Ik heb er meer grapjasquote:Op zondag 1 maart 2020 00:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zijn er al twee meer dan die jij hebt makker
Hij heeft niet voor niks een ban hè..quote:Op zondag 1 maart 2020 00:32 schreef Nizno het volgende:
ga elkaar nou uit de haren mensekinderen wat een kleutergedrag
wie heeft een ban dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij heeft niet voor niks een ban hè..
Nee joh geintje man, als ze dat graag wilt moet ze dat doen, ga ik weer een ander slachtoffer zoekenquote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 00:34 schreef Nizno het volgende:
bans worden niet besproken dus op die opmerkingen ga ik niet in
Posten onder een ban mag ook niet, dus nu we toch bezig zijnquote:Op zondag 1 maart 2020 00:34 schreef Nizno het volgende:
bans worden niet besproken dus op die opmerkingen ga ik niet in
ja leek mij ook wel.quote:
Jij weet meer dan normaalquote:Op zondag 1 maart 2020 00:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Posten onder een ban mag ook niet, dus nu we toch bezig zijn
Ben benieuwd of het wat isquote:Op zondag 1 maart 2020 00:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja leek mij ook wel.
ik viel alleen een beetje lullig in een uitzending in seizoen 2 op tv... dus morgen maar eens even bij seizoen 1 beginnen
Jij hebt duidelijk een gedeelte gemistquote:Op zondag 1 maart 2020 00:36 schreef Nizno het volgende:
echt he
het was gezelliger toen het duidelijk was dat dot niet in te halen was
ga ik doenquote:Op zondag 1 maart 2020 00:36 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het wat islaat je het morgen ff weten?
gelukkig wel,quote:Op zondag 1 maart 2020 00:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk een gedeelte gemist
Heeft niks met punten te maken dit hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 00:36 schreef Nizno het volgende:
echt he
het was gezelliger toen het duidelijk was dat dot niet in te halen was
Waar dan mee?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heeft niks met punten te maken dit hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |