Ja ik had ooit een Mexicaanse vriendin die schildert en het was een hoofd thema in haar repertoirquote:Op maandag 2 maart 2020 01:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die houden wel van een doodskop
Ze zorgen ook voor nieuw aanvoer.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die houden wel van een doodskop
Ja ja ... hoe lang heb je daar die ene keer vertoefd ?quote:Op maandag 2 maart 2020 01:07 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Zuid Amerika is anders. Mexico zelf ken ik niet zo.
In Suriname paar weken.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja ... hoe lang heb je daar die ene keer vertoefd ?
ik ook ooit maar een weekje in Rio ... Maar kreeg geen ik voel me veilig gevoel daar .. Denk dat Suri daar toen wel mee viel of was dat tijdens heftige krisis?quote:
Ik was daar bij Jungle commando van Brunswijk.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ook ooit maar een weekje in Rio ... Maar kreeg geen ik voel me veilig gevoel daar .. Denk dat Suri daar toen wel mee viel of was dat tijdens heftige krisis?
Oh ja ..in het oosten toch?quote:Op maandag 2 maart 2020 01:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik was daar bij Jungle commando van Brunswijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je precies?quote:Op maandag 2 maart 2020 01:22 schreef mario390 het volgende:
wie was en keer op en bizarre festival ??
quote:Op maandag 2 maart 2020 01:23 schreef chufi het volgende:
@:mario390
wie zijn dit ook al weer ?geeen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je verloren stukje grond ....quote:Op maandag 2 maart 2020 01:21 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja naar Frans Guyana en dan de Marowijne over
Wel gisteren op een bizarre meetquote:Op maandag 2 maart 2020 01:22 schreef mario390 het volgende:
wie was en keer op en bizarre festival ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |