Klopt, dacht even dat ze in ging storten.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze haalt zilver makkekijk
Grootste concurrent werd gister al wereldkampioen. En vorig jaar haalde ze het podium niet eens, dus concurrentie is er wel. Ze waren alleen niet bepaald messcherp dit weekend.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:14 schreef BasEnAad het volgende:
Wel teleurstellend dat er zo weinig tegenstand is bij het allrounden.
Herbert mag ondertussen echt wel weggesaneerd worden ja.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:19 schreef golfer het volgende:
Toch geen clean sweep? Oh, nee...er stonden nog een paar schaatsters mee te doen.
Verschrikkelijk slechte dat commentaar.
Nee. Want dan krijgen we nog meer Van Dijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
Herbert mag ondertussen echt wel weggesaneerd worden ja.
Of Sebastiaan Timmermanquote:Op zondag 1 maart 2020 15:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee. Want dan krijgen we nog meer Van Dijk.
Of Gio Lippens.
Of in het ergste geval; Joris
Gorinchem. Komt wel erg dichtbij zoquote:Op zondag 1 maart 2020 15:20 schreef Remco het volgende:
Corona persconferentie tussendoor, voor wie wil lachen hou dit topic erbij:
COR / Het grote COVID-19 topic #110 lockdown
Klopt, maar M Takagi koos bewust voor het sprinttoernooi. En Sablikova en Blondin zijn ook de jongsten niet meer. Blijven alleen de Nederlanders over bij de vrouwen. En bij de mannen is het al niet veel beter. Daar komt nog bij dat er volgend jaar geen WK Allround is. Ik vrees er gewoon voor dat het allrounden binnenkort verleden tijd is, daarom had ik zo graag wat meer spanning gezien dit WK.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Grootste concurrent werd gister al wereldkampioen. En vorig jaar haalde ze het podium niet eens, dus concurrentie is er wel. Ze waren alleen niet bepaald messcherp dit weekend.
Ze mogen me altijd bellen. En die zijn minder tenenkrommend over onbekende buitenlandse schaatsers zoals Herbert en Bert als geen ander zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee. Want dan krijgen we nog meer Van Dijk.
Of Gio Lippens.
Of in het ergste geval; Joris
Half rondje.quote:
Lijken wel twee apen op een rots die een wedstrijdje ver pissen doen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |