Nóg meer posten danquote:Op zondag 1 maart 2020 12:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik moest meer posten doe ik dat maar helpt helemaal niet
je moet posten op de juiste momentenquote:Op zondag 1 maart 2020 12:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als er maar niks mee komt dan.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je
Het is trouwens ook niet gezond om ze in te houden.Dus ik zou zeggen knal er maar op los
Denk dat het aan de tijd ligt dat je hier bent.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt bepaalde tijden inderdaad drukker of rustigerquote:Op zondag 1 maart 2020 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat het aan de tijd ligt dat je hier bent.
Zo rond deze tijd is het vaak wel wat drukker, straks weer wat minder dan later in de middag weer wat drukker. Begin van de avond ook vaak wat rustiger.
JIj hebt ook een extra handicap natuurlijk voor het krijgen van puntjesquote:Op zondag 1 maart 2020 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Nee te druk inderdaad, mensen reageren te snel op elkaar.. Maar maakt niet uit
Wat er uit is kan ook geen last meer geven denk ik dan maar weer.quote:
Tijdens voetbal rustig om half 3quote:Op zondag 1 maart 2020 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanmorgen was ik lief, toen wacht ik tot men een puntje hadquote:Op zondag 1 maart 2020 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
JIj hebt ook een extra handicap natuurlijk voor het krijgen van puntjes
Ook niet, dan komt dat gelul over voetbal hier komen ze vaak van KLB hier kletsenquote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou, als jij post vinden mensen dat zo gezellig dat iedereen gelijk komt reageren.
Ah is dat het.. dus moet mijn post berichten gaan veranderenquote:Op zondag 1 maart 2020 12:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou, als jij post vinden mensen dat zo gezellig dat iedereen gelijk komt reageren.
Jip, de hele dagquote:
Naar iedereen kut roepenquote:Op zondag 1 maart 2020 12:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah is dat het.. dus moet mijn post berichten gaan veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |