Naja misschien duurt een zwangerschap van een kloon baby wel langer?quote:Op zondag 1 maart 2020 01:21 schreef Nizno het volgende:
o nee
30 weken is niet halverwege, anders was het een olifant
Lolquote:Op zondag 1 maart 2020 01:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Naja misschien duurt een zwangerschap van een kloon baby wel langer?
ow ja dat kan.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Naja misschien duurt een zwangerschap van een kloon baby wel langer?
corona is straks overal dan maakt het niet meer uit.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:23 schreef R-woud93 het volgende:
Iemand anders hier al een vakantie geboekt naar het buitenland?
Ik ga niet ver maar die chaos ivm corona kan wel eens roet in het eten gooien
Keizersnee is het herstel wel een stuk minder prettig heb ik begrepen..quote:Op zondag 1 maart 2020 01:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja dat kan.
maar wil wel keizersnee want ga hem niet uitpoepen
Ik ben ook niet bang voor het virus zelf, maar die paniek er om heen is echt kutquote:Op zondag 1 maart 2020 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
corona is straks overal dan maakt het niet meer uit.
vindicat uit Groningen tochquote:Op zondag 1 maart 2020 01:25 schreef Nizno het volgende:
als de hele vindicatzooi gaat skieen dan hoef je ook niet in NL te blijven
hahaha nou zonder pijnstilling never.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Keizersnee is het herstel wel een stuk minder prettig heb ik begrepen..
Gewoon bevallen met een ruggenprik is prima te doen hoor.. (zonder pijnstilling kan ik je niet aanraden)
ja die gaan met 400 naar italie want ach ja dat was allemaal al geregeld en waarom zou je dan niet gaan.quote:
Ja dat is wel een nadeel, helpt iig niet meequote:Op zondag 1 maart 2020 01:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die gaan met 400 naar italie want ach ja dat was allemaal al geregeld en waarom zou je dan niet gaan.
dat is wel behoorlijk dom jaquote:Op zondag 1 maart 2020 01:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die gaan met 400 naar italie want ach ja dat was allemaal al geregeld en waarom zou je dan niet gaan.
Stel je niet aan.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Keizersnee is het herstel wel een stuk minder prettig heb ik begrepen..
Gewoon bevallen met een ruggenprik is prima te doen hoor.. (zonder pijnstilling kan ik je niet aanraden)
Bij de tweede had ik al teveel ontsluiting toen ik in het ziekenhuis aan kwam dus kon geen pijnstilling meer krijgen..quote:Op zondag 1 maart 2020 01:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha nou zonder pijnstilling never.
maar ik wil er niet aan denken om iets er uit te persen dat zo groot is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |