SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast iemand, maar ik ben het niet. Mijn stuk draait nog steedsquote:Op zondag 1 maart 2020 13:26 schreef liedetector het volgende:
https://www.nu.nl/tech/60(...)lastingdienstnl.html
is er nu iemand aan het overwerken?
Ik ook niet, wacht altijd een week of 2.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit aangifte heb gedaan op 1 maart
daar ben ik het niet mee oneens iddquote:Op zondag 1 maart 2020 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Etentje ziet er heerlijk uit, golfer & Blues
De rotterdamse heeft daar een week op IC gelegen, volgens nu.nlquote:Op zondag 1 maart 2020 15:29 schreef AnneX het volgende:
X journaal op npo 1.
Beatrix ziekenhuis in Gorinchem op slot.
Lekker...quote:Op zondag 1 maart 2020 15:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De rotterdamse heeft daar een week op IC gelegen, volgens nu.nl
Niet in Gorinchem.quote:
Yups. En de patiënt die ligt daar nu in volkomen afzondering op de IC.quote:
In dat kader: mn.X is nu fan van de jumbo frikandel speciaal saladequote:Op zondag 1 maart 2020 14:37 schreef Myraela het volgende:
Mehhh, ik probeerde de nieuwe vega frikandel van Mora, maar dat is echt een enorme teleurstelling.
Hmm waarom dan verplaatsen naar het erasmus in rotterdam?quote:Op zondag 1 maart 2020 15:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De rotterdamse heeft daar een week op IC gelegen, volgens nu.nl
Dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm waarom dan verplaatsen naar het erasmus in rotterdam?
Nooit geprobeerd, maar dat snap ik wel. Alles met frikandel speciaal is geweldig.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:56 schreef AnneX het volgende:
In dat kader: mn.X is nu fan van de jumbo frikandel speciaal salade
Blijkbaar ook andere gezondheidsproblemenquote:
Complicatie vanuit originele ziektebeeld en na overplaatsing dook Corona pas op in de tests.quote:
lijkt het een voormalige huispoes? Want zo te lezen geen doorgewinterde zwerverquote:Op zondag 1 maart 2020 16:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
2 seconden nadat ik op enter drukte scharrelde poes van schoot af en stortte een halve meter verder ter aarde. Te warm
Is een voormalige huispoes.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
lijkt het een voormalige huispoes? Want zo te lezen geen doorgewinterde zwerver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |