Dat had wereldwijd moeten gebeuren al tijdens de initiële uitbraak in China.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:12 schreef crystal_meth het volgende:
De Saudis hebben 25 ziekenhuizen in gereedheid gebracht om covid-19 patienten op te vangen. Ze hebben daar nog geen enkel geval...
Er wordt gewoon nauwelijks getest. Ik denk dat er al 500 mensen corona hebben in NLquote:Op zondag 1 maart 2020 22:52 schreef ffono het volgende:
De mensen die hier minimaal 50 bevestigde besmettingen voorspelde op zondagavond zullen wel teleurgesteld zijn
Ja want 1. bevestigde besmettingen hebben echt waarde wanneer er extreem weinig getest wordt en 2. die mensen hopen op de enorme ramp die de overheid/het rivm over ons afroept.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:52 schreef ffono het volgende:
De mensen die hier minimaal 50 bevestigde besmettingen voorspelde op zondagavond zullen wel teleurgesteld zijn
quote:Op zondag 1 maart 2020 22:53 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat zul je waarschijnlijk ook niet willen als de lijken zich in de wandelgangen opstapelen.
Dat blijft per provincie.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:45 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Deze kaart is het meest gedetailleerd.
https://maphub.net/Fuuuuuuu/map
Tegenwoordig blijkbaar bereikbaar via:
https://www.google.com/ma(...)nytVh17a5X5n-SJlPqCn
Sorry?quote:Op zondag 1 maart 2020 22:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Veel belangrijkere vragen: is het er mooi vakantieweer en zitten de speeltuinen vol spelende kinderen?
Ik denk dat jij dom ben maar ja zegt niet zo veel.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er wordt gewoon nauwelijks getest. Ik denk dat er al 500 mensen corona hebben in NL
Daar heb je wel een punt.quote:
Dit is voornamelijk het grote probleem ja, heb van de week een belangrijke uitslag in het ziekenhuis, hopelijk is het daar dan nog nietquote:Op zondag 1 maart 2020 22:51 schreef Jane het volgende:
Ik geloof dat niet iedereen zich realiseert dat je straks dan ook niet met andere kwalen/blessures meer bij dokter & ziekenhuis terecht kunt, als alles zich met Corona bezighoudt.
Huillach zoveel je wilt, in China ondernemen ze extreem veel om verspreiding tegen te gaan, hier vrijwel niets.quote:
Dan ben je in paniekquote:Op zondag 1 maart 2020 22:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ja want 1. bevestigde besmettingen hebben echt waarde wanneer er extreem weinig getest wordt en 2. die mensen hopen op de enorme ramp die de overheid/het rivm over ons afroept.Er wordt hier niet al weken gepleit voor allerhande maatregelen om clustervorming/verspreiding te voorkomen. (Die de experts kennelijk niet kunnen bedenken.
)
Dit ja. Ga maar op de gang liggen met je hartaanval of open beenbreuk, we zitten vol.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:51 schreef Jane het volgende:
Ik geloof dat niet iedereen zich realiseert dat je straks dan ook niet met andere kwalen/blessures meer bij dokter & ziekenhuis terecht kunt, als alles zich met Corona bezighoudt.
In China hebben ze ook weken gedaan van 'er is niks aan de hand mensen, gewoon doorlopen'. Pas toen ze beseften dat het mis ging zijn ze gelijk in volledige paniekmodus geschoten.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Huillach zoveel je wilt, in China ondernemen ze extreem veel om verspreiding tegen te gaan, hier vrijwel niets.
Hoe je erbij komt dat de afloop hier beter zal zijn is mij een raadsel.
Uitslag is geen kenmerk van het virus.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is voornamelijk het grote probleem ja, heb van de week een belangrijke uitslag in het ziekenhuis, hopelijk is het daar dan nog niet
Nederlanders denken dat alle andere landen achterlijk zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Huillach zoveel je wilt, in China ondernemen ze extreem veel om verspreiding tegen te gaan, hier vrijwel niets.
Ik denk dat jij dom ben maar ja zegt niet zo veel.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er wordt gewoon nauwelijks getest. Ik denk dat er al 500 mensen corona hebben in NL
'Ondernemen'. Zoals klokkenluiders oppakken? Of noem je dat geen ondernemen?quote:Op zondag 1 maart 2020 22:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ach, paniek, ik ben inmiddels dat ongekende amateurisme van het RIVM wel gewend. Ik reageer er niet panisch maar gelaten op.quote:
Als het per provincie gaat, dan zijn daar al veel gevallen. Veneto staat ook op de RIVM-lijst.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat blijft per provincie.
Kan het helemaal niet terugvinden voor Verona. Terwijl er wel mensen buiten Italie besmet zijn door een bezoekje aan Verona.
Ik wil weten hoeveel gevallen er in Verona zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:59 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Als het per provincie gaat, dan zijn daar al veel gevallen. Veneto staat ook op de RIVM-lijst.
https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-19
Of die begrijpen dat het water naar de zee dragen is.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Nederlanders denken dat alle andere landen achterlijk zijn.
Zijn ze ook. Je bent een achter land als je open markten heb waarbij wild op de markt geslacht wordt.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Het is een MRI-uitslagquote:Op zondag 1 maart 2020 22:57 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Uitslag is geen kenmerk van het virus.
Dit ja.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:39 schreef Maver24 het volgende:
11e geval, broer van de loon op zand man. Hij was toch niet besmettelijk of was de broer thuis bij hem toen hij ziek al was
Is dat niet zo? Ik bedoel, wij ook. Maar zij ook.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Wij hebben hier op bepaalde gebieden gewoon domme arrogantie, net als met die migratieproblematiek waar we het hier verder niet over gaan hebbenquote:Op zondag 1 maart 2020 22:59 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Of die begrijpen dat het water naar de zee dragen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |