3 posten geen puntenquote:
Hoi Dotquote:
quote:
In principe zou bij gelijk aantal punten de minste posts bovenaan staan, vandaar de verwarring denk ikquote:Op zondag 1 maart 2020 10:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat dat niet om de meesten aantal post en dan ook op alfabetisch volgorde?
Ah op die manier..quote:Op zondag 1 maart 2020 10:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
In principe zou bij gelijk aantal punten de minste posts bovenaan staan, vandaar de verwarring denk ik
Kloptquote:Op zondag 1 maart 2020 10:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
In principe zou bij gelijk aantal punten de minste posts bovenaan staan, vandaar de verwarring denk ik
Tis nog vroeg hequote:Op zondag 1 maart 2020 10:10 schreef Jippie68 het volgende:
Excuses voor de valse voorstelling van zaken
Staat genoteerd.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:10 schreef Jippie68 het volgende:
Waarvan aktequote:Op zondag 1 maart 2020 10:10 schreef Jippie68 het volgende:
Was en is altijd gezellig met jou vind ik Dotteke.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:12 schreef Dotteke het volgende:
Allemaal even een complimentje voor jullie aanwezigheid hier, voor jullie woorden van warmte en begrip. Voor de koffie en de punten van afgelopen maand, en natuurlijk voor het mooie gedicht van grrrrrrrr want.............
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jaarlijks op 1 maart. De 'Nationale Complimentendag' draait om het geven van oprechte aandacht en het tonen van persoonlijke waardering
Wat zeg je dat mooi.quote:
Is ook verwarrend in het beginquote:Op zondag 1 maart 2020 10:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dank je wel.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Was en is altijd gezellig met jou vind ik Dotteke.
Wauw, dank je wat een complimenten krijg ik toch vandaagquote:
Omdat je lief bentquote:Op zondag 1 maart 2020 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, dank je wat een complimenten krijg ik toch vandaag
Hoe zou dat komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |