Ook lekker, gaan optreden voor honderden mensen terwijl je vader zijn longen eruit hoestquote:Op zondag 1 maart 2020 15:21 schreef Salina het volgende:
Brabant in lockdown straks.![]()
https://www.bndestem.nl/h(...)sdonksveer~a3a2293e/
GGD: ‘Zangeres met corona was nog niet besmettelijk tijdens optreden in Raamsdonksveer’
Heftigquote:Op zondag 1 maart 2020 15:22 schreef trein2000 het volgende:
Ziekenhuis op slot in Gorinchem.
Bron:nos
Aiaiaiquote:Op zondag 1 maart 2020 15:23 schreef Kyran het volgende:
Tering, patiënt heeft gewoon week lang op IC gelegen in GorinchemMooie afdeling ook om iemand met coronavirus te hebben met allemaal zwakke patiënten die niks kunnen hebben.
Oh damn.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:23 schreef Kyran het volgende:
Tering, patiënt heeft gewoon week lang op IC gelegen in GorinchemMooie afdeling ook om iemand met coronavirus te hebben met allemaal zwakke patiënten die niks kunnen hebben.
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:23 schreef Kyran het volgende:
Bron:quote:Op zondag 1 maart 2020 15:22 schreef trein2000 het volgende:
Ziekenhuis op slot in Gorinchem.
Bron:nos
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:21 schreef Salina het volgende:
Brabant in lockdown straks.![]()
https://www.bndestem.nl/h(...)sdonksveer~a3a2293e/
GGD: ‘Zangeres met corona was nog niet besmettelijk tijdens optreden in Raamsdonksveer’
Glorix in de aanbieding bij de AHquote:Op zondag 1 maart 2020 15:24 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga naar de supermarkt! Praat mij straks bij!
Neem rode bieten in pot mee van de Lidl.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:24 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga naar de supermarkt! Praat mij straks bij!
Is dit de patiënt die gisteren in het Erasmus is getest?quote:Op zondag 1 maart 2020 15:23 schreef Kyran het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:24 schreef hollandia02 het volgende:
Gorinchem, staat et eens om iets anders bekend als allochtonen en de file.
Paar kratten bier niet te vergeten.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Neem rode bieten in pot mee van de Lidl.
Lekker zijn die.
Bron? Ik zie dat niet op de nos staan/quote:Op zondag 1 maart 2020 15:23 schreef Kyran het volgende:
Daar lijkt het wel op jaquote:Op zondag 1 maart 2020 15:24 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Is dit de patiënt die gisteren in het Erasmus is getest?
Ik ken Gorichem alleen van die schietpartij in een cafe waar toen een paar onschuldige tieners om het leven kwamenquote:Op zondag 1 maart 2020 15:24 schreef hollandia02 het volgende:
Gorinchem, staat et iets om iets anders bekend als allochtonen en de file.
Dit ja.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bron? Ik zie dat niet op de nos staan/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |