Stel je niet aan..quote:Op zondag 1 maart 2020 01:28 schreef madam-april het volgende:
[..]
Bij de tweede had ik al teveel ontsluiting toen ik in het ziekenhuis aan kwam dus kon geen pijnstilling meer krijgen..Hopelijk ben ik deze keer wel op tijd voor een ruggenprik..
Ik woon gelukkig niet in de buurt van Groningenquote:Op zondag 1 maart 2020 01:29 schreef Nizno het volgende:
dus ja dan kan de rest van NL ook wel gaan reizen want als vidicat terug komt is heel groningen besmet. die ballen gaan echt niet in quarantaine
Je kunt er ook niet voor weglopen, het is nou eenmaal een wereldeconomiequote:Op zondag 1 maart 2020 01:29 schreef Nizno het volgende:
dus ja dan kan de rest van NL ook wel gaan reizen want als vidicat terug komt is heel groningen besmet. die ballen gaan echt niet in quarantaine
autch!!quote:Op zondag 1 maart 2020 01:28 schreef madam-april het volgende:
[..]
Bij de tweede had ik al teveel ontsluiting toen ik in het ziekenhuis aan kwam dus kon geen pijnstilling meer krijgen..Hopelijk ben ik deze keer wel op tijd voor een ruggenprik..
Nederland gaat sowieso wel meer gevallen krijgen.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:29 schreef Nizno het volgende:
Ik welquote:Op zondag 1 maart 2020 01:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig niet in de buurt van Groningen
Oh bah dat is heftig. Hoe kwam dat?quote:Op zondag 1 maart 2020 01:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
autch!!
ex heeft ook ruggeprik gehad bij de zooi er uit te halen
was ook bijna een keizersnee, of eigenlijk was het dat gewoonalleen dan zonder kind er uit maar een cyste ter grote van een baby
Het zit overalquote:Op zondag 1 maart 2020 01:30 schreef Nizno het volgende:
er zijn vast al meer dan de bevestigde en de 8e waarschijnlijke
ach ze had al bijna 2 jaar last, niet door dat het een cyste was en niet door dat dat ding lekker door groeidequote:Op zondag 1 maart 2020 01:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oh bah dat is heftig. Hoe kwam dat?
Ja sowieso.. maar ik denk dat sowieso lang niet iedereen die het heeft überhaupt naar de huisarts gaat omdat die gewoon een griepje denken te hebben (wat het in feite natuurlijk ook gewoon is)quote:Op zondag 1 maart 2020 01:30 schreef Nizno het volgende:
er zijn vast al meer dan de bevestigde en de 8e waarschijnlijke
Roeptoeteren kunnen we allemaalquote:
klopt ben er zelf ook amper vanafquote:Op zondag 1 maart 2020 01:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja sowieso.. maar ik denk dat sowieso lang niet iedereen die het heeft überhaupt naar de huisarts gaat omdat die gewoon een griepje denken te hebben (wat het in feite natuurlijk ook gewoon is)
Niet eerder naar de huisarts gegaan?quote:Op zondag 1 maart 2020 01:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach ze had al bijna 2 jaar last, niet door dat het een cyste was en niet door dat dat ding lekker door groeide
Wat moeten ze daar zonder je?quote:
Daarom gewoon fokken op je telefoonquote:Op zondag 1 maart 2020 01:33 schreef Nizno het volgende:
nadeel van serie kijken op de laptop en tegelijk op fok zitten is dat de schermen niet lekker samen werken
ze heeft van de arts de bijnaam struisvogel gekregenquote:Op zondag 1 maart 2020 01:34 schreef madam-april het volgende:
[..]
Niet eerder naar de huisarts gegaan?
quote:Op zondag 1 maart 2020 01:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze heeft van de arts de bijnaam struisvogel gekregen
maar het zat er waarschijnlijk al voor ze last kreeg maar was het toen alleen nog een tennisballetje
nah neuj vinnik ook irritantquote:Op zondag 1 maart 2020 01:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Daarom gewoon fokken op je telefoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |