Truste mopquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:40 schreef dud0r het volgende:
Ik ga m'n oogjes toen doen lieve vriendjes en vriendinnetjes en aartsvijand Mario
Tot morgen
je zou er een gat in maken want je wilt zn willy zien?quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zou er een gat in maken want je wilt zn willy zien?
Posten tijdens een banquote:
dit bedoel ik zo dat ik me van de schock niet erholen doequote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zult maar nooit een stijve krijgen als je een man ziet
Omdat die bij jou in de cache hangt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Huh? Ik zie gewoon het plaatje van de dino's
Ojee, wat een ergernis weer zeg?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Posten tijdens een ban![]()
Donder op
naja ze heeft t geprobeerd, waardeer the effortquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat die bij jou in de cache hangt.![]()
Krijg een 503 hier. Zal wel niet blij zijn met doorklikken
Nee, ik hou van feiten makkerquote:
artsvijand?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:40 schreef dud0r het volgende:
Ik ga m'n oogjes toen doen lieve vriendjes en vriendinnetjes en aartsvijand Mario
Tot morgen
Woudje he, dan weet je genoeg...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:43 schreef Nizno het volgende:
goh jeetje gaat het ineens gezellig worden jongens?
begint er een nieuwe maand en komen de haantjes los?
3 week want deze is best zichtbaarquote:
Het is een feit dat jij hier post met een ander account, terwijl je andere account @InverHouse een ban in ONZ heeft.quote:
dat account heeft geen streepje door zn naam hoorquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is een feit dat jij hier post met een ander account, terwijl je andere account @:inverhouse een ban heeft.
Maar eigenlijk hoef ik dat niet uit te leggen want dat weet je zelf ook wel
Aangepastquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat account heeft geen streepje door zn naam hoor
Die ban heb ik zelf aangevraagd lieverdquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is een feit dat jij hier post met een ander account, terwijl je andere account @:inverhouse een ban heeft.
Maar eigenlijk hoef ik dat niet uit te leggen want dat weet je zelf ook wel
Toch doe je het weerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:47 schreef R-woud93 het volgende:
Maat wat kan mij het ook schelen, ik mocht er niet meer op ingaan
Gewoon tr's zetten..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:47 schreef R-woud93 het volgende:
Maat wat kan mij het ook schelen, ik mocht er niet meer op ingaan
Haha hij heeft er nog genoeg hoorquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:47 schreef noodgang het volgende:
Het boeit ook niet zoveel. Behalve dat op een gegeven moment de gebruikersnamen op zijn als je zo vaak een van voor jezelf aanvraagt
Hihi, jij weet dat wel iddquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha hij heeft er nog genoeg hoor
Gaat heen met je plaatjesquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:48 schreef mario390 het volgende:
duitse jessica´s altijd leuk ,op erste beeld is en bekannte voetballer mario
[ afbeelding ]
Halfje gekregenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:48 schreef mario390 het volgende:
duitse jessica´s altijd leuk ,op erste beeld is en bekannte voetballer mario
[ afbeelding ]
Uitstekend ideequote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:50 schreef Nizno het volgende:
zet het lekker in je topics in rls ofzo mario
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |