Niet te hopen dat ie corona heeftquote:
ik mik lorelandquote:
een van mijn favoriete onderdelen van de week vroeger op school.quote:
Elke week naar SchoolTV kijken op vrijdagquote:Op zondag 1 maart 2020 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
een van mijn favoriete onderdelen van de week vroeger op school.
Bij mij in de klas waren er een paar die er zulke erge nachtmerries van kregen dat ze niet meer hoefde mee te kijkenquote:Op zondag 1 maart 2020 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
een van mijn favoriete onderdelen van de week vroeger op school.
Mooie meid, maar iets steviger mag welquote:Op zondag 1 maart 2020 23:33 schreef ViesDiktator het volgende:
oh gaan we strippen joh
[ afbeelding ]
Hier ookquote:Op zondag 1 maart 2020 23:34 schreef madam-april het volgende:
[..]
Bij mij in de klas waren er een paar die er zulke erge nachtmerries van kregen dat ze niet meer hoefde mee te kijken
Vanmiddag 6 kisten Amstel gehaald, ik zit voorlopig nog wel goedquote:Op zondag 1 maart 2020 23:35 schreef ViesDiktator het volgende:
Hebben jullie al een noodvoorraad boodschappen aangelegd met maskers?
Dat is niet zo moeilijk toch met het vele beschikbare voedsel anno 21e eeuw?quote:Op zondag 1 maart 2020 23:35 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mooie meid, maar iets steviger mag wel
ja ook nieuws uit de natuur en tv week journaal.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Elke week naar SchoolTV kijken op vrijdag
Vervelend hoor!quote:Op zondag 1 maart 2020 23:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee, nog steeds heel laag helaas..
Jaquote:Op zondag 1 maart 2020 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja ook nieuws uit de natuur en tv week journaal.
Doe niet aan die onzin, bent wel zo aan de beurt tegenwoordig. Ff hoestende binnenkomen in de supermarkt en ze laten je voor.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:35 schreef ViesDiktator het volgende:
Hebben jullie al een noodvoorraad boodschappen aangelegd met maskers?
Ooh spannend! Heb jij het gepland?quote:Op zondag 1 maart 2020 23:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vervelend hoor!
Volgende week babyshower van mijn nichtje, ze weet van niets
ja hier ook ik was er juist dol op.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:34 schreef madam-april het volgende:
[..]
Bij mij in de klas waren er een paar die er zulke erge nachtmerries van kregen dat ze niet meer hoefde mee te kijken
Goede oude tijdquote:Op zondag 1 maart 2020 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja ook nieuws uit de natuur en tv week journaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Ik ga dan ook een wat emmers over de rivier Amstel halen danquote:Op zondag 1 maart 2020 23:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vanmiddag 6 kisten Amstel gehaald, ik zit voorlopig nog wel goed
Je kunt maar beter goed voorbereid zijnquote:Op zondag 1 maart 2020 23:38 schreef ViesDiktator het volgende:
[..]
Ik ga dan ook een wat emmers over de rivier Amstel halen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |