Dan vallen best veel mensen alsnog uit die categorie. Best veel mensen hebben iets.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Naar mijn mening niet. Als je COPD hebt ben je helemaal euh......een risicogeval. Diabetes is ook niet zo heel goed, als maakt die Brit met diabetes het naar omstandigheden nog goed. Die is nog aan het vloggen vanuit het ziekenhuis.
quote:Op zondag 1 maart 2020 00:55 schreef Tengano het volgende:
Waar is het Fok! overzichtslijstje van de Nederlandse patienten in de OP
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:16 schreef Jane het volgende:
Overzicht van de Nederlandse patienten, aangezien er onduidelijkheid aan het ontstaan is:
1 Carnavalvierder uit Loon op Zand
2 Vrouw uit Amsterdam, zit in Diemen
3 Partner van #2
4 Jongste kind van #2
5 Vrouw van #1
6 Dochter van #1
7 Vrouw uit Delft
8 Vrouw in Erasmus MC, wacht op 2e test
Tja. Ik geloof dat het niet zoveel uitmaakt. Het is niet meer te stoppen. Dit jaar zal hierdoor de bevolkingsgroei dichter bij de nul liggen. De komende jaren zal het sterftecijfer juist iets afnemen, omdat er al veel zwakkeren doodgegaan zijn. En dat is het dan.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:53 schreef riazop het volgende:
[..]
Misschien is het wel 1 op 500
Hoe dan ook, we hebben vanaf volgende week een besmette gek die driftig loopt te hoesten in de Bijenkorf
RIVM is niet zo goed in risico's inschatten. Maar we moeten er allemaal maar wel op vertrouwen want ze weten heus wat ze doen enzo.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook raar hoor. Dan maar geen ski trip voor 900 studenten, dat weegt niet op voor de kans dat ze massaal het virus meenemen en er mensen in NL aan gaan overlijden. Van mij mag de stroom tussen Noord-Italië en NL wel dicht nu voor niet noodzakelijke reizen.
https://www.nu.nl/buitenl(...)or-verspreiding.htmlquote:Gezondheidsorganisatie WHO verwacht dat "het virus de komende dagen in andere delen van China zal opduiken en mogelijk in andere landen". Het RIVM laat desgevraagd weten dat het risico dat de ziekte in Nederland opduikt "vrij nihil" is, omdat er geen directe vluchten vanuit Nederland naar Wuhan gaan.
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan vallen best veel mensen alsnog uit die categorie. Best veel mensen hebben iets.
ga je die vrienden nu ook 2 weken niet meer fysiek spreken?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:55 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Chinese en nu ook de Italiaanse restaurants hebben het nu zwaar te verduren.
Mijn vrienden wilden vandaag bij Happy Italy gaan eten ik ben voor mijn eigen veiligheid maar niet meegegaan
Als je een hoest fetish hebt....quote:Op zondag 1 maart 2020 00:58 schreef KingRadler het volgende:
Zouden jullie met iemand het bed induiken die Corona heeft?
Ja bedankt, maar ik woon wel in Brabant, dus ik weet niet hoelang ik nog online blijf, he?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:57 schreef Zipportal het volgende:
tesssssssss is gewoon online. Hoop in deze donkere dagen.
Alleen met mondkap en veiligheidsbril op met inachtneming van een gepaste afstand van minimaal 2 meter.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ga je die vrienden nu ook 2 weken niet meer fysiek spreken?
Ik vind een sterfte van 3 tot 6 % vd bevolking tamelijk hoogquote:Op zondag 1 maart 2020 00:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Tja. Ik geloof dat het niet zoveel uitmaakt. Het is niet meer te stoppen.
Dan moet ik jou helaas afstoten.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja bedankt, maar ik woon wel in Brabant, dus ik weet niet hoelang ik nog online blijf, he?
Nee, maar dat is voor mijn man ook niet zo heel leuk.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:58 schreef KingRadler het volgende:
Zoals iemand bezoeken die in thuis isolatie zit?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:58 schreef KingRadler het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2020 00:55 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Chinese en nu ook de Italiaanse restaurants hebben het nu zwaar te verduren.
Mijn vrienden wilden vandaag bij Happy Italy gaan eten ik ben voor mijn eigen veiligheid maar niet meegegaan
Dan denk ik aan Brabant, want daar woont ....quote:Op zondag 1 maart 2020 00:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja bedankt, maar ik woon wel in Brabant, dus ik weet niet hoelang ik nog online blijf, he?
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 1 maart 2020 00:59 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Zoals iemand bezoeken die in thuis isolatie zit?
Dat neuken we er zo weer bij die 3 tot 6%quote:Op zondag 1 maart 2020 00:59 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik vind een sterfte van 3 tot 6 % vd bevolking tamelijk hoog
De chinezen kozen voor radicale quarantaine.
Misschien hadden ze gelijjk?
Als ze Welmoed heetquote:Op zondag 1 maart 2020 00:58 schreef KingRadler het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2020 00:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, maar dat is voor mijn man ook niet zo heel leuk.
Het Cornoavirus....lalalallaaaaaa....quote:Op zondag 1 maart 2020 01:00 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Dan denk ik aan Brabant, want daar woont ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |