Ook jaquote:
Ik heb geen drogerquote:Op zondag 1 maart 2020 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook janou ja ik ga het net in de droger stoppen.
Ja voor jou welquote:Op zondag 1 maart 2020 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las bedlampjes maar dat is bijna hetzelfde hč?
Geen flauw idee.. Elke maand wordt dat bedrag afgeschreven van mn ABN rekening. En ik hoor er nooit wat van.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaat dat sneller?
Vind dit echt bizar.
Heb er zo niet veel vertrouwen inquote:Op zondag 1 maart 2020 14:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen flauw idee.. Elke maand wordt dat bedrag afgeschreven van mn ABN rekening. En ik hoor er nooit wat van.
Dan wordt het maandag. Banken doen niks in het weekend. Ja internet alles, ik weet het.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:40 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie een rekening bij de nationale nederlanden?
Heb de 27ste 10 euro overgeboekt op een nn rekening. Staat er nog steeds niet op
Al over gemaakt op de 27ste.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan wordt het maandag. Banken doen niks in het weekend. Ja internet alles, ik weet het.
https://www.rtlz.nl/life/(...)n-werkdag-5-secondenquote:Op zondag 1 maart 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tussen knab en abn kan je real live overmaken joh
Moet eerst 2 weken in quarantaine.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al over gemaakt op de 27ste.
Ah.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.rtlz.nl/life/(...)n-werkdag-5-seconden
Kennelijk nog steeds niet overal. Ik zou eerst morgen eens afwachten.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al over gemaakt op de 27ste.
Ouderwets hoor allemaalquote:Op zondag 1 maart 2020 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk nog steeds niet overal. Ik zou eerst morgen eens afwachten.
Na die persco nog maar de helft zomedalekquote:
Hoop hetquote:Op zondag 1 maart 2020 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na die persco nog maar de helft zomedalek
Maar nog niet op de helft naar Thailandquote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar nog niet op de helft naar ThailandGa je de rest liften dan of zo
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:24 schreef Karzai het volgende:
Ik hoop dattie zegt dat we allemaal twee weken in quarantaine moeten
zou je eigenlijk ieder jaar moeten doenquote:Op zondag 1 maart 2020 15:25 schreef bitterbal het volgende:
Wel slim. Gewoon het hele land 2 weken in qrantaine en dan komen we er als frisse vogeltjes weer uit
Nog best lang stil kunnen houden, tot 6 minuten voor de persco.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps.
De eerste keutel heeft de ventilater geraakt ;p
Goeie timing met mijn hooikoorts wel.quote:
Het ziekenhuis waar ik geboren ben is al heel lang geleden gesloopt. Better safe than sorryquote:Op zondag 1 maart 2020 15:39 schreef Arch-Indar het volgende:
Het ziekenhuis waar ik geboren ben is in lockdown nu.
RIP AIquote:Op zondag 1 maart 2020 15:39 schreef Arch-Indar het volgende:
Het ziekenhuis waar ik geboren ben is in lockdown nu.
dat werd niet gezegd toch?quote:Op zondag 1 maart 2020 15:48 schreef UitStraling het volgende:
Wel lekker ook dat het personeel niet meer durft te werken in dat ziekenhuis, helden
Haal ik altijd door elkaar, ziekenhuizen en museumsquote:Op zondag 1 maart 2020 15:49 schreef bitterbal het volgende:
Da
[..]
dat werd niet gezegd toch?
Ze gaan in lockdown om te onderzoeken wie in contact is geweest.
in het louvre durven ze niet meer te werken
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haal ik altijd door elkaar, ziekenhuizen en museums
geen vrij karzaiquote:Op zondag 1 maart 2020 15:34 schreef Karzai het volgende:
Morgen even de baas opbellen en hijgen door de telefoon dus
Jij gelooft eerder de NOS dan de minister die ons moet beschermen?quote:Op zondag 1 maart 2020 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen vrij karzai
5 MINUTEN GELEDEN
Minister Bruins: blijf bij luchtwegklachten een dagje thuis
Minister Bruins voor Medische Zorg adviseert mensen die in China, Zuid-Korea, Iran en Singapore zijn geweest, uit voorzorg thuis te blijven bij luchtwegklachten.
Pas asl het op Facebook staat is het waar..quote:Op zondag 1 maart 2020 15:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij gelooft eerder de NOS dan de minister die ons moet beschermen?
de minister gaf geen voorwaarden aan het thuisblijven.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij gelooft eerder de NOS dan de minister die ons moet beschermen?
Ja ik rook dus ik kuch al maanden, lekker uitslapen dusquote:Op zondag 1 maart 2020 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de minister gaf geen voorwaarden aan het thuisblijven.
Die zei iedereen met luchtklachten, blijf thuis
Ik app zo de baasquote:Op zondag 1 maart 2020 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik rook dus ik kuch al maanden, lekker uitslapen dus
Toen je je baas aan het appen was? Nee?quote:
Nee van Jamiroquaiquote:Op zondag 1 maart 2020 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen je je baas aan het appen was? Nee?
mja ik ga maar gewoon, wel blij dat ik niet met het openbaar vervoer hoefquote:Op zondag 1 maart 2020 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen vrij karzai
5 MINUTEN GELEDEN
Minister Bruins: blijf bij luchtwegklachten een dagje thuis
Minister Bruins voor Medische Zorg adviseert mensen die in China, Zuid-Korea, Iran en Singapore zijn geweest, uit voorzorg thuis te blijven bij luchtwegklachten.
Geen idee, waarschijnlijk iets makkelijkers.quote:
Net heel Blijdorp besmet en nu even boodschappen doen bij de AHquote:Op zondag 1 maart 2020 15:36 schreef bitterbal het volgende:
Molo is nu op vrije voeten buiten met haar klachten
*wacht op pushbericht*quote:Op zondag 1 maart 2020 16:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Net heel Blijdorp besmet en nu even boodschappen doen bij de AH
Beetje getongzoend met gorilla's?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Net heel Blijdorp besmet en nu even boodschappen doen bij de AH
Is dit serieus???quote:Op zondag 1 maart 2020 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de minister gaf geen voorwaarden aan het thuisblijven.
Die zei iedereen met luchtklachten, blijf thuis
Op de sites staat bij dat advies nu wel de risicogebieden.quote:
Ik ben afgelopen maandag in Amsterdam geweest, Londen is geen risicogebied voor zover ik weetquote:Op zondag 1 maart 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op de sites staat bij dat advies nu wel de risicogebieden.
De nos was eerst ook vergeten italie te benoemen ;p
Niet gezienquote:
Geen ideequote:Op zondag 1 maart 2020 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij hebben gorilla's ook een fors apparaat?
Heeft die niet gezegdquote:Op zondag 1 maart 2020 16:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen maandag in Amsterdam geweest, Londen is geen risicogebied voor zover ik weet![]()
AI komt wel uit Oostenrijk, gelukkig geen wandelafspraken mee
Verder nog mensen van hier die ik moet mijden?
Kleine penisquote:
Today, the average erect gorilla penis is 3cm (1.25 inches) long, the average chimp or bonobo penis comes in at around 8cm and the average human penis stands at around 13cm.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine penis
De penis van de gorilla valt bijna in het niet. In verhouding tot hun machtige lijf is hij ontzettend klein. Vergeleken met de penis van de andere mensapen én van de mens in verhouding tot het lichaam is hij zelfs de kleinste.
Kun je gewoon doorbreien en Netflixen terwijl je genomen wordt door een gorillaquote:Op zondag 1 maart 2020 16:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Today, the average erect gorilla penis is 3cm (1.25 inches) long, the average chimp or bonobo penis comes in at around 8cm and the average human penis stands at around 13cm.
Wow!
Zit gewoon in Blijdorp voor zover ik weet?quote:
Klinkt wel als een feestquote:Op zondag 1 maart 2020 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je gewoon doorbreien en Netflixen terwijl je genomen wordt door een gorilla
Liep nog een vrouw die zei dat de sloot eromheen vast een gorilla niet tegen kon houdenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien toch niet. lees wel dat die in berlijn is geboren.
Machtig verhaal ook
Ja geloof dat ze het toen alniet gedacht hadden toch?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Liep nog een vrouw die zei dat de sloot eromheen vast een gorilla niet tegen kon houden
Bangig type
Ik zo zachtjes maar net hard genoeg 'ik denk wel dat ze geleerd hebben en maatregelen hebben getroffen na de laatste keer hoor...'
Of wordt neergehoekt als ze niet wilquote:Op zondag 1 maart 2020 16:41 schreef Koen66 het volgende:
Gemiddeld gorilla vrouwtje zal dan wel een wat strakkere kut moeten hebben zou je zeggen
Jij ziet mogelijkhedenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:41 schreef Koen66 het volgende:
Gemiddeld gorilla vrouwtje zal dan wel een wat strakkere kut moeten hebben zou je zeggen
Nee Fles is weer druk met andere dingenquote:
Ja man, dat beest vergeet dat nietquote:Op zondag 1 maart 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geloof dat ze het toen alniet gedacht hadden toch?
lees dit nu. Idd nog steeds blijdorp
Het was niet de eerste keer dat Bokito er vandoor ging. Voor zijn ontsnapping in Blijdorp was hij er al twee keer in geslaagd om in de dierentuin van Berlijn aan zijn bewakers te ontkomen.
De gorilla wordt nog steeds onder grondig toezicht gehouden, en weggestopt achter metershoge wanden. De kans dat hij een vierde keer wil ontsnappen, is volgens zijn bewakers immers groot. 'Bokito zal altijd blijven loeren op een kans om zich onder de mensen te begeven.'
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:41 schreef Koen66 het volgende:
servies?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Fles is weer druk met andere dingen
Koen zelf is een soort Ricardo Tubbs van Miami Vice hequote:
Snap ik wel, kutwijf met haar enge bekquote:Op zondag 1 maart 2020 16:43 schreef bitterbal het volgende:
dat hij die vrouw ook specifiek te grazen heeft genomen
Hij zag haar na al die bezoeken als z'n wijfje denk ikquote:Op zondag 1 maart 2020 16:43 schreef bitterbal het volgende:
dat hij die vrouw ook specifiek te grazen heeft genomen
https://www.google.com/am(...)o-een-vrouw-schaaktequote:
ja zoiets was het wel.Heb het een keer gelezen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij zag haar na al die bezoeken als z'n wijfje denk ik
Nee.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
servies?
Zag laatst een advertentie op FB marketplace voor Wetswoet servies
Nee, niemandquote:
Ze kwam wel uit Zoetermeerquote:
Ze wilde Bokito gewoon pijpen zonder kunstgebitquote:Op zondag 1 maart 2020 16:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee, niemand
Yvonne de Horde heet ze, nu 70 ongeveer
Maf mens
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze wilde Bokito gewoon pijpen zonder kunstgebit
True.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze kwam wel uit Zoetermeer
Weet niet wat ik erger zou vinden
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:54 schreef FranticDJ het volgende:
Ingelogd op de belastingteruggaaf
edit..
Too soon..
Hier welquote:Op zondag 1 maart 2020 16:35 schreef UitStraling het volgende:
Alsof er nu nog eten te krijgen is in de supermarkten, iedereen doet NU boodschappen omdat ze morgen thuis zitten te bibberen.
Rip Buda.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik woon niet ver van het gesloten ziekenhuis jongens
Wat zit er bij?quote:Op zondag 1 maart 2020 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou ja, dan maar gewoon mijn stamppotje andijvie maken
quote:Op zondag 1 maart 2020 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou ja, dan maar gewoon mijn stamppotje andijvie maken
Ik zou verhuizen als ik jou was. Geen sushi geleverd kunnen krijgen is mens onterend!quote:Op zondag 1 maart 2020 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier wel heel wat bezorgtüterturken. Maar geen sushi
Ohquote:Op zondag 1 maart 2020 17:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou verhuizen als ik jou was. Geen sushi geleverd kunnen krijgen is mens onterend!
Achteraf had ik vorige week in Boedapest sushi moeten bestellen bij mijn favoriete bezorgjapquote:Op zondag 1 maart 2020 17:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou verhuizen als ik jou was. Geen sushi geleverd kunnen krijgen is mens onterend!
Kom het eens proberenquote:Op zondag 1 maart 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
Begrijp niet hoe jullie in zulke middeleeuwse omstandigheden kunnen leven
Het is afzienquote:Op zondag 1 maart 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
Begrijp niet hoe jullie in zulke middeleeuwse omstandigheden kunnen leven
Opschepperquote:Op zondag 1 maart 2020 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb hier zoveel sushi opties dat ik hoop de juiste nog terug te vinden
ga niet té ver naast je schoenen lopen hequote:Op zondag 1 maart 2020 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb hier zoveel sushi opties dat ik hoop de juiste nog terug te vinden
quote:Op zondag 1 maart 2020 17:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga niet té ver naast je schoenen lopen he
Ja had bij coolblue gekeken maar vind ze zo duur. Welke heb jij gekocht?quote:Op zondag 1 maart 2020 17:51 schreef FranticDJ het volgende:
Ik kocht net iets wat ik al veel langer moest kopen..
Een USB oplader met 6 usb poorten(scheelt weer 6 stopcontacten
)
Oh wow. Zelfs bij kijn ouders werd er geleverd door 2 pizzeria's en 1 shoarma boer en die wonen echt in een gehuchtquote:Op zondag 1 maart 2020 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh
Ik bedoelde dat wij dus ook maar echt 1 bezorgturkgriek hebben en het daar mee ophoudt
En die moet ook nog van 2 dorpen verderop komen
Zo'n Anker unit. Kostte wel wat, maarja..quote:Op zondag 1 maart 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had bij coolblue gekeken maar vind ze zo duur. Welke heb jij gekocht?
Kun je niet mee snelladen, een vereiste voor mijn telefoonquote:Op zondag 1 maart 2020 17:51 schreef FranticDJ het volgende:
Ik kocht net iets wat ik al veel langer moest kopen..
Een USB oplader met 6 usb poorten(scheelt weer 6 stopcontacten
)
Dat krijg je van al dat hamsterenquote:
Wat moet je allemaal opladen?quote:Op zondag 1 maart 2020 17:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo'n Anker unit. Kostte wel wat, maarja..
zal maar niet zeggen dat ik er gelijk 2 heb gekocht1 voor in elk nachttafeltje
Voor alle dildo's en vibo's van je vriendin?quote:Op zondag 1 maart 2020 17:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo'n Anker unit. Kostte wel wat, maarja..
zal maar niet zeggen dat ik er gelijk 2 heb gekocht1 voor in elk nachttafeltje
Snelladen kan mijn iPhone sowieso nietquote:Op zondag 1 maart 2020 17:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je niet mee snelladen, een vereiste voor mijn telefoon
quote:Op zondag 1 maart 2020 17:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal opladen?
Ik wilde het meer voor mijn pc.
Hitachi Magic Wand 1 t/m 6quote:Op zondag 1 maart 2020 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor alle dildo's en vibo's van je vriendin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2020 17:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
Hitachi Magic Wand 1 t/m 6ah ja. Zaklamp op usb is wel vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb van die gekke knijpdingetjes
Ik heb een Led Lenser met dik vermogenquote:Op zondag 1 maart 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja. Zaklamp op usb is wel vet
ik heb van die gekke knijpdingetjes
Een Ferrari.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
Weet iemand wat voor merk hont dit is?
https://www.facebook.com/AnimalsGT/videos/491600851548525/?t=55
Wat is draft survey?quote:Op zondag 1 maart 2020 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb een Led Lenser met dik vermogenwel zo handig met draft survey..
Wil eigenlijk ook nog een fatsoenlijke hoofdlamp, maar die units die we aan boord hebben zijn nog wel redelijk. De normale zaklampen zijn om te janken.
Voor m'n werk moet ik (regelmatig vanaf een touwladder) de diepgangsmerken tot op een centimeter nauwkeurig aflezen. Om het gewicht van het schip uit te kunnen rekenen.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat is draft survey?
Tapbier enquete?
Je begrijpt dat ik nu nog steeds niet begrijp wat je dan doet:Pquote:Op zondag 1 maart 2020 18:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Voor m'n werk moet ik (regelmatig vanaf een touwladder) de diepgangsmerken tot op een centimeter nauwkeurig aflezen. Om het gewicht van het schip uit te kunnen rekenen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik nu nog steeds niet begrijp wat je dan doet:P
Wat zijn dieptegangsmerken?
En dat aan een touwladderquote:Op zondag 1 maart 2020 18:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat, die zitten op (minstens) 6 plekken op een schipDaar waar het waterlijntje zit, weet je hoeveel schip er nog onder water zit
In dat plaatje is de diepgang dus zo'n 9,20 - 9,30 meter
Je moet wat als er geen bootje beschikbaar isquote:
Leuke baan. zou niks voor mij zijnquote:Op zondag 1 maart 2020 18:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je moet wat als er geen bootje beschikbaar is..
Naja we kunnen ook de afstand vanaf boven af tot de waterlijn meten met een meetlint. Maar dit is niet heel nauwkeurig en ontzettend vervelend met wind en golfslag.
Haha.. Je hebt mensen die dat dus alleen maar doenquote:
die gaan dan mee met die schepen om alleen dat te doen?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Haha.. Je hebt mensen die dat dus alleen maar doenAls onafhankelijk draft surveyor, gewicht van schepen bepalen..
Nee die gaan in de havens naar de schepen toe. Doen ze bij aankomst en vertrek. Als je de twee getallen van elkaar aftrekt weet je hoeveel lading er in of er uit is gegaan.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die gaan dan mee met die schepen om alleen dat te doen?
maar dan liggen die schepen toch aan de wal dus kan het van land zien toch?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee die gaan in de havens naar de schepen toe. Doen ze bij aankomst en vertrek. Als je de twee getallen van elkaar aftrekt weet je hoeveel lading er in of er uit is gegaan.
De ene kant wel, de andere kant nietquote:Op zondag 1 maart 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dan liggen die schepen toch aan de wal dus kan het van land zien toch?
Ah logisch jaquote:Op zondag 1 maart 2020 18:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De ene kant wel, de andere kant nietDaarvoor heb je dus een meetlint/bootje/touwladder/bakje in een kraan/noem maar op
dat zijn getallen daar kan ik mij helemaal geen voorstelling bij makenquote:Op zondag 1 maart 2020 18:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De ene kant wel, de andere kant nietDaarvoor heb je dus een meetlint/bootje/touwladder/bakje in een kraan/noem maar op
Een schip hoeft niet 100% recht ('waterpas') te liggen. Daarom moet je ook aan e 'water zijde' de diepgangen aflezen. Als wij bv. 0,5 graad 'scheef' liggen, dan scheelt dat bijan 40 centimeter diepgangsverschil tussen stuurboord en bakboord.. En dat levert een 'fout' op van bijna 250 ton.
250 ton is 8-10 vrachtwagensquote:Op zondag 1 maart 2020 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zijn getallen daar kan ik mij helemaal geen voorstelling bij makenSowieso het formaat van die dingen.
Ben vroeger als kind een keer op zon ferry naar noorwegen gegaan van duitsland. Tering wat een ding
Dit jaquote:
Alles ook nog afhankelijk van temperatuur en salinity van het water natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een schip hoeft niet 100% recht ('waterpas') te liggen. Daarom moet je ook aan e 'water zijde' de diepgangen aflezen. Als wij bv. 0,5 graad 'scheef' liggen, dan scheelt dat bijan 40 centimeter diepgangsverschil tussen stuurboord en bakboord.. En dat levert een 'fout' op van bijna 250 ton.
Pizza ook.. ETA 19.00quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Pizza ook.. ETA 19.00
Om E. even te quoten.. ' with that price, it better play some damn music when you open the box'
Als je ook nog op de temperatuur gaat letten ben je onwijs aan het komma neuken. En dat lees je niet eens af op de diepgangquote:Op zondag 1 maart 2020 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles ook nog afhankelijk van temperatuur en salinity van het water natuurlijk.
Geen idee wat ik ga eten nog.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Pizza ook.. ETA 19.00
Om E. even te quoten.. ' with that price, it better play some damn music when you open the box'
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Oooh nomnom, dat was zo lekker dat ik de restjes uit de pan heb gesnoept
bohquote:Op zondag 1 maart 2020 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Oooh nomnom, dat was zo lekker dat ik de restjes uit de pan heb gesnoept
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
Mooi is dat he als je zolekker hebt gegeten
Tot je weer op de weegschaal gaat staan.....quote:Op zondag 1 maart 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
Mooi is dat he als je zolekker hebt gegeten
Ja daar merk ik niks van,.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tot je weer op de weegschaal gaat staan.....
Ballen in je buik.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
al ontwikkel ik wel een kleine bitterballenbuik
De orginele Ferrari kleur is geel zoals in het logoquote:
Kleine bitterballetjes.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
oh johquote:Op zondag 1 maart 2020 18:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De orginele Ferrari kleur is geel zoals in het logo
Jij bent toch hyperslank?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
of 2?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja afgezien van het buikgedeelte. daar zit een kleine verhoging
Ik hoop toch voor haar dat die 2 verhogingen iets hoger dan haar buik zittenquote:
Dat geldt niet voor iedereen.....quote:Op zondag 1 maart 2020 18:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat een net woord voor gratenpakhuis?
De rode kleur komt uit de racerij. In het beginnen was Ferrari een race team dat straat auto's is gaan verkopen om het race team te blijven financieren. In de jaren '40 en '50 was het gebruikelijk om je wagens in de nationale race kleuren van je eigenlijk land te verven. Zo reden Britse teams in 'Racing Green', Duitsers in wit en Italianen in het rood. Die kleur is nooit weg gegaan bij het F1 team van Ferrari en alle andere fabrieks race auto's van Ferrari hebben ook altijd rood als primaire kleur behouden.quote:
Frantic heeft misschien nog niet zoveel ervaring met het vrouwelijk lichaamquote:Op zondag 1 maart 2020 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop toch voor haar dat die 2 verhogingen iets hoger dan haar buik zitten
Wilde fantasie vooralquote:Op zondag 1 maart 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Frantic heeft misschien nog niet zoveel ervaring met het vrouwelijk lichaam
Geen venusheuvel in levende lijve van dichtbij gezien ook.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja afgezien van het buikgedeelte. daar zit een kleine verhoging
dat zijn geen 2 verhogingen hoop ikquote:Op zondag 1 maart 2020 18:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen venusheuvel van in levende lijve van dichtbij gezien ook.
British Racing Greenquote:Op zondag 1 maart 2020 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De rode kleur komt uit de racerij. In het beginnen was Ferrari een race team dat straat auto's is gaan verkopen om het race team te blijven financieren. In de jaren '40 en '50 was het gebruikelijk om je wagens in de nationale race kleuren van je eigenlijk land te verven. Zo reden Britse teams in 'Racing Green', Duitsers in wit en Italianen in het rood. Die kleur is nooit weg gegaan bij het F1 team van Ferrari en alle andere fabrieks race auto's van Ferrari hebben ook altijd rood als primaire kleur behouden.
Alsof ik dat wel hebquote:Op zondag 1 maart 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dat terwijl Biologie niet mijn beste vak was op school. zodra ik het kon, meteen laten vallenquote:Op zondag 1 maart 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou je wist tenminste wel de juist plek voor de 2 verhogingen :p
misschien was je toch wel een natuurtalentquote:Op zondag 1 maart 2020 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en dat terwijl Biologie niet mijn beste vak was op school. zodra ik het kon, meteen laten vallen
Noem jij haar nou een oude doosquote:
Nee.quote:
Nee maar had het liever dan op een andere plek :pquote:Op zondag 1 maart 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Niemand zegt dat je hyperslank moet zijn
Niemand zegt dat je 90+ moet zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Niemand zegt dat je hyperslank moet zijn
Iets hoger? Of aan de achterkant?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar had het liever dan op een andere plek :p
Kont....quote:Op zondag 1 maart 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar had het liever dan op een andere plek :p
achterkant en iets hoger ja ;p Zou ook vollere onderbenen willen hebben :pquote:Op zondag 1 maart 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iets hoger? Of aan de achterkant?
Algemeen.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen mij of tegen BB?
Je hebt nu magere stokkies?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
achterkant en iets hoger ja ;p Zou ook vollere onderbenen willen hebben :p
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Verdeling zit volgens jezelf nooit helemaal goed, so be it....quote:Op zondag 1 maart 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben bang nu.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben 90+. Maar goed, 2 meter lang ook.
ja weet ik. :pquote:Op zondag 1 maart 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar zouden veel vrouwen een moord voor doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |