idd dit welquote:
Ninja turtlesquote:Op zondag 1 maart 2020 07:04 schreef FreshFruit het volgende:
Ik was in die tijd met heel andere dingen bezig.
1995.
Goedemorgen.quote:
MOrguh Enginequote:
Morguh FF had je me speech nog in de chat gegooid om 00.00 uurquote:
Ik was in slaap gevallen.quote:Op zondag 1 maart 2020 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh FF had je me speech nog in de chat gegooid om 00.00 uur
aa jammer nou heb ik het voor niets zitten tikkenquote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-03-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
En onze Nizno dan.quote:Op zondag 1 maart 2020 07:28 schreef Dotteke het volgende:
Zie aan de lijst dat het best druk was vannacht
en drie nieuwe erbij.
Dev weer nr 1
mumuquote:Op zondag 1 maart 2020 07:30 schreef Dotteke het volgende:
Hoe zo dan Mario. Wie had de downtime vannacht?
Ja heerlijkquote:
O, je staat al op 7 Mario dat is toch netjes voor de eerste dag?quote:
Ja, ze doet het ook goed. Ik moet zeggen dat ik de chat een stuk leuker vind nu zij er is.quote:
Mumuquote:
Je was er vannacht ook wel zie ik aan de puntenquote:Op zondag 1 maart 2020 07:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heerlijknet ontbeten
Zo wel weer terug naar bed![]()
moemoequote:
niet netjes en zo om 6 in slaap gevallenquote:Op zondag 1 maart 2020 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, je staat al op 7 Mario dat is toch netjes voor de eerste dag?
[..]
Ja, ze doet het ook goed. Ik moet zeggen dat ik de chat een stuk leuker vind nu zij er is.
Het was hier best grof, dat is nu een heel stuk minder.
Toen werd ik wakker.quote:Op zondag 1 maart 2020 07:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet netjes en zo om 6 in slaap gevallen
O, dan heb je toch een behoorlijke tijd kunnen spelen.quote:Op zondag 1 maart 2020 07:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet netjes en zo om 6 in slaap gevallen
Is ook beter s'nachts slapen.quote:
Nee allemaal vanmorgen gehaaldquote:Op zondag 1 maart 2020 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je was er vannacht ook wel zie ik aan de punten![]()
Ja, ga je weer terug. Dat lukt mij nu echt nooit als ik wakker ben weer terug gaan en slapen.
[..]
moemoe
Ja het was wel druk vannacht nu, zal de komende tijd ook wel zo blijven. NIeuwe ronde is gestart
Dan is slapen wel even fijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 07:37 schreef engine het volgende:
[..]
Nee allemaal vanmorgen gehaald
Nouja beetje kater. Dan lukt dat vaak wel
O netjes, en kater is dan weer wat minder.quote:Op zondag 1 maart 2020 07:37 schreef engine het volgende:
[..]
Nee allemaal vanmorgen gehaald
Nouja beetje kater. Dan lukt dat vaak wel
Dat lukt aardig.quote:Op zondag 1 maart 2020 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O netjes, en kater is dan weer wat minder.
Drink dan ook niet zoveel
Mee doen is makkelijk dan niet mee doen.
Ik wil nog wel eens snel reageren. Nu probeer ik op te letten dat er zeker 1 minuut tussen zit
wanneer dann? tot de downtime had ik nur 3 punten en dann vanaf 4 00 niksquote:Op zondag 1 maart 2020 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dan heb je toch een behoorlijke tijd kunnen spelen.
[..]
Is ook beter s'nachts slapen.
En wat heb je nu geleerd?quote:Op zondag 1 maart 2020 07:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer dann? tot de downtime had ik nur 3 punten en dann vanaf 4 00 niks
Ach gezellige avond gehad. Beetje kunnen ontspannen. Klein beetje kater is geen ramp... Hoef pas om half acht te beginnen dus komt wel goedquote:Op zondag 1 maart 2020 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O netjes, en kater is dan weer wat minder.
Drink dan ook niet zoveel
Mee doen is makkelijk dan niet mee doen.
Ik wil nog wel eens snel reageren. Nu probeer ik op te letten dat er zeker 1 minuut tussen zit
Schijnen geen gezonde slapen te zijn als je zoveel gedronken hebt.quote:
Je staat op 7quote:Op zondag 1 maart 2020 07:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer dann? tot de downtime had ik nur 3 punten en dann vanaf 4 00 niks
Ja soms gaat het fout omdat in de tijd dat ik zat te tikken toch iemand tussen door kwam, en die heeft dan net niet die minuutquote:
O, heb je geen weekend?quote:Op zondag 1 maart 2020 07:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ach gezellige avond gehad. Beetje kunnen ontspannen. Klein beetje kater is geen ramp... Hoef pas om half acht te beginnen dus komt wel goed
Maakt niet uit johtenminste bij anderen dan, laat het na mij niet meer gebeuren
Ha ha ha dan post je als ik zit te tikken, ik krijg verdorie niet altijd een update binnenquote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha ha dan post je als ik zit te tikken, ik krijg verdorie niet altijd een update binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |