Voor trios dit ja.quote:
TS wil snel afspreken (niet te lang online over en weer praten). Vandaar dat ik clubs en speeddaten voorstel.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Voor trios dit ja.
Echter als je consistent met zo'n meisje wil blijven afspreken zou ik het ergens anders zoeken. One night stands zonder consequenties perfect. Je vriendin moet wel een beetje een flirt zijn, dan voel je snel genoeg aan welke vrouwen het interessant vinden.
Wel zelfde avond meevragen, alleen nummers uitwisselen heeft weinig nut.
Ja precies, kan hij vanavond nog een poging wagenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
TS wil snel afspreken (niet te lang online over en weer praten). Vandaar dat ik clubs en speeddaten voorstel.
Logische conclusie. Heb alleen een hekel aan uitgaan, dus zal dan online moeten gebeuren of betaald.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
TS wil snel afspreken (niet te lang online over en weer praten). Vandaar dat ik clubs en speeddaten voorstel.
Volgens mij heb ik het eerder geschreven maar kijk op sexjobs.nlquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:59 schreef NotWijs het volgende:
[..]
Logische conclusie. Heb alleen een hekel aan uitgaan, dus zal dan online moeten gebeuren of betaald.
Een man vinden is dan wel veel makkelijker. Gaan we misschien toch eerst dat doen.
Maar dan moet je dus echt zelf wat plaatsen? In de buurt is weinig wat oké lijkt te bekennen daar.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:02 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het eerder geschreven maar kijk op sexjobs.nl
Zet daar een advertentie op, 80% valt af omdat je al geen nette reactie in het ABN krijgt, maar van de overige 20% vis je vast wel iets uit.
Zelf plaatsen ja, je zal versteld staan hoe veel reacties je uit de buurt krijgtquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:09 schreef NotWijs het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus echt zelf wat plaatsen? In de buurt is weinig wat oké lijkt te bekennen daar.
Vind ik dan ook wel weer heftig hoor haha.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:35 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Zelf plaatsen ja, je zal versteld staan hoe veel reacties je uit de buurt krijgt
Probeer de app Feeld eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:28 schreef NotWijs het volgende:
[..]
Vind ik dan ook wel weer heftig hoor haha.
Zal binnenkort eens wat plaatsen + maar weer eens kik aanmaken en dan eens echt wat tijd investeren.
Onze "date" is afgezegd ivm verkoudheid. Treurig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:32 schreef T42 het volgende:
Vanavond naar een "feestje" met een extra dame 😉
die van mij door dat de club dicht is gegaan...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:22 schreef NotWijs het volgende:
[..]
Onze "date" is afgezegd ivm verkoudheid. Treurig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |