, verkeer en zelfmoord verbiedenquote:Op zondag 1 maart 2020 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Om een beetje perspectief te krijgen.
https://www.worldometers.info/nl/
Kom op, we zijn toch geen pandemietjes? We hebban de Spanjaarden verjaagd..we hebben het water verslagen..we hebben polio uitgeband..zo'n virusje brengt ons niet in de war hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 23:21 schreef Salina het volgende:
Ik ga maar eens op tijd naar bed, ondanks dat het volgen van al het nieuws zo verslavend is geworden de laatste weken. Goed slapen en goede gezondheid is al een pluspunt om het virus te bestrijden.![]()
En morgen weer gewoon naar het werk, tussen mijn collega's uit regio Tilburg/Loon op Zand/Gorinchem/Dordrecht.![]()
Zeep gekocht, schoonmaakdoekjes, kom maar op.![]()
Benieuwd wanneer het echt losgaat in NL, ik geef het niet lang meer. Dinsdag met OV ergens heen voor werk, donderdag uit eten...als ik dan nog lust heb.
Laat dit geneuzel even uit dit topic wil jequote:Op zondag 1 maart 2020 23:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon Nexit en onze soevereiniteit terug. Kunnen we in ieder geval ook makkelijk goede maatregelen nemen.
Jij snapt het niet helemaalquote:Op zondag 1 maart 2020 22:46 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zij heeft de geschiedenis mbt CNY en het recente carnaval hier temidden van bekende besmettingen gemist?Marietje toch.
![]()
Alsof het RIVM dan wel mensen had getest die niet uit een risico-gebied kwamen. Gesloten grenzen betekent vooral dat wij zelf opgesloten zitten.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon Nexit en onze soevereiniteit terug. Kunnen we in ieder geval ook makkelijk goede maatregelen nemen.
Ja, dit idd.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat dit geneuzel even uit dit topic wil je
Ja, want zo makkelijk is het allemaal en de voordelen die wij dan zowel als staat als burgers kwijtraken negeer we gewoon even, zodat je verhaal geloofwaardiger wordt. Man man man.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, waarom ga ik er ook op in eigenlijkquote:Op zondag 1 maart 2020 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat dit geneuzel even uit dit topic wil je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |