Hey Skyquote:
gewonnen van fc twentequote:Op zondag 1 maart 2020 15:53 schreef dud0r het volgende:
Wordt tijd dat Heerenveen landskampioen wordt. Dat is pas een echte club
Hey vreetzakquote:
Ga je wegquote:
lekkerquote:
nee ik wilde ff postenquote:
Heb er eigenlijk weinig van gemerkt, geen bloemen of niets zijn hier bezorgdquote:Op zondag 1 maart 2020 15:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hallo lieve dot, nog aan het nagenieten van je overwinning
lekker hoor met mayo?quote:
O lekker, zelf gebakken? Heb ik vorige week gedaan mmmmmmmmmm van mottekequote:
denk t welquote:
BIj gebrek aan woorden dusquote:
ja paps bakt ze zelf.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, zelf gebakken? Heb ik vorige week gedaan mmmmmmmmmm van motteke
Zal ik morgen een bosje komen brengen danquote:Op zondag 1 maart 2020 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk weinig van gemerkt, geen bloemen of niets zijn hier bezorgd
Altid de lekkerste. Vind ze het lekkerst van Bintjes. Helaas zijn die moeilijk te vinden.quote:
geniet ervan.quote:
MOrgen vergadering in Apeldoornquote:Op zondag 1 maart 2020 15:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zal ik morgen een bosje komen brengen dan
schoonpaps maakt altijd dobbelsteentjes, paps reepjesquote:Op zondag 1 maart 2020 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altid de lekkerste. Vind ze het lekkerst van Bintjes. Helaas zijn die moeilijk te vinden.
Maar heb een adresje in Huissen gevonden
Doe ook maar niet, staat zo raar hap uit je arm ofzquote:Op zondag 1 maart 2020 15:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb mezelf nog nooit geproefd
oeh bedanktquote:
Als ik het doe zou ik een hapje van mijn billen nemen.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe ook maar niet, staat zo raar hap uit je arm ofz
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik het doe zou ik een hapje van mijn billen nemen.
Kan je dan nog wel lekker zitten?quote:Op zondag 1 maart 2020 15:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik het doe zou ik een hapje van mijn billen nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |