Nog wat leuks op de planning voor komende week?quote:
neuh niks bijzonders gewoon de dagelijkse dingetjes. vrijwilligerswerk etc. en de uitslag afwachten van de gemeente voor beschermd wonen. en jij?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog wat leuks op de planning voor komende week?
Kan gebeurenquote:
ja we begonnen wel lekker.quote:
Weer aan de arbeid na een weekje vrij geweest te zijnquote:Op zondag 1 maart 2020 14:46 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
neuh niks bijzonders gewoon de dagelijkse dingetjes. vrijwilligerswerk etc. en de uitslag afwachten van de gemeente voor beschermd wonen. en jij?
oh veel succes!quote:Op zondag 1 maart 2020 14:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weer aan de arbeid na een weekje vrij geweest te zijn
Komt goed.quote:
voor mij begeleid wonen met 24/7 begeleiding waar k op terug kan vallenquote:Op zondag 1 maart 2020 14:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weer aan de arbeid na een weekje vrij geweest te zijn
Wat houdt beschermd wonen in?![]()
Dat had je toch al dacht ik.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:48 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
voor mij begeleid wonen met 24/7 begeleiding waar k op terug kan vallen
Hiquote:
Soooooooooooooofquote:
klopt maar nu is het voor een andere plaats, waar ik eventueel ook langer mag blijven dan op mijn huidige appartementquote:
hey Homijntjequote:
Dat zou fijn zijn als dat door gaat danquote:Op zondag 1 maart 2020 14:49 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
klopt maar nu is het voor een andere plaats, waar ik eventueel ook langer mag blijven dan op mijn huidige appartement
Mag ik vragen waarom jij begeleid woontquote:Op zondag 1 maart 2020 14:48 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
voor mij begeleid wonen met 24/7 begeleiding waar k op terug kan vallen
Duddddeeeeequote:
quote:
Hi MikeyTTquote:
niet gaan scheldenquote:
Nuhuh, jij begon!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |