goedzo is ook niet nodigquote:
Niks mis met een beetje moeite doen.quote:
Hoezo moet je daar 15 euro voor betalenquote:Op zondag 1 maart 2020 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee ik ga er geen 15 euro voor betalen
Nou ik zou wel zeggen dat ik het ben hoor, val sowieso snel door de mand denk ikquote:Op zondag 1 maart 2020 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
van die gekke schizofreen figuren die elke keer met andere kloons komen aanzetten heb je niks aan.
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weer iemand van de utopia crew erbij?
Omdat fok geld nodig heeft.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoezo moet je daar 15 euro voor betalen
Ben jij geboren in 1928?quote:
Voor een nickchange wel, of ik moet een nieuwe mail adres aanmaken en daarmee nieuwe account aanmaken maar laat eerst wel zoquote:Op zondag 1 maart 2020 18:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoezo moet je daar 15 euro voor betalen
'Meer'quote:Op zondag 1 maart 2020 18:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]Zitten hier meer zag ik.
Gezellig.
valt bij jouw wel mee maar je hebt er gekken tussen zitten schelden je onder een gekke Japanse naam verrot en bedreigen ménsen om een dag later onder een andere nickname weer poeslief te doen.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou ik zou wel zeggen dat ik het ben hoor, val sowieso snel door de mand denk ik
Huh :squote:Op zondag 1 maart 2020 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Voor een nickchange wel, of ik moet een nieuwe mail adres aanmaken en daarmee nieuwe account aanmaken maar laat eerst wel zo
Hoe? Daar kan ik net avondeten van halen manquote:
Hey Gizmo, wat leuk. Hoe is het met je?quote:
Je zou maar mensen bedreigen op fokquote:Op zondag 1 maart 2020 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
valt bij jouw wel mee maar je hebt er gekken tussen zitten schelden je onder een gekke Japanse naam verrot en bedreigen ménsen om een dag later onder een andere nickname weer poeslief te doen.
Ah van die figuren, dat is gewoon diep triest jaquote:Op zondag 1 maart 2020 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
valt bij jouw wel mee maar je hebt er gekken tussen zitten schelden je onder een gekke Japanse naam verrot en bedreigen ménsen om een dag later onder een andere nickname weer poeslief te doen.
wat is er mis met mrsloveable?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Voor een nickchange wel, of ik moet een nieuwe mail adres aanmaken en daarmee nieuwe account aanmaken maar laat eerst wel zo
Heel triestquote:Op zondag 1 maart 2020 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah van die figuren, dat is gewoon diep triest ja
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je zou maar mensen bedreigen op fok
Jij vraagt toch waarom je 15 euro voor moet betalen..quote:Op zondag 1 maart 2020 18:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Huh :s
Daar had ik het toch helemaal niet over
in bulk koken nasi macoroni stamppot soep die dingen.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe? Daar kan ik net avondeten van halen man
Al die andere Uto mensen zijn ook zo oud dus het kon zomaarquote:Op zondag 1 maart 2020 18:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lol nee er was al een Gizmogirl ik moest er iets achter zetten.
Goed en met jou?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Gizmo, wat leuk. Hoe is het met je?
Je hebt er rare hobby's bij.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja maar ik had het helemaal niet ovee je namechange maar over dat het het waard is om de foto van dud0r op te zoekenquote:Op zondag 1 maart 2020 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij vraagt toch waarom je 15 euro voor moet betalen..
idd of mensen er vals van beschuldigen door dingen uit het verband te trekken wetende dat ze zelf reacties uitgelokt hebben op zijn hofmans daarna gaan miepen.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je zou maar mensen bedreigen op fok
Oh hahahaquote:Op zondag 1 maart 2020 18:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja maar ik had het helemaal niet ovee je namechange maar over dat het het waard is om de foto van dud0r op te zoeken
daarom nu ben je herkenbaarquote:
Wat is oud?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Al die andere Uto mensen zijn ook zo oud dus het kon zomaar
ZIjn de dtsers niet zo blij mee Giz,quote:Op zondag 1 maart 2020 18:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]Zitten hier meer zag ik.
Gezellig.
Gizmo is een jonge bloem 🌸quote:Op zondag 1 maart 2020 18:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Al die andere Uto mensen zijn ook zo oud dus het kon zomaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |