Gelukkig brand er in Brabant nog lichtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Blijkbaar ga ik toch de start van het nieuwe seizoen mee maken
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig brand er in Brabant nog licht
dan moet ie toegang vragen en moet ie liegen hoe oud ie isquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon eens op KPD gaan kijken ofzo, dan hou je heel veel tijd over
Wel nog maar kort hoor, bier is bijna opquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig brand er in Brabant nog licht
heb er zin in hoop dat we psv gaan pakken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb geen voetbal gekeken en weet ook geen uitslagen, ik heb alleen de koelkast gevuld voor SUPER SUNDAY
Ik hoop dat niet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heb er zin in hoop dat we psv gaan pakken.
dat is niet echt apart momenteelquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hier ook, zelfs geen corona meerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel nog maar kort hoor, bier is bijna op
Dat wordt echt de lamme tegen de blinde, net als die andere ''topper'' trouwensquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik bedoel dat mijn glas leeg is, in de koelkast ligt nog plenty. Maar morgen inpilzen voor de wedstrijd dus moet een beetje op tijd m'n nest inquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier ook, zelfs geen corona meer
Lang niet gesproken kerel, hoe gaat het met je?quote:
daar was ik 2 jaren nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon eens op KPD gaan kijken ofzo, dan hou je heel veel tijd over
Ga je heen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik bedoel dat mijn glas leeg is, in de koelkast ligt nog plenty. Maar morgen inpilzen voor de wedstrijd dus moet een beetje op tijd m'n nest in
Je snapt er niks van..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat wordt echt de lamme tegen de blinde, net als die andere ''topper'' trouwens
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:57 schreef Nizno het volgende:
facebook advertentie...
maak een 13 week echo want dat is nuttig en blabla....
euh oke... wat weet facebook wat ik niet weet???
Och, beide ploegen hebben op dit moment de boel 'goed staan', maar goed voetbal verwacht ik niet veel te zien nee, maar goed, dat is normaal in de eredivisie tegenwoordig.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat wordt echt de lamme tegen de blinde, net als die andere ''topper'' trouwens
zou ik dan toch potente vingers hebben????quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |