Hehe, op een statief natuurlijkquote:Op woensdag 22 april 2020 22:58 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Wel met een 2x teleconverter dan natuurlijk. Veel succes met richten

Haha! Volgende keer toch maar doen?quote:Op woensdag 22 april 2020 22:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb er ook nog aan gedacht om m'n 150-600 met 1.4TC aan m'n D5 of D810 te hangen maar was te lui
Ziet er prima uit!
 Klinkt als een gave uitdaging! Filmkwaliteit zal iig een stuk beter zijn dan mijn D800.
 Klinkt als een gave uitdaging! Filmkwaliteit zal iig een stuk beter zijn dan mijn D800.

Mja, dat maakt het niet minder leuk
 Mja, dat maakt het niet minder leuk  

twitter:Jones4Andrew twitterde op woensdag 22-04-2020 om 22:09:43@VirtualAstro So here they are, Falcon 9 top stage throwing out a new bunch of Starlink. https://t.co/cIfgEVFWVS reageer retweet

twitter:metrolinaszabi twitterde op woensdag 22-04-2020 om 22:47:23The whole story in one photograph! #Starlink 6 mission 22 minutes after launch from London. It was very bright and look at that, even Falcon-9 2nd stage is visible!
Woaaaaah! @spacex @elonmusk @Teslarati @NASASpaceflight @DJSnM @Erdayastronaut @smartereveryday @VirtualAstro https://t.co/vInlrnRvno reageer retweet

Zo'n D810 lijkt wel klein met die lens er opquote:Op woensdag 22 april 2020 23:06 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Haha! Volgende keer toch maar doen?Klinkt als een gave uitdaging! Filmkwaliteit zal iig een stuk beter zijn dan mijn D800.

Stelt niets voor idd met deze lensquote:Op woensdag 22 april 2020 23:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zo'n D810 lijkt wel klein met die lens er op
Stabiel statief overigens (Benro), en ideaal met mijn 1m98 lengte.
[ afbeelding ]

Ookquote:Op woensdag 22 april 2020 23:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Stelt niets voor idd met deze lens
Wat fotografeer je? Vogeltjes?

quote:Op woensdag 22 april 2020 23:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ook
Dit zijn de zusjes samen:
[ afbeelding ]

Wow! Die macrofotoquote:Op woensdag 22 april 2020 23:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Maar ik doe van alles:
Macro:
[ afbeelding ]
Soms een maan:
[ afbeelding ]
Sport:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ook wel eens een vogeltje hier of daar:
[ afbeelding ]

Bedanktquote:

heywoodu

heywoodu

Zelfde locatie aan de hemel ongeveer, en hoe laat? Ik kan niet overweg met findstarlinkachtige sitesquote:Op donderdag 23 april 2020 20:49 schreef Jonmen het volgende:
Voor de geinteresseerden, Starlink 6, je weet wel die van gisteren, passeert over een uur terug in onze hemel!
Sattelieten zouden al iets verder uit elkaar moeten zijn, dus een heel mooi zicht denk ik!

heywoodu

heywoodu

twitter:elonmusk twitterde op donderdag 23-04-2020 om 20:58:59Starship SN4 tank on test stand https://t.co/zN2OmMp1OS reageer retweet

heywoodu

heywoodu

Oh, dat is nauwelijks te zien danquote:Op donderdag 23 april 2020 21:03 schreef Ener-G het volgende:
En Starlink 5 rond half 10.
6 zal heel laag voorbij komen, vanaf de horizon max 2 vuisten op elkaar met gestrekte armen (17 graden)

heywoodu

heywoodu

heywoodu

heywoodu

Mazzelaar! Ven weer ff naar zee gegaan maar helaas teveel bewolking. Had wel een smalle heldere strook maar daar heb ik niets kunnen zienquote:Op donderdag 23 april 2020 22:01 schreef heywoodu het volgende:
Dat was tof
Ze lichtten maar heel even op, want daarna scheen de zon er niet meer op, maar ineens zag ik 10-15s een heel duidelijk treintje

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |