Die liggen zo lekker te snurken. Word ik blij van.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar met een hond is het altijd beter.
[ afbeelding ]
Ik ga zo ook maar eens snurken.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Die liggen zo lekker te snurken. Word ik blij van.
Slaap lekker!quote:Op zondag 1 maart 2020 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eens snurken.
[ afbeelding ]
Trusten
Trustenquote:Op zondag 1 maart 2020 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op zondag 1 maart 2020 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trusten
Man3, je lijkt wel een Tilly met je smeerseltjes.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:36 schreef Ghostbuster het volgende:
De kruidvat aftershave lotion en dagcrème is echt top
quote:Op zondag 1 maart 2020 00:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Recce verbeterd mij altijd, zegt dat het HET kruidvat is, maar het is de toch?
Jaquote:Op zondag 1 maart 2020 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, je lijkt wel een Tilly met je smeerseltjes.
Ambon is een eilandquote:Op zondag 1 maart 2020 00:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja jij iets met suiker in salades, ambo's doen dat ook, dit resultaat stond nog open in google![]()
[ afbeelding ]
Verzorging is belangrijk!quote:Op zondag 1 maart 2020 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, je lijkt wel een Tilly met je smeerseltjes.
racistisch weer zekerquote:Op zondag 1 maart 2020 00:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ik ken Ambon wel hoormaar ambo's niet
Kan wel maar foe yong hai is wel erg zoetquote:Op zondag 1 maart 2020 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Gaat toch om die sla man3 die doen suiker in de sla en dat is verrassend lekker
Ja natuurlijkquote:Op zondag 1 maart 2020 00:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, je moet wel een gehydrateerde porem hebben natuurlijk.
Ik ben geen metroseksueel!quote:Op zondag 1 maart 2020 00:41 schreef TillyB het volgende:
@:Recce het is 2020 hoor, mannen doen ook aan huidverzorging GET WITH THE PROGRAM
Verbetertquote:Op zondag 1 maart 2020 00:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Recce verbeterd mij altijd, zegt dat het HET kruidvat is, maar het is de toch?
Deed mijn oma ook. En mijn moeder, ik doe honing.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Gaat toch om die sla man3 die doen suiker in de sla en dat is verrassend lekker
Officieel wel maar het klinkt natuurlijk belachelijkquote:Op zondag 1 maart 2020 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Verbetert
En het Kruidvat, het is toch het vat. Sufferds.
quote:Op zondag 1 maart 2020 00:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Deed mijn oma ook. En mijn moeder, ik doe honing.
Kruidvat huismerk heeft best goeie producten soms jaquote:Op zondag 1 maart 2020 00:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar het is een aanrader echt heerlijk zacht
Ik had dit nog nooit gezienquote:Op zondag 1 maart 2020 00:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kruidvat huismerk heeft best goeie producten soms ja
NEE!quote:Op zondag 1 maart 2020 00:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
OHJA, nou dan koop je maar oordopjes bij DE KRUIDVAT
Ik dan eergisteren mega paracetamol kom ik thuis doosje leegquote:Op zondag 1 maart 2020 00:47 schreef Recce het volgende:
[..]
NEE!Ik heb er gisteren nog paracetamol gekocht voor de grote virusuitbraak.
Ja kijk dan heb je ook geen geïrriteerde huidquote:Op zondag 1 maart 2020 00:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuh, te lui voor. Meestal één keer per week of zo.
Je had een leeg doosje gekocht?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik dan eergisteren mega paracetamol kom ik thuis doosje leeg
Nah, soms wel een beetje als ik me geschoren heb. Trekt wel weer weg.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja kijk dan heb je ook geen geïrriteerde huid
dacht je niet hmm wat een licht doosjequote:Op zondag 1 maart 2020 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
een of andere onverlaat heeft de inhoud eruit getrokken in de winkel schijnbaar
quote:Op zondag 1 maart 2020 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
een of andere onverlaat heeft de inhoud eruit getrokken in de winkel schijnbaar
zit zo'n dikke manual in dat voel je haast niet en je gooit het in DE kruidvat mandquote:
Ik ga niet terug voor 2 euroquote:Op zondag 1 maart 2020 00:50 schreef Recce het volgende:
[..]Ben je al teruggegaan? Wie jat er nou paracetamol.
Ja wel meer gedoe om 'm eerst leeg te maken maar die halve garen bij de kruidvat letten toch nergens opquote:
Dat klopt wel, want de slaat op mandquote:Op zondag 1 maart 2020 00:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
zit zo'n dikke manual in dat voel je haast niet en je gooit het in DE kruidvat mand
Ja wat een winkel zoek me de pleuris altijd, ik moet gemiddeld 3 x vragen waar iets ligtquote:Op zondag 1 maart 2020 00:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja wel meer gedoe om 'm eerst leeg te maken maar die halve garen bij de kruidvat letten toch nergens op
Het bank?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
je zegt toch ook DE ABN bank bank is ook het
Het bank?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
je zegt toch ook DE ABN bank bank is ook het
Ik ga bijna weer douchen.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Het bank?
Ok, ik ga even in een hoekje liggen krassen.
Zo'n virus slaapt ook niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:54 schreef Recce het volgende:
Steve gaat nog dood aan het volgen van het virus. Hij heeft bijna niet geslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |