Dankje. Dit klinkt wel handig.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:38 schreef dickcon het volgende:
Heel eenvoudig via regioswingers, daar zitten diverse sites met verschillende namen aan vast en kom je in een hele grote annonime database vol met mensen die andere manieren van een relatie zoeken. Je kan ook gaan masseren, cursus volgen en via het dan toegankelijke netwerk en sites kun je in contact komen met allemaal mensen die breder in het leven staan, met de juiste tekst krijg je de juiste reacties.
succes
SDC* en idd de speeddate feature daar is een komen en gaan van "date opties", nooit op ingegaan verder, maar begrepen van kennissen dat zij er veel plezier vinden.quote:
Hoertje hurenquote:Op zondag 1 maart 2020 12:35 schreef NotWijs het volgende:
Als je als stel mensen zoek voor een trio of kwartet. Hoe vind je dan gelijkgestemden?
Niet zoveel zin om heel intensief te moeten online daten voor je de mensen vind.
Heeft iemand tips?
Ik ben de vrouw in deze en nee, we hebben beide niet echt geschikte contacten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:33 schreef einzeinz het volgende:
Kent je vrouw zo geen man die ze eens zou willen doen? Misschien die kerel eens aanspreken?
Dank. Ga eens kijken!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:30 schreef whoeier het volgende:
[..]
SDC* en idd de speeddate feature daar is een komen en gaan van "date opties", nooit op ingegaan verder, maar begrepen van kennissen dat zij er veel plezier vinden.
Feeldquote:
Van waar zijn jullie? Wij hebben wel die contacten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:28 schreef NotWijs het volgende:
[..]
Ik ben de vrouw in deze en nee, we hebben beide niet echt geschikte contacten.
Onderin Friesland.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:17 schreef T42 het volgende:
[..]
Van waar zijn jullie? Wij hebben wel die contacten.
Moet toch wel makkelijk zijn om tig mannen te lokken? Kies gewoon de lekkerste uitquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:28 schreef NotWijs het volgende:
[..]
Ik ben de vrouw in deze en nee, we hebben beide niet echt geschikte contacten.
Hoertje huren is misschien geen gek idee.
Waarschijnlijk eerst een vrouw. Maar denk dat dat betalen wordt. Is makkelijker.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:23 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Moet toch wel makkelijk zijn om tig mannen te lokken? Kies gewoon de lekkerste uit
Welk type man zoek je dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |