abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191935282
Ik vind het moeilijk om niet in paniek te raken. Behoor tot de risicogroep. Ik wil het lot niet tarten.
Tegelijkertijd als je rekent dat zijn 90.000 zieken op een bevolking van 1.3 miljard eigenlijk niet veel. (China)

Maar in Europa lijkt het heftiger en is er geen centrale regie.

Ik vind het al met al erg eng.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Spellchecker dinsdag 10 maart 2020 @ 08:56:08 #127
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191935376
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 08:48 schreef Injetta het volgende:
Ik vind het moeilijk om niet in paniek te raken. Behoor tot de risicogroep. Ik wil het lot niet tarten.
Tegelijkertijd als je rekent dat zijn 90.000 zieken op een bevolking van 1.3 miljard eigenlijk niet veel. (China)

Sterkte daarmee.
  dinsdag 10 maart 2020 @ 09:06:43 #128
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_191935501
quote:

Ik had het er gisteren nog over met mijn arts en ook met een vriend die hartpatiënt is. Voorop staat dat je goed moet opletten met de hygiëne. Voor tips en dergelijke kijk op de site van de RIVM. Verder is het best slim om plekken te mijden waar mogelijk mensen komen die besmet zijn.

Grappig voorbeeld vond ik wel de sportschool waar mogelijk ook mensen komen die aan de ski en bergbeklimmen doen en dus mogelijk in gebieden geweest zijn zoals de Italiaanse alpen.

Al met al is er zeker een probleem. Maar angst is een slechte raadgever. Ik denk informeer je zelf goed. En volg de adviezen van met name je arts en de adviezen vanuit het RIVM en de GGD. Ondanks wat sommige (idioten) denken doorgaans betrouwbare informatie bronnen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_191937102
1.5 week terug van Amsterdam naar London en van London naar Dubai en 4 dagen later naar Adelaide gereisd, in Dubai kreeg ik een zere keel en werd ik ziek....2 dagen mijn vrouw ook.
en dat blijft een beetje door zeuren met hoofdpijn, hoesten, verstopte neus etc.

vandaag hebben we ons toch maar laten testen voordat we iedereen besmetten ( we zijn al zoveel mogelijk thuis ( we hebben een huis voor een maand in Adelaide ) gebleven.

we voldoen aan de criteria in Australië ( reizen vanuit het buitenland en symptomen = test ) en we kregen zonder eng probleem een test
ze hebben speciale Covid-19 test klinieken opgezet, we liepen in 45 minuten weer naar buiten.

uitslag in 24-48 uur

p.s mijn vrouw heeft een vrij ernstige spierziekte dus dat telt ook wel mee dat we ons hebben laten testen.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_191939049
Voor degenen die het vergelijken met een griepje, van een griepje worden je longen niet slechter. Van het Covid virus op den duur wel, en een goed medicijn is er (nog) niet.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  dinsdag 10 maart 2020 @ 14:52:48 #131
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_191940930
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 13:03 schreef Koral het volgende:
Voor degenen die het vergelijken met een griepje, van een griepje worden je longen niet slechter. Van het Covid virus op den duur wel, en een goed medicijn is er (nog) niet.
Volgens mij geldt dat in sommige gevallen, lang niet bij iedereen.
pi_191941011
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 13:03 schreef Koral het volgende:
Alleen voor de zware of zelfs kritieke gevallen.
  dinsdag 10 maart 2020 @ 15:46:41 #133
273885 m0j0
01101000 01101111 01101001
pi_191941711
Mwoah.. beetje wel.

Quote uit mijn alarmbrief "De heer heeft niet functionerende bijnieren ten gevolge van Craniopharyngeoom met Panhypopituarisme".

Eh, ik heb geen hypofyse, en dat zorgt er onder andere voor dat ik meer vatbaar ben voor virussen en dergelijke dan de gewone persoon.

Vandaar dat ik ook 2 jaar geleden 1 1/2 week in het ziekenhuis heb gelegen i.v.m. het Norovirus,een virus waar een normaal persoon 1-2 dagen zich van leeg schijt, wat ik dan ook deed, alleen bij mij duurde het 5 dagen, en was ik dus nog al uitgedroogd en hield na 5 dagen nog steeds niets binnen.

Dus..mocht ik het te pakken krijgen dan vermoed ik dat dit weer een tripje richting het hospitaal wordt, met hopelijk een paar kut dagen en dan weer beter, maar wie weet ook niet.

Dus nu probeer ik te voorkomen, weg bij groepen mensen, handen vaak wassen, en m`n dosering meds iets vehogen.
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.
pi_191979597
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 20:25 schreef virl3 het volgende:

[..]

9 dagen tourtje Libanon
En zojuist geannuleerd door de reisorganisatie omdat in Libanon alle musea en archologische sites met ingang van vandaag dicht zijn. Tyfus tering kut virus.. :(
Dit is een Signature....
pi_191979696
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 11:00 schreef Predator40 het volgende:
1.5 week terug van Amsterdam naar London en van London naar Dubai en 4 dagen later naar Adelaide gereisd, in Dubai kreeg ik een zere keel en werd ik ziek....2 dagen mijn vrouw ook.
en dat blijft een beetje door zeuren met hoofdpijn, hoesten, verstopte neus etc.

vandaag hebben we ons toch maar laten testen voordat we iedereen besmetten ( we zijn al zoveel mogelijk thuis ( we hebben een huis voor een maand in Adelaide ) gebleven.

we voldoen aan de criteria in Australië ( reizen vanuit het buitenland en symptomen = test ) en we kregen zonder eng probleem een test
ze hebben speciale Covid-19 test klinieken opgezet, we liepen in 45 minuten weer naar buiten.

uitslag in 24-48 uur

p.s mijn vrouw heeft een vrij ernstige spierziekte dus dat telt ook wel mee dat we ons hebben laten testen.
Inmiddels al de uitslag gehad?
pi_191979725
Nee, het is maar een griep. uitzitten en door gaan
Love is in the air!
pi_191979764
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 13:45 schreef Landgeld het volgende:
Nee, het is maar een griep. uitzitten en door gaan
wel even bij de feiten blijven, het is geen griep
pi_191980093
Ik en niet bang voor een griepje ,maar helaas heb ik copd ,ik zoek het dus iet op , heb dan ook een nu geen fisio gedaan ,en ga zaterdag niet werken bij de kledingbank , ik vind het erg ego dat er mensen zijn die denken van het is maar , het gaat juist om de ouderen en snelle vatbare mensen ,zieke , als heel Nederland zo nongeland over zou denken , dan wort er wel gezijkt dat wij niks er aan doen , je wil niet op je geweten hebben dat een fam of kennis die al ziek was ,besmet wort door jouw ego , doe wat je hoort te doen.
pi_191980602
Niet heel erg bang, maar zit er ook niet te wachten om mijn longen uit mijn lijf te hoesten. meestal na de griep moet ik altijd al hoesten. dus weg met dat virus.
Waar ik wel bang voor ben is dat mijn 94 jarige oma het krijgt. die is fysiek niet erg fit meer.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_191984120
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 14:25 schreef JediMasterLucia het volgende:
Niet heel erg bang, maar zit er ook niet te wachten om mijn longen uit mijn lijf te hoesten. meestal na de griep moet ik altijd al hoesten. dus weg met dat virus.
Waar ik wel bang voor ben is dat mijn 94 jarige oma het krijgt. die is fysiek niet erg fit meer.
Ben ik allemaal mee eens
  donderdag 12 maart 2020 @ 21:01:50 #141
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_191990792
Ja risico groep.
  donderdag 12 maart 2020 @ 21:07:20 #142
8369 speknek
Another day another slay
pi_191990977
Zo matig dat je je in zoveel landen gewoon kan laten testen, maar hier weer letterlijk half dood op de brancard moet liggen voordat ze het eens gaan proberen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_191994761
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:07 schreef speknek het volgende:
Zo matig dat je je in zoveel landen gewoon kan laten testen, maar hier weer letterlijk half dood op de brancard moet liggen voordat ze het eens gaan proberen.
Alsof een test je beter zal maken.
  donderdag 12 maart 2020 @ 23:40:59 #144
8369 speknek
Another day another slay
pi_191994851
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 23:37 schreef woxxel het volgende:

[..]

Nee maar ik zou dan wel mijn kinderen thuis houden van school 🤷‍♂️
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_191995060
Daar heb je toch geen test voor nodig nu.
Vanaf morgen zullen de klassen steeds leger worden.
Wie stuurt zn kind naar een ruimte waar meer dan 100 kinderen rondlopen, terwijl de rest van Nederland drukke gelegenheden moet vermijden.
Juist kinderen zijn virusverspreiders.
pi_191995512
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 23:37 schreef woxxel het volgende:

[..]

wel meer kans om op tijd in te grijpen met bijvoorbeeld zuurstof voor je longen, anti biotics etc.....en om minder mensen te besmetten, 14 dagen thuis blijven doe je ook niet zomaar even en tevens blijkt iemand zelfs nog langer besmettelijk te zijn tot wel 37 dagen !
pi_191995587
Als je nu ziek wordt, koorts luchwegklachten, dan kan je er wel van uitgaan dat je het hebt.
Je mag nu met een verkoudheid al thuis blijven. T is juist de bedoeling dat je dan thuisblijft.
Een test is niet nodig
pi_191995620
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 21:56 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

vooral die smetvrezende mensen.
Ik was gister in een wokrestaurant.

Ik gaf een ongebruikt schaaltje terug. Hij wilde hem voor een ander opscheppen. Die mensen reageerde of ik melaats was.

Sommige mensen staan echt te twijfelen of ze een opscheplepel durven te pakken. Leuk om even te kuchen naast dat volk.
Triest kneusje :')
pi_192083349
quote:

Sterkte
  maandag 16 maart 2020 @ 22:45:46 #150
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192083444
quote:
16s.gif Op zondag 1 maart 2020 18:16 schreef FlippingCoin het volgende:
En economische gevolgen... Tja dat is deels klote maar aan de andere kant zal het misschien eens wat doen aan die debiele huizenprijzen.
Dat denk jij

Er zullen.misschien mensen gedwongen moeten verkopen.
Maar grotendeels niet en als prijzen zakken verkoopt niemand want verliezen en zolang ze hun baan hebben kunnen ze de hypotheek betalen.

Dus ja mis zakken de prijzen maar dit zal weinig verkopers op brengen alleen maar dat het op slot gaat.

Die paar dode bejaarde lost niet het huis probleem op
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')