Die heb ik ook en met knoopjesquote:Op zondag 1 maart 2020 12:18 schreef Jippie68 het volgende:
Wat voor mij ook de ontdekking van de eeuw is, dekbedovertrekken met een verdekte rits als sluiting.
Nooit meer 'wegzakkende dekbedden'
Complimentendag!quote:Op zondag 1 maart 2020 12:19 schreef Dotteke het volgende:
O, wat ben ik ook een trut, vergeet ik crèmespoeling in me haar te doen kom er bijna niet met de borstel door ggrrrr
Dat zullen we nog wel eens zienquote:
Maar wel lekker weerquote:
Dat is niet zo handig nee, kan dat niet nu nog doen dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:19 schreef Dotteke het volgende:
O, wat ben ik ook een trut, vergeet ik crèmespoeling in me haar te doen kom er bijna niet met de borstel door ggrrrr
Een beetje, zeg maar gerust heel domquote:
Inbreken bij Niz en dekbed jattenquote:
Haha jij snapt hetquote:
Zou kunnen, maar dan moet ik onder de douchequote:Op zondag 1 maart 2020 12:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig nee, kan dat niet nu nog doen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan moet ik onder de douche
Heb lang haar dat kan niet onder de kraanMooi haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Heb lang haar dat kan niet onder de kraanMooie haren dotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ik heb altijd van Andrelon die shampoo en cremespoelng met argan olie, die doet het goed borstel er altijd zo doorheen. Maar ja als je het vergeet....................quote:Op zondag 1 maart 2020 12:25 schreef Nizno het volgende:
je hebt van die serums spulletjes die kun je op droog of half droog haar doen en daar wordt het zacht van
[..]
Heb lang haar dat kan niet onder de kraanPrachtig haar 😍SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja das baggerquote:Op zondag 1 maart 2020 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb altijd van Andrelon die shampoo en cremespoelng met argan olie, die doet het goed borstel er altijd zo doorheen. Maar ja als je het vergeet....................
[..]
Heb lang haar dat kan niet onder de kraanIk ben gewoon jaloers op jouw haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahhh das een cute compliment.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers op jouw haar.
Wat lach jij liefquote:
Ja dan welquote:Op zondag 1 maart 2020 12:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja das bagger
ik kam altijd onder de douche dus merk wel als ik het vergeet
Valt niks te kammen meer hier.quote:
Hier ook minder en minderquote:
ook met rastaquote:
Da's culturele toe-eigening en dat mag niet hoor.quote:
oke dan ga ik me maar weer scheren onderquote:Op zondag 1 maart 2020 12:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's culturele toe-eigening en dat mag niet hoor.
Eensquote:
Aan het hopen?quote:
Ik heb geen idee. Kijk niet meer omdat het me niet boeit, doe voor de leuk meequote:
Nee.quote:
Vast een groot filosoof die dat bedacht heeft.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee.
Ik zag vanmorgen een mooi plaatje met de tekst,
Liever een scheetje voor iedereen dan buikpijn voor mij alleen.
Dat wordt m'n nieuwe levensmotto
Logisch toch.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee.
Zo klinkt het wel jaquote:Op zondag 1 maart 2020 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vast een groot filosoof die dat bedacht heeft.
Ik moest meer posten doe ik dat maar helpt helemaal nietquote:Op zondag 1 maart 2020 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Kijk niet meer omdat het me niet boeit, doe voor de leuk mee
Te druk nuquote:Op zondag 1 maart 2020 12:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik moest meer posten doe ik dat maar helpt helemaal niet
Groot gelijk heb jequote:Op zondag 1 maart 2020 12:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |