Ik luister dan weer echt nooit radio, behalve sochtends bij het ontbijt of in de auto radio 1 of radio 2quote:Op zondag 1 maart 2020 03:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben niet zo van de muziekalbums. luister gewoon saai radio
radio 2 beneden en boven radio 10 van de jaren 60/70quote:Op zondag 1 maart 2020 03:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik luister dan weer echt nooit radio, behalve sochtends bij het ontbijt of in de auto radio 1 of radio 2
mikey moet toch aan inkomen komen hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 03:30 schreef Nizno het volgende:
12 minuten clickbait met wauw dit zag je niet aan komen... oke....
Heb meestal dat ik maar 1 of 2 nummers op een album echt goed vind, bij dat album vind ik elk nummer bijna waanzinnig goed.quote:Op zondag 1 maart 2020 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb REM altijd wel lekker gevonden, maar beste album? Nah
Pet sounds is toch de beach boys? Ik heb em wel, maar echt al tijden niet meer gespeeld.
Ik heb geen "beste" album, mijn smaak is best breed en veranderd ook om de zoveel jaar.
voor mijn tijd en ken er ook weinig van, behalve wat oude discoquote:Op zondag 1 maart 2020 03:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
radio 2 beneden en boven radio 10 van de jaren 60/70
lekker wat oudere muziek
en niet te veel lawaai
mijn ouders hadden altijd radio2 aan dus ken vanuit mn jeugd ook al wat oudere muziekquote:Op zondag 1 maart 2020 03:32 schreef devzero het volgende:
[..]
voor mijn tijd en ken er ook weinig van, behalve wat oude disco
goed voor je blaas en prostaatquote:Op zondag 1 maart 2020 03:33 schreef skysherrif het volgende:
ik ben al 2 uur het moment van naar de wc gaa naan het uitstellen
wie doen er nu nog mee dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 03:33 schreef skysherrif het volgende:
Tom Steyer stapt uit de verkiezingsstrijd
Extra genot zoquote:Op zondag 1 maart 2020 03:33 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb NC helemaal niet gevolgdquote:Op zondag 1 maart 2020 03:33 schreef skysherrif het volgende:
Tom Steyer stapt uit de verkiezingsstrijd
en dan trump er bijquote:Op zondag 1 maart 2020 03:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Biden, Bloomberg, Klobuchar, Buttigieg, Sanders en Warren doen nog mee.
wat uitstellen?quote:Op zondag 1 maart 2020 03:33 schreef skysherrif het volgende:
Dat kan kloppen, SC was vannacht hihiquote:Op zondag 1 maart 2020 03:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Extra genot zo
[..]
Ik heb NC helemaal niet gevolgd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |