Haha.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien met hardhandig masseren kan je het naar een andere plek masseren
Ideaal, voor ons als nuchtere mensen breken er gouden tijden aan.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:07 schreef UitStraling het volgende:
Ok, normaal zit het hier echt ramvol, drukste eetstraatje van Nederland, reserveren dit dat en nu is het voor de helft leeg
Heerlijk ja, zolang ze alles op de kaart gewoon blijven serverenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ideaal, voor ons als nuchtere mensen breken er gouden tijden aan.
Blijdorp was ook absurd rustigquote:Op zondag 1 maart 2020 19:07 schreef UitStraling het volgende:
Ok, normaal zit het hier echt ramvol, drukste eetstraatje van Nederland, reserveren dit dat en nu is het voor de helft leeg
Hahaha ja kneuzen, dood ga je toch. Kijk de dood recht aan en lach in zijn gezicht.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk ja, zolang ze alles op de kaart gewoon blijven serveren![]()
Extra genieten omdat alle bange mensen nu erwtjes uit blik aan het eten zijn
Confit de canard manquote:Op zondag 1 maart 2020 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hahaha ja kneuzen, dood ga je toch. Kijk de dood recht aan en lach in zijn gezicht.
Blikvoer, dan ga ik liever dood.
Dat wordt sporten danquote:
Niet vegaproof.quote:
minder dan gifje.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt meer of minder dan het gifje?
Kun je ook trainen toch als je echt wil?
Mja, de bitterballen werken blijkbaar niet. Of implantaten.quote:
kuit implantaten.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, de bitterballen werken blijkbaar niet. Of implantaten.
Het bestaat.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kuit implantaten.
het zal vast wel bestaan :p
Nee dat is redelijk vega onvriendelijkquote:
In de OP?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt meer of minder dan het gifje?
Kun je ook trainen toch als je echt wil?
Gewoon rokers als paria behandelen en voel je goed, ik doe dat zelfde met dikkerds fok joe.quote:
Geen eend voor mij.quote:
We hebben een connoisseur in da house.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:27 schreef Arch-Indar het volgende:
Dat zijn toch twee bezemstelen die benen? Daar is geen kuit te zien...
Die in de OP vind ik vrij normaal, dat latere plaatje: eens.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:27 schreef Arch-Indar het volgende:
Dat zijn toch twee bezemstelen die benen? Daar is geen kuit te zien...
Waarom niet? Eet je normaal toch ook weleens?quote:
Zo'n blik in mijn eentje klinkt als een uitdaging.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom niet? Eet je normaal toch ook weleens?
Je bedoeld veel teveel eten?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom niet? Eet je [b]normaal[/b] toch ook weleens?
Het hoeft niet in één keer opquote:Op zondag 1 maart 2020 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n blik in mijn eentje klinkt als een uitdaging.
Pleur toch op, waarom dan een maagband????quote:Op zondag 1 maart 2020 19:30 schreef Molo het volgende:
Beide normale posturen. Tweede dame zal niet hele fysiek zwaar werk of sport doen gok ik, maar kan prima zo
Hoe lang gaan jullie daar over doen?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Voorlopig helemaal, aangezien we de vriezer leeg willen om te ontdooien.
Beide normaal, absoluut. Maar die tweede heeft gewoon weinig kuit.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:30 schreef Molo het volgende:
Beide normale posturen. Tweede dame zal niet hele fysiek zwaar werk of sport doen gok ik, maar kan prima zo
Saus op sushi snap ik niet, maar eetse!quote:Op zondag 1 maart 2020 19:31 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga aan mijn kuiten werken
[ afbeelding ]
Truequote:Op zondag 1 maart 2020 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beide normaal, absoluut. Maar die tweede heeft gewoon weinig kuit.
Pleur ff lekker op.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beide normaal, absoluut. Maar die tweede heeft gewoon weinig kuit.
Nee, je bent gewoon dik.quote:
Lang.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe lang gaan jullie daar over doen?
Joop nog op zijn flikker gegeven ervoor?
Hehehehequote:Op zondag 1 maart 2020 19:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lang.Zeker een paar weken.
En hij vond zichzelf al een sukkel genoeg, dus eh. En het is niet dat alles weggeflikkerd moest ofzo.
Heb je weer gezopen, ouwe zuurstofmisbruiker?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon dik.
Ben waarschijnlijk de enige die dat eerlijk durft te zeggen.
Het zijn nu nog vooral vleesvervangers en ijsjes, maar de ijsjes waren zelfs nog zonder ijskristallen, dus ik heb goeie hoop.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Hehehehe
En idd, het kan best wat hebben. Maar enigszins binnen wat redelijke tijd opmaken is wel handig ja
Garpjas.quote:Ik voeg een stuk meer toe voor deze aardkloot dan jij. En dan heb ik het niet over mijn gewicht....
Wat, jij mag Molo en mij continu voor vette varkens uitmaken maar als we een random dame bespreken zijn we Het Kwaad?quote:
Ja, maak jezelf iets wijs met je Miep en Koos.quote:Ik voeg een stuk meer toe voor deze aardkloot dan jij. En dan heb ik het niet over mijn gewicht.
Neen, Doctor Who-finale. Hopelijk redden ze het seizoen een beetje.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Maareh allemasl Boer zoekt hoer kijken straks?
Lekkâh!quote:Op zondag 1 maart 2020 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van blokken.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Jammer wel van geblockte lui alsnog in quotes zien. Oh well.
En ik kom hier nog wel voor mijn rustquote:
Zondagsrust yooooquote:Op zondag 1 maart 2020 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ik kom hier nog wel voor mijn rust![]()
quote:
Ik heb nog wel wat kuit.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
k wil alleen meer kuit, niet dit gesprek
neequote:Op zondag 1 maart 2020 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Je krijgt er ook wat vetschort bij oké?
Was wel redelijk druk voor het weer. Maar ik heb het weer overleeft en morgen hopelijk een wat rustigere ochtend. Ben best gesloopt nuquote:
Koop een racefiets en doe interval training. Als je er ook iets voor over hebt dan.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
k wil alleen meer kuit, niet dit gesprek
Bij je kuiten?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Je krijgt er ook wat vetschort bij oké?
Wow.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zonnetje was lekker wel! Hele dag zo'n beetje buiten geweest hierquote:Op zondag 1 maart 2020 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was wel redelijk druk voor het weer. Maar ik heb het weer overleeft en morgen hopelijk een wat rustigere ochtend. Ben best gesloopt nu
k sla over:Pquote:Op zondag 1 maart 2020 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koop een racefiets en doe interval training. Als je er ook iets voor over hebt dan.![]()
Binnen blijven is nu wel wijs. Jij bent de last woman standing straksquote:Op zondag 1 maart 2020 19:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet bepaald slankmaar ik heb geen heupen en geen kont, dus ik draag super skinny jeans die bij mij lubberen en strak zitten om m'n kuiten.
Maar als ik dan laarzen ga kopen moet ik ze laten innemen omdat ze te wijd om de kuit zitten.
Zo vermoeiend. Ik blijf gewoon binnen.
Dan is de mensheid wel de lul.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Binnen blijven is nu wel wijs. Jij bent de last woman standing straks
misschien wat veel;Pquote:Op zondag 1 maart 2020 19:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wow.
Is dit veel of normaal voor 1 persoon?
* FranticDJ heeft wehnag ervaring met sushi
Niet zo wanhopig neequote:Op zondag 1 maart 2020 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus je wil niet echt graag betere kuiten?
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan kun je er beter niet over beginnen zwakke.
Dat zeg ik. De lul.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Aan jou de schone taak om de aarde te herbevolken.
Terras heeft vanaf 13 uur bijna helemaal vol gezeten met wandelaars en zulks. 3/4 van wat er besteld is waren alleen maar kleine dingen tijdens de lunch.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zonnetje was lekker wel! Hele dag zo'n beetje buiten geweest hier
Wilde eigenlijk richting jou gaan maar werd de dierentuin
Nederlandse zeevis is bevroren geweest, en dat doodt die wormen dus hoef je niet bang voor te zijnquote:Op zondag 1 maart 2020 19:57 schreef bitterbal het volgende:
Jezus. klik ik nu op een link naar wormen in vis.
En morgen lekker maden poepenquote:
maar sushi wel ?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Nederlandse zeevis is bevroren geweest, en dat doodt die wormen dus hoef je niet bang voor te zijn
Ja bizar, maar dat heeft natuurlijk direct effect op de keukenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Terras heeft vanaf 13 uur bijna helemaal vol gezeten met wandelaars en zulks. 3/4 van wat er besteld is waren alleen maar kleine dingen tijdens de lunch.
Zeevis wordt toch gebruikt voor sushi moppiequote:Op zondag 1 maart 2020 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar sushi wel ?
Blij dat je dit zegt
De zalm is geen zeevis tochquote:Op zondag 1 maart 2020 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeevis wordt toch gebruikt voor sushi moppie
Oftewel, kan geen kwaad, nothing to fear
Nopequote:
oke. Ik geloof je :pquote:Op zondag 1 maart 2020 20:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope
Maar daar komen niet zo snel wormen in joh
Je vreet gewoon teveel, zo moeilijk is die rekensom niet....quote:Op zondag 1 maart 2020 19:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja bizar, maar dat heeft natuurlijk direct effect op de keuken
Je eet het gewoon allemaal op hoor.quote:
Grote meidquote:
ja komt van hondendrollen dacht ik :p in het zand spelen en zo en dan die vingertjes in je mondquote:
Goed voor de weerstand.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja komt van hondendrollen dacht ik :p in het zand spelen en zo en dan die vingertjes in je mond
Je hebt het zelf besteld hoor ...quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja komt van hondendrollen dacht ik :p in het zand spelen en zo en dan die vingertjes in je mond
Je kan ook redelijk goed zien aan wat ze in de keuken bestellen of ze gaan zeiken, wat de samenstelling is en of ze lang gaan blijven zitten.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja bizar, maar dat heeft natuurlijk direct effect op de keuken
Heulemaal niet, ik vond dat je veel te veel had besteldquote:
Gister avond kwam na Molo de meest langzame eter van de randstad weer.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan ook redelijk goed zien aan wat ze in de keuken bestellen of ze gaan zeiken, wat de samenstelling is en of ze lang gaan blijven zitten.
Van een aantal mensen weet ik al wat ze gaan bestellen als ik ze zie binnen komen
Ach ja, je gaat niet dood van een paar aarsmadenquote:Op zondag 1 maart 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach ja, je gaat niet dood van een paar aarsmaden
Psychologiequote:Op zondag 1 maart 2020 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan ook redelijk goed zien aan wat ze in de keuken bestellen of ze gaan zeiken, wat de samenstelling is en of ze lang gaan blijven zitten.
Van een aantal mensen weet ik al wat ze gaan bestellen als ik ze zie binnen komen
Ja aan de ene kant verleidelijk, want alles vreten en toch afvallen, en aan de andere kant kan het nooit goed zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Schijnbaar kan je als dieet ook een lintworm inslikken
Ik weet niet of het schadelijk is?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant verleidelijk, want alles vreten en toch afvallen, en aan de andere kant kan het nooit goed zijn.
Is 450 nog een paar?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duidelijk nooit monsters inside me gekekenquote:Op zondag 1 maart 2020 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lemmiwinksquote:Op zondag 1 maart 2020 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Duidelijk nooit monsters inside me gekeken
Die oogbalwormen. Dat vind ik t nog t meest bizarre..quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze kunnen ook in je hersenen terecht komen. Dat is niet zo gezond
Discovery is de enige zender die ik kijk maar bij dat programma gaat die toch op iets andersquote:Op zondag 1 maart 2020 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Duidelijk nooit monsters inside me gekeken
Xebro had dat een keerquote:Op zondag 1 maart 2020 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze kunnen ook in je hersenen terecht komen. Dat is niet zo gezond
Wel altijd een feestje wat je met eigen ogen kunt zienquote:Op zondag 1 maart 2020 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die oogbalwormen. Dat vind ik t nog t meest bizarre..
Nu heb ik sowieso van die floaters in mn ogen, maar die wormen.. brrrr
Gewoon, via bloedbaan en door hersenbarričre heen en dan lekker daar gaan zitten parasiterenquote:
Dubbel genietenquote:Op zondag 1 maart 2020 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
Ik voel mijn avond eten weer omhoog komen
Ja jammer, hij was een aanwinst voor fok. Hoop dat het goed is gekomen met m.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon, via bloedbaan en door hersenbarričre heen en dan lekker daar gaan zitten parasiteren
Hij heeft erna amper tot nooit meer gepost geloof ik
Yes!quote:Op zondag 1 maart 2020 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Discovery is de enige zender die ik kijk maar bij dat programma gaat die toch op iets anders
Iddquote:Op zondag 1 maart 2020 20:13 schreef Molo het volgende:
W
[..]
Wel altijd een feestje wat je met eigen ogen kunt zien![]()
![]()
![]()
De allereerste?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn voorbeeld kwam uit een aflevering van Dr. House
Kwam ook altijd op zo'n tijdstip dat je lekker op bed nog eventjes wat wilde kijken.quote:
Kan het topic niet meer vinden. Was wel fascinerendquote:Op zondag 1 maart 2020 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jammer, hij was een aanwinst voor fok. Hoop dat het goed is gekomen met m.
Het bestaat ook echt, heb het op de afdeling neurologie regelmatig gezienquote:Op zondag 1 maart 2020 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn voorbeeld kwam uit een aflevering van Dr. House
Gewoon klikken.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:24 schreef bitterbal het volgende:
ik wil de aangifte niet versturen maar ik moet
Gewoon doen , ben je er maar vanaf johquote:Op zondag 1 maart 2020 20:24 schreef bitterbal het volgende:
ik wil de aangifte niet versturen maar ik moet
Gelukkig was ik tegenwoordig mijn handen voor ik ze in mijn mik stopquote:Op zondag 1 maart 2020 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Het bestaat ook echt, heb het op de afdeling neurologie regelmatig gezien![]()
Vies idee
Wie welquote:Op zondag 1 maart 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
ben het niet eens met de belastingdienst
Op zich idd erg helpend jaquote:Op zondag 1 maart 2020 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig was ik tegenwoordig mijn handen voor ik ze in mijn mik stop
Ik vorig jaar wel, had best veel terug gekregen.quote:
Heb tot nu toe ook altijd terug gekregen.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vorig jaar wel, had best veel terug gekregen.
Bij mij was de loonheffingskorting het onterecht afgekeurd en die heb ik die heb ik toen over 6 maanden in een keer uitbetaald gekregen.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb tot nu toe ook altijd terug gekregen.
leve de digitale rekeningenquote:Op zondag 1 maart 2020 20:45 schreef FranticDJ het volgende:
kak.. kan net 1 rekening niet vinden voor mn belastingaangifte haha
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:48 schreef UitStraling het volgende:
Belasting betalen terwijl we toch allemaal superdood gaan aan de megagriep
Ik kan dus niks en niemand aftrekken he voor kortingquote:Op zondag 1 maart 2020 20:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee is m'n grootste aftrekpost.. denk 't niet
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:51 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik als een van de laatste dingen die ik doe op Aarde nog een beschermde diersoort bestellen en opvreten? Een Panda of zo?
Of zo'n pangolin, payback time
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik kan dus niks en niemand aftrekken he voor korting
datquote:
Ik ben geen matroos.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Heb je al je monsterboekje aangevraagd?
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Heb je al je monsterboekje aangevraagd?
Ehmquote:Op zondag 1 maart 2020 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik kan dus niks en niemand aftrekken he voor korting
Voor je eigen onderneming?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de belasting van 2018 net betaald
neukende panda's?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:55 schreef bitterbal het volgende:
Als iets ons vrolijkheid brengt uit het dierenrijk zijn het wel panda's
Katten toch?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:55 schreef bitterbal het volgende:
Als iets ons vrolijkheid brengt uit het dierenrijk zijn het wel panda's
Zijn toch maar domme beesten, beetje suf als carnivoor met slechts een metertje darmen de hele dag bamboe vreten en dan vergeten te neuken.quote:
Wie je kunt aftrekken?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien moet k dit vragen in het belastingtopic van wgr?
Ze zijn toch herbivoor?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn toch maar domme beesten, beetje suf als carnivoor met slechts een metertje darmen de hele dag bamboe vreten en dan vergeten te neuken.
Hebben zij verstand van de juisten posten dan die ik kan aftrekken?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie je kunt aftrekken?Meer iets voor KPD
Hoe is dat mogelijk? Weirdquote:Op zondag 1 maart 2020 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij mij was de loonheffingskorting het onterecht afgekeurd en die heb ik die heb ik toen over 6 maanden in een keer uitbetaald gekregen.
dan zijn het omnivoren.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel eens een filmpje gezien dat ze een konijn aan het eten waren.
Vast animo voorquote:Op zondag 1 maart 2020 20:58 schreef bitterbal het volgende:
Kan de belastingdienst bellen?
' wie kan ik bij u aftrekken voor de juiste korting? '
Ik op dit momentquote:Op zondag 1 maart 2020 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
HontenVandaag ook weer mee geknuffeld
![]()
Of herbivoren die te dom zijn om dier van plant te onderscheidenquote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Of herbivoren die te dom zijn om dier van plant te onderscheiden
Was een keer bij Paaspop, kon je voor een euro pissen en dan hield een giechelmeisje je leuter vast en als ze je leuk vond ging ze een keer heen en weerquote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was een keer bij Paaspop, kon je voor een euro pissen en dan hield een giechelmeisje je leuter vast en als ze je leuk vond ging ze een keer heen en weer
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was een keer bij Paaspop, kon je voor een euro pissen en dan hield een giechelmeisje je leuter vast en als ze je leuk vond ging ze een keer heen en weer
Vandaar dat ze viesdik zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:01 schreef bitterbal het volgende:
nijlpaarden vreten ook hun eigen soortgenoten op
Doen heel veel dierenquote:Op zondag 1 maart 2020 21:01 schreef bitterbal het volgende:
nijlpaarden vreten ook hun eigen soortgenoten op
Ze zijn gefilmd tijdens een uitbraak van dat miltvuur? Of gangreen in engels dacht ik ? En niemand had het gedacht maar ze begonnen de dode nijlpaarden op te eten.quote:
Hoeveel dieren slikken ook hun nageslacht door?quote:Op zondag 1 maart 2020 21:03 schreef Molo het volgende:
Doen
[..]
Doen heel veel dieren
Lees De Larf van Midas Dekkers, prachtboek daarover
Hoe denk je dat het in iran zou uit de hand is gelopenquote:Op zondag 1 maart 2020 21:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wel dé manier om corona te verspreiden
hand.. hue hue huequote:Op zondag 1 maart 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
t
[..]
Hoe denk je dat het in iran zou uit de hand is gelopen
Gaan wij ook doen over drie maanden als de megagriep echt heeft toegeslagen, lege supermarkten en verse dode mensen op straat.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze zijn gefilmd tijdens een uitbraak van dat miltvuur? Of gangreen in engels dacht ik ? En niemand had het gedacht maar ze begonnen de dode nijlpaarden op te eten.
Kannibalus hippopotamus heten ze nu.
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Danny Corona. Als ik ooit ga zingen wordt dat mijn artiestennaam
Coronacoaster schijnt 't wel goed te doen als track.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Glitterblouse, stevig borsthaar erbovenuit en en een gouden zonnebrilquote:Op zondag 1 maart 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.pimpdaddy.com/category/pimp-suits.html een pak uit die lijstquote:Op zondag 1 maart 2020 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glitterblouse, stevig borsthaar erbovenuit en en een gouden zonnebril
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
http://www.pimpdaddy.com/category/pimp-suits.html een pak uit die lijst
Verrassend veelquote:Op zondag 1 maart 2020 21:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoeveel dieren slikken ook hun nageslacht door?
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
Vreselijke muziek datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd bij filmfestival joh, my godOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Quarantainefeestjesquote:Op zondag 1 maart 2020 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Magoe even kijken wat er in Luzern allemaal te doen is
1 2 Polizeiquote:
Niet zoveel Aziaten te bekijken als normaalquote:Op zondag 1 maart 2020 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Magoe even kijken wat er in Luzern allemaal te doen is
Bürli mit bratwurst gegeten wel toch toen?quote:Op zondag 1 maart 2020 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ben er in 2007 al eens geweest. We stevenen dit jaar opnieuw af op een disaster-ridden editie van het nieuwjaarsrondje met de treinenfappers. Dus: Luzern.
Tuinstoel in de tuin en kut roepen naar de buurvrouw?quote:Op zondag 1 maart 2020 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb zin in bier, maar we hebben alleen nog maar schultenbrau in huis die ik aks grap meegenomen had.
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Bürli mit bratwurst gegeten wel toch toen?
[ afbeelding ]
Of gerstensoep?
Mooie omgeving wel, aantal keer geweest
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tuinstoel in de tuin en kut roepen naar de buurvrouw?
Meh dat kan overal. Ik wil rösti en kaasfondue!quote:Op zondag 1 maart 2020 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Bürli mit bratwurst gegeten wel toch toen?
[ afbeelding ]
Of gerstensoep?
Mooie omgeving wel, aantal keer geweest
De grap moet nog gemaakt worden?quote:Op zondag 1 maart 2020 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb zin in bier, maar we hebben alleen nog maar schultenbrau in huis die ik aks grap meegenomen had.
Kan toch ook overal?quote:Op zondag 1 maart 2020 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh dat kan overal. Ik wil rösti en kaasfondue!
Heb je hem nog wel?quote:Op zondag 1 maart 2020 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, een ketting met mn sterrenbeeld.
Enige wat ik ooit van m'n grootouders heb gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |